Skocz do zawartości

megane 1.6 8v gaśnie.... czy ktoś wkońcu rozwiązał ten pro


przema77

Rekomendowane odpowiedzi

witam... przeczytałem chyba wszystki posty i nic nie znalazłem co pomogłoby rozwiązać mój problem... a mianowicie...

scenic 98r silnik 1.6 8v (K7M) gaśnie podczas dojeżdżania do skrzyżowania poza tym praca silnika jak w dieslu typu starego W124 czyli klekot!!!

byłem w kilku ASO i nikt nic nie wie.... nic nie potrafią zdjagnozować!!! wiem że w tych silnikach to notoryczny problem!!!

mam nową przepustnicę,silnik krokowy,świece,przewody,czujnik spalania stukowego,cewki,ustawione zawory,czujnik temperatury do komputera i wszystkie inne pierdoły które wskazują na ten proble ale nic to nie zmienia!!! spalanie ok, przyśpieszenie ok ale klekocze jak diesel i gaśnie na luzie podczas dojeżdżania do skrzyżowania....!!!! macie jakieś wytłumaczenie??? może komuś udało się zdjagnozować co tu padło i nie piszcie żeby czyścić silnik krokowy bo to przerabiałem już wiele razy!!! dzięki za wszelkie wskazówki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam... przeczytałem chyba wszystki posty i nic nie znalazłem co

> pomogłoby rozwiązać mój problem... a mianowicie...

> scenic 98r silnik 1.6 8v (K7M) gaśnie podczas dojeżdżania do

> skrzyżowania poza tym praca silnika jak w dieslu typu starego

> W124 czyli klekot!!!

najczesciej w tym silniku przyczyna gasniecia sa cewki zaplonowe i silnik krokowy ale skoro to juz wymieniles to jest jeszcze czujnik polozenia walu korbowego.

a na klekotanie moze miec wplyw czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym (MAPsensor). dla testu mozna go odpiac (nic nie wybuchnie zlosnik.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najczesciej w tym silniku przyczyna gasniecia sa cewki zaplonowe i

> silnik krokowy ale skoro to juz wymieniles to jest jeszcze

> czujnik polozenia walu korbowego.

> a na klekotanie moze miec wplyw czujnik podcisnienia w kolektorze

> ssacym (MAPsensor). dla testu mozna go odpiac (nic nie wybuchnie

> )

jakby padł czyjnik wału korbowego to samochód wogóle by nie odpalił.... a map sensor też wymieniałem hahaha

kur.. mać... już straciłem cierpliwość!!! co za zjeby te samochody... a o serwisach to już nie wspomne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakby padł czyjnik wału korbowego to samochód wogóle by nie

> odpalił...

a niekoniecznie. W tym silniku czujnik polozenia walu to cewka wiec ma ona to do siebie z natury ze slabiej dziala na nizszych obrotach. Najczesciej jej pad objawia sie tym ze auta nie mozna odpalic ale to nie jest jedyna mozliwosc.

> a o serwisach to już nie wspomne

to niestety normalka ze ASO renault nie umie diagnozowac swoich samochodow. Ja z ich uslug korzystalem 3 razy i wystarczy (raz im sie udalo, pozostale 2 to kompletna porazka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a niekoniecznie. W tym silniku czujnik polozenia walu to cewka wiec

> ma ona to do siebie z natury ze slabiej dziala na nizszych

> obrotach. Najczesciej jej pad objawia sie tym ze auta nie mozna

> odpalic ale to nie jest jedyna mozliwosc.

a zerknę do ceweczki....;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy masz instalację gazową i czy taki objaw masz na gazie, z twojej wypowiedzi wnosze ze takie objawy masz na benzynie, ale gdybyś mia na gazie to na bank bedzie za duza średnica miksera ja podobny objaw miaem w lanosie i pomoga wymiana miksera na taki z mniejsza średnicą. i jeszcze jedna mysl czy gdzieś na tych przewodach podcisnienia nie ma przypadkiem pękniecia i zaciąga lewe powietrze lub uszczelka przy przepustnicy pada i podobnie bedzie zaciąga lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytanie czy masz instalację gazową i czy taki objaw masz na gazie, z

> twojej wypowiedzi wnosze ze takie objawy masz na benzynie, ale

> gdybyś mia na gazie to na bank bedzie za duza średnica miksera

> ja podobny objaw miaem w lanosie i pomoga wymiana miksera na

> taki z mniejsza średnicą. i jeszcze jedna mysl czy gdzieś na

> tych przewodach podcisnienia nie ma przypadkiem pękniecia i

> zaciąga lewe powietrze lub uszczelka przy przepustnicy pada i

> podobnie bedzie zaciąga lewe powietrze.

tak. mam instalacje gazową i na gazie i benzynie jest to samo... kolega w podobnym poście ma takie sam objaw jak u mnie i jeszcze jest taka sytuacja jak u niego.."mam problem z odpaleniem jak jest

> silnik rozgrzany. Na zimnym nie ma problemu pali od ręki. Zato

> jak jest nagrzany to właśnie wtedy nie może utrzymać obrotów i

> gaśnie"!! u mnie jest to samo. myślę że wina nie jest po stronie miksera dlatego że kiedyś tak nie było.... wymieniałem czujnik temp i czujnik temp do komputera i nic się nie poprawiło.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.