KOZODOJ Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 Wygląda na to, że mój akumulator ma już dość blisko do końca. Co prawda odpalam, ale dzieje się to stanowczo za leniwie, jak na panujące temperatury. Zajrzałem do pobliskiego serwisu i polecili mi Boscha, bądź Vartę - zgubiłem kartkę z modelem, w każdym razie oba zdaje się 61 Ah. Jeśli chodzi o Vartę to prawie na pewno TEN . Cena ~300 PLN. Brać, czy kupić najtańszy w markecie, bądź szukać jakiejs Centry/Exide? W ASO wychodzi coś około 550 za wapniowo-srebrowy oryginał. Silnik 1,8 125KM benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 Varty są OK. Boshy nie znam - chinole i centry potrafią padać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 Ja Ci polecę Sznajder Silver. Jak chcesz coś lepszego ale w dobrej cenie to to jest dobry wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 Brałbym Vartę albo Centrę, na aku szkoda oszczędzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 Centrę tak tylko nie Futura.. od cholery reklamacji na to jest. Nie polecam i nie handluję futurą. Zwykłą Centrą jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > Centrę tak tylko nie Futura.. od cholery reklamacji na to jest. Nie polecam i nie handluję futurą. > Zwykłą Centrą jak najbardziej. Może miałem farta, ale dwie futury, które użytkowałem sprawowały się super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 Traktuj że miałeś farta.. nawet mój dostawca mi odradzał Futurę Bardzo dobrze sprzedają mi się akumulatory Zap/Sznajder. Reklamacji jest mało, a jeśli są to w większości przypadków rozpatrywane na korzyść klienta sporadycznie trafia się odmowa , głównie z powodu rozładowanego aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > ... Bardzo dobrze sprzedają mi się > akumulatory Zap/Sznajder. Reklamacji jest mało, a jeśli są to w większości przypadków > rozpatrywane na korzyść klienta sporadycznie trafia się odmowa , głównie z powodu > rozładowanego aku. Miałem oryginalnego ZAP'a w matizie- wytrzymał jakieś 8 lat. Oczywiście następca to też ZAP i co? Mam już łącznie trzeci ZAP i tylko oryginał był OK- pozostałe dwa, to dno i metr mułu. Pierwszy rok eksploatacji jako tako, ale w drugim tragedia- co jakiś czas pad akumulatora. Oddałem na gwarancji i ... oddano go z adnotacją, że ako było tylko... rozładowane . Nigdy więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Oczywiście na reklamacje oddawałeś naładowany akumulator ?? bo jeśli nie to nic dziwnego. Jak widać każdemu producentowi zdarzają się wtopy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 ale macie chore ceny... za boach s4 bodajze 55 Ah zapalacilem 42 funciaki na wiosne-> jakies 200 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Do tego ja mam w Focusie Sznajdera zwykłego 3 letniego i smiga bez problemu. Tata w skodzie ma 5 letniego Sznajdera Silver i tez żadnych oznak zużycia nie wykazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOZODOJ Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > ale macie chore ceny... za boach s4 bodajze 55 Ah zapalacilem 42 funciaki na wiosne-> jakies 200 zl Na razie robiłem wstępny screening - zajrzałem do serwisu koło mojej pracy, do sklepu internetowego z częściami do Forda i zadzwoniłem do ASO. Tak więc da się pewnie kupić z 50 dych taniej te modele co wymieniłem. Inna sprawa to czy potrzebuję 61 Ah, może właśnie 55 byłoby wystarczające - to pewnie kolejne 30-50 zł w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Na razie robiłem wstępny screening - zajrzałem do serwisu koło mojej pracy, do sklepu internetowego > z częściami do Forda i zadzwoniłem do ASO. Tak więc da się pewnie kupić z 50 dych taniej te > modele co wymieniłem. > Inna sprawa to czy potrzebuję 61 Ah, może właśnie 55 byłoby wystarczające - to pewnie kolejne 30-50 > zł w dół. stary fabrycznie miałem 43 Ah (ori motocraft) i taki sam proponowano mi w sklepach (2.0 noPb). Znajomy pracuje w sklepie motoryzacyjnym i zaproponował tamtego boscha więc wziąłem. W poprzednim mondku mk2 1.8 noPb miałem aku 65 Ah - też ori motocraft. Kiedyś na MKP porównywaliśmy pojemności oryginalnych aku ze względu na rynek, na którym auto było oferowane. Wyszło, że w UK baterie były mniejsze - chodzi zapewne o obniżenie kosztów produkcji, a klimat łagodniejszy to nie było przeciwwskazań. Myślę, że to co teraz mam to jest takie minimum, pomimo, że prąd rozruchu jest naprawdę spory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.