Skocz do zawartości

Stag-300-4, a sonda lambda?


alex19

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj dokonałem przełomowego odkrycia w moim samochodzie, a mianowicie odkryłem, że ktoś kiedyś odpiał w diabła sondę lambda. Okazuje się, że nie jest ona podłączona ani do sterowania silnika, ani do gazowni. Teraz pojawia się pytanie czy sonda ma być podłączona do sterownika gazu. Zapytałem jednego gazownika i powiedział, że ona jest tylko do odczytu i do gazowni nie musi być podłączona. Czy to jest prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...Zapytałem jednego gazownika i powiedział, że ona jest tylko do odczytu i do gazowni nie

> musi być podłączona. Czy to jest prawda?

Zgadza się - nie musi być podłączona.

Jest jeden mały wyjątek - jak się ma ISA2 - wtedy instalacja korzysta z sondy/sond L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po firmware (możliwości właczenia autoadaptacji z poziomu ACGasSynchro).

Hmmmm... Nie mówi mi to zbyt wiele :/

Sterownik jest taki

20120922173.th.jpg

Nie mogę też znaleźć nigdzie schematu podłączenia tej instalacji. Chciałem sprawdzić czy jest OK wszystko podłączone, bo znalazłem niezły pędzlem niepodłączonych przewodów i zastanawiam się czego jeszcze gazownicy nie podłączyli :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mogę też znaleźć nigdzie schematu podłączenia tej instalacji.

Prosze IThankYou.gif

Twoj to Stag-300 ISA2 albo Premium hmm.gif Sprawdz czy masz Stag OBD Adapter. Jezeli tak to jest to Premium.

ISA2 to sposob autoadaptacji, który wlacza sie w programie, albo i nie. Kwestia wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prosze

> Twoj to Stag-300 ISA2

> ISA2 to sposob autoadaptacji, który wlacza sie w programie, albo i nie. Kwestia wyboru.

Aaaaaaaa.... No to teraz jest mi znacznie łatwiej smile.gif

Czy włączenie ISA2 ma jakieś konkretne zalety?

Mogę dodać, że instalacja jest w Golfie III 2.0 2E z wtryskiem full-group.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aaaaaaaa.... No to teraz jest mi znacznie łatwiej

> Czy włączenie ISA2 ma jakieś konkretne zalety?

> Mogę dodać, że instalacja jest w Golfie III 2.0 2E z wtryskiem full-group.

Nie ma znaczenia jaki wtrysk. ISA2 koryguje na bieżąco wartości mnożnika w zależności od obrotów, czy obciążenia. Co do zalet zdania są podzielone. Poczytaj forum na ac.com.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma znaczenia jaki wtrysk. ISA2 koryguje na bieżąco wartości mnożnika w zależności od obrotów,

> czy obciążenia. Co do zalet zdania są podzielone. Poczytaj forum na ac.com.pl.

Podłączenia sondę najpierw do sterowania silnika, potem do instalacji gazowej, a potem zobaczymy jak będzie.

Podziękował 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sterownik jest taki

Ale to jest zwykly stag 300 ...

AC najpierw wypuścił 300, potem 300+, którego przerobili na 300 ISA2. Jest jeszcze Premium.

W stag300 nie ma ani korekcji krótko i długo terminowej ...

Miałem 300, teraz mam 300+ po upgrade do 300-ISA2.

2 najważniejsze różnice to oddzielne czas wtrysku dla wtryskiwaczy gazowych (300 - miał jeden czas) i odpalanie na lpg przy odpowiedniej temp. reduktora i lpg.

Jest jeszcze ta korekta, ale jak ją włączę, to mi gaśnie na wolnych obrotach, więc jest wyłączona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to jest zwykly stag 300 ...

> AC najpierw wypuścił 300, potem 300+, którego przerobili na 300 ISA2. Jest jeszcze Premium.

> W stag300 nie ma ani korekcji krótko i długo terminowej ...

> Miałem 300, teraz mam 300+ po upgrade do 300-ISA2.

> 2 najważniejsze różnice to oddzielne czas wtrysku dla wtryskiwaczy gazowych (300 - miał jeden czas)

> i odpalanie na lpg przy odpowiedniej temp. reduktora i lpg.

> Jest jeszcze ta korekta, ale jak ją włączę, to mi gaśnie na wolnych obrotach, więc jest wyłączona.

Hmmmmm.... Jeśli to jednak zwykły, to który schemat do niego pasuje, bo do "zwykłej 300" nie ma na stronie AC schematu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmmmm.... Jeśli to jednak zwykły, to który schemat do niego pasuje, bo do "zwykłej 300" nie ma na

> stronie AC schematu :/

Musisz ściągnąć ten program ze strony AC do starej 300 - Program konfiguracyjny AcGasSynchro v1.14.1.0 do STAG-200, STAG-300 - odpalasz program i w zakładce dokumentacja masz wszystko co ci potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.