msikor Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Witam Pacjent to Octavia II z oryginalna instalacja lpg Przebieg to 20 tys i auto na gwarancji ale oczywiscie ASO musi to zobaczyc... a dzieje sie to nie zawsze... Auto na luzie, obroty powiedzmy kolo 900 i magle obroty delikatnie spadaja, tak jak silnik by chciał zgasnac i w tym momecie obroty skacza do okolo 1300... i po chwili spadaja do 900 obr. Tak potrafi dziac sie kilka razy a potem sie uspokaja. Dodatkowo ostatnio na biegu jalowym zaczeły delikatnie falowac obroty. Silnik nagrzany i na noPb tak sie nie dzieje. Przeglad okresowy wraz z wymiana filtrow zrobiony i dzieje sie tak dalej. Macie jakis pomysl czym to moze byc spowodowane? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Witam > Pacjent to Octavia II z oryginalna instalacja lpg > Przebieg to 20 tys i auto na gwarancji ale oczywiscie ASO musi to zobaczyc... a dzieje sie to nie > zawsze... > Auto na luzie, obroty powiedzmy kolo 900 i magle obroty delikatnie spadaja, tak jak silnik by > chciał zgasnac i w tym momecie obroty skacza do okolo 1300... i po chwili spadaja do 900 obr. > Tak potrafi dziac sie kilka razy a potem sie uspokaja. > Dodatkowo ostatnio na biegu jalowym zaczeły delikatnie falowac obroty. > Silnik nagrzany i na noPb tak sie nie dzieje. > Przeglad okresowy wraz z wymiana filtrow zrobiony i dzieje sie tak dalej. > Macie jakis pomysl czym to moze byc spowodowane? > Pozdro jaka to instalacja- podac składniki! wtryski rozkalibrowane jak gówniane? reduktor kleka? podpiac pod kompa i sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > jaka to instalacja- podac składniki! > wtryski rozkalibrowane jak gówniane? > reduktor kleka? > podpiac pod kompa i sprawdzic. pod kompem ASO mówi ze wszystko jest OK a co do instalacji to wiem tylko tyle co tu KILK KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > pod kompem ASO mówi ze wszystko jest OK > a co do instalacji to wiem tylko tyle co tu KILK KLIK Ok, a jaki konkretnie masz silnik w tym wozie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > Ok, a jaki konkretnie masz silnik w tym wozie? 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > 1.6 Dobrze, ale jeśli jeździsz tylko na benzynie i problem też jest, to może nie ma on genezy w instalacji LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > Dobrze, ale jeśli jeździsz tylko na benzynie i problem też jest, to może nie ma on genezy w > instalacji LPG? No ale pisalem przeciez ze na benzynie tak sie nie robi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 Sorry. teraz widzę w tym zdaniu słowo "nie". Słabo ostatnio czytam. Jak się nie dzieje, to zapewne, wbrew temu, co twierdzi ASO instalacja wymaga jednak korekty ustawień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.