Skocz do zawartości

Ford Mondeo - 2010 r a LPG


gorpaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie jak z montażem instalacji LPG do Forda Mondeo MK4 - rocznik 2010-2011. Czy jeżdzi ktoś z Was tym modelem Forda z instalacja LPG ? Jak pracuje ?

Przymierzam sie do zakupu tego samochodu i założeniem instalacji LPG. Bardzo proszę o rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam pytanie jak z montażem instalacji LPG do Forda Mondeo MK4 - rocznik 2010-2011. Czy jeżdzi ktoś

> z Was tym modelem Forda z instalacja LPG ? Jak pracuje ?

> Przymierzam sie do zakupu tego samochodu i założeniem instalacji LPG. Bardzo proszę o rady.

Pytanie pierwsze jaka pojemność silnika która cię interesuje (1.6, 2.0?)?

Pytanie drugie jaki jest kod silnika?

Najważniejszy jest kod silnika. Niektóre silniki nie tolerują gazu (znaczy tolerują tak do 20 tys., aż do wypalenie gniazd zaworowych zlosnik.gif), inne jeżdżą na gazie bez problemu.

Zależy o jakiej pojemności silniku piszesz. W przypadku 2.0 duratec z lat 207-2010 tylko silniki o kodzie AOBC (informacja od producenta) bezproblemowo znoszą gaz. W przypadku innych np jak mój już gorzej.

Musisz sprawdzić jak w przypadku silników z okresu produkcji o którym ty piszesz. W najnowszych silnikach (z lat 2011-12 kod silnika 2.0 ecoboost przystosowanego do gazu to TBBA

Tyle teorii, w praktyce znam trzech taryfiarzy którzy założyli LPG z lubrykatorem do Mondeo z 2008-2010 do silników które nie są do tego przystosowane (inny kod silnika niż dedykowane do LPG) i jeżdżą... Z tym że jeden już wymienił gniazda zaworowe po około 25 tys. km, ale jak twierdzi i tak mu się opłaca, pozostali zbliżają się do 30 tys. i jeżdżą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musisz sprawdzić jak w przypadku silników z okresu produkcji o którym ty piszesz. W najnowszych

> silnikach (z lat 2011-12 kod silnika 2.0 ecoboost przystosowanego do gazu to TBBA

blush.gif EB i LPG ? to nie jest silnik z bezpośrednim wtryskiem ?

> Tyle teorii, w praktyce znam trzech taryfiarzy którzy założyli LPG z lubrykatorem do Mondeo z

> 2008-2010 do silników które nie są do tego przystosowane (inny kod silnika niż dedykowane do

> LPG) i jeżdżą... Z tym że jeden już wymienił gniazda zaworowe po około 25 tys. km, ale jak

> twierdzi i tak mu się opłaca, pozostali zbliżają się do 30 tys. i jeżdżą...

tzn co robił konkretnie w tym silniku ?

jeśli faktycznie wymieniał gniazda to wiesz może jaki to koszt ?

może tylko regulację luzów robił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> EB i LPG ? to nie jest silnik z bezpośrednim wtryskiem ?

> tzn co robił konkretnie w tym silniku ?

> jeśli faktycznie wymieniał gniazda to wiesz może jaki to koszt ?

> może tylko regulację luzów robił ?

na przykładzie mitsubishi colta 1.1 lub 13 koszt wymiany gniazd to 1000zł + robocizna za zdjecieie i załozenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na przykładzie mitsubishi colta 1.1 lub 13 koszt wymiany gniazd to 1000zł + robocizna za zdjecieie

> i załozenie.

rozumiem że wsadzają już utwardzane i jest spokój na amen grinser006.gif ?

trochę szukałem na temat LPG w duratec'u i nikt nie robił takiej wymiany, jeśli już do kończyło się na wymianie szklanek - regulacja luzów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie pierwsze jaka pojemność silnika która cię interesuje (1.6, 2.0?)?

> Pytanie drugie jaki jest kod silnika?

> Najważniejszy jest kod silnika. Niektóre silniki nie tolerują gazu (znaczy tolerują tak do 20 tys.,

> aż do wypalenie gniazd zaworowych ), inne jeżdżą na gazie bez problemu.

> Zależy o jakiej pojemności silniku piszesz. W przypadku 2.0 duratec z lat 207-2010 tylko silniki o

> kodzie AOBC (informacja od producenta) bezproblemowo znoszą gaz. W przypadku innych np jak mój

> już gorzej.

> Musisz sprawdzić jak w przypadku silników z okresu produkcji o którym ty piszesz. W najnowszych

> silnikach (z lat 2011-12 kod silnika 2.0 ecoboost przystosowanego do gazu to TBBA

> Tyle teorii, w praktyce znam trzech taryfiarzy którzy założyli LPG z lubrykatorem do Mondeo z

> 2008-2010 do silników które nie są do tego przystosowane (inny kod silnika niż dedykowane do

> LPG) i jeżdżą... Z tym że jeden już wymienił gniazda zaworowe po około 25 tys. km, ale jak

> twierdzi i tak mu się opłaca, pozostali zbliżają się do 30 tys. i jeżdżą...

Interesuje mnie silnik 2.0 145 KM - ale powiem szczerze nie wiem jaki kod silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Interesuje mnie silnik 2.0 145 KM - ale powiem szczerze nie wiem jaki kod silnika.

to chyba duratec. wiec nie dygaj. normalna instalacja stag 300, reduktor ac r01 oraz wtryski Hana h2000.

nie słyszałem zeby duratec miał problemy z lpg.

do tych osob co mowia ze lpg na 20 tys km wysatarczy to jest to URBAN legend...

niektóre firmy fabrycznie wstawiały słabe gniazda zaworowe np colt, czy na benzynie czy na LPG i tak siadały gniazda po 100 000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.