Skocz do zawartości

po odpaleniu gasnie a pozniej nie mozna zapalic


stiepan000

Rekomendowane odpowiedzi

od 2 miesięcy mam problem z odpaleniem teraz jest to częste wcześniej rzadko się to zdarzało. silnik odpala ale jak przejadę 2 metry z garażu to gaśnie a później nie można opalić. postoi jakiś czas to odpala. wymieniłem filtr paliwa bo myślałem że filtr przepchany ale dalej to samo. Co dalej robić poradźcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Objawy wskazuja na brak paliwa w układzie zasilania.do sprawdzenia pompa paliwa....a nie napisales

> czy po odpaleniu chodzi.bez przerwy na wolnych obrotach....

Na wolnych obrotach chodzi bez problemu. Podejrzewam że pompka jest dobra gdyż jak przekręcę zapłon to słychać na początku dźwięk pompki a później milknie, ale to tak było zawsze. Gdyby to była pompka to by mi gasł podczas jazdy np. a to się dzieje w najmniej oczekiwanym momencie. Można jakoś sprawdzić tą pompkę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wolnych obrotach chodzi bez problemu. Podejrzewam że pompka jest dobra gdyż jak przekręcę zapłon

> to słychać na początku dźwięk pompki a później milknie, ale to tak było zawsze. Gdyby to była

> pompka to by mi gasł podczas jazdy np. a to się dzieje w najmniej oczekiwanym momencie. Można

> jakoś sprawdzić tą pompkę??

co innego piszesz w pierwszym poście, co innego powyżej

weź i się zdecyduj czy po odpaleniu gaśnie po przejechaniu 2m, czy też gaśnie tak jak napisałeś powyżej...

kurna ręce opadają....

bo wg tego co piszesz powyżej do sprawdzenia masz przekaźnik pompy paliwa, obwód doprowadzenia zasilania do pompki oraz to czy daje ona ciągłe ciśnienie a nie robi przypadkiem spadku ciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem jest tak ze auto jeździ bez problemu jak niby nigdy nic a czasem odpali, ruszę trochę i staje. Później rozrusznik kreci a on nic musi postać przez kilka godzin. gdzie tego przekaźnika szukać i jak sprawdzić to ciśnienie? Z tym że słychać pompkę chwile po przekręceniu zapłonu to zawsze było. Czy może być winą złe paliwo? PS. odpal GG to pogadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na moje to uszkodzony jest moduł zapłonowy na aparacie. Wiem bo przeżyłem, na początku czasami,

> później coraz częściej takie numery. Jak chcesz to przeszukaj moje stare postu, ale ja stawiak

> na 99% na ten moduł.

tylko że w 2001r nie było aparatu a cewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.