stiepan000 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 od 2 miesięcy mam problem z odpaleniem teraz jest to częste wcześniej rzadko się to zdarzało. silnik odpala ale jak przejadę 2 metry z garażu to gaśnie a później nie można opalić. postoi jakiś czas to odpala. wymieniłem filtr paliwa bo myślałem że filtr przepchany ale dalej to samo. Co dalej robić poradźcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Objawy wskazuja na brak paliwa w układzie zasilania.do sprawdzenia pompa paliwa....a nie napisales czy po odpaleniu chodzi.bez przerwy na wolnych obrotach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stiepan000 Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Objawy wskazuja na brak paliwa w układzie zasilania.do sprawdzenia pompa paliwa....a nie napisales > czy po odpaleniu chodzi.bez przerwy na wolnych obrotach.... Na wolnych obrotach chodzi bez problemu. Podejrzewam że pompka jest dobra gdyż jak przekręcę zapłon to słychać na początku dźwięk pompki a później milknie, ale to tak było zawsze. Gdyby to była pompka to by mi gasł podczas jazdy np. a to się dzieje w najmniej oczekiwanym momencie. Można jakoś sprawdzić tą pompkę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Na wolnych obrotach chodzi bez problemu. Podejrzewam że pompka jest dobra gdyż jak przekręcę zapłon > to słychać na początku dźwięk pompki a później milknie, ale to tak było zawsze. Gdyby to była > pompka to by mi gasł podczas jazdy np. a to się dzieje w najmniej oczekiwanym momencie. Można > jakoś sprawdzić tą pompkę?? co innego piszesz w pierwszym poście, co innego powyżej weź i się zdecyduj czy po odpaleniu gaśnie po przejechaniu 2m, czy też gaśnie tak jak napisałeś powyżej... kurna ręce opadają.... bo wg tego co piszesz powyżej do sprawdzenia masz przekaźnik pompy paliwa, obwód doprowadzenia zasilania do pompki oraz to czy daje ona ciągłe ciśnienie a nie robi przypadkiem spadku ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stiepan000 Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Czasem jest tak ze auto jeździ bez problemu jak niby nigdy nic a czasem odpali, ruszę trochę i staje. Później rozrusznik kreci a on nic musi postać przez kilka godzin. gdzie tego przekaźnika szukać i jak sprawdzić to ciśnienie? Z tym że słychać pompkę chwile po przekręceniu zapłonu to zawsze było. Czy może być winą złe paliwo? PS. odpal GG to pogadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 Na moje to uszkodzony jest moduł zapłonowy na aparacie. Wiem bo przeżyłem, na początku czasami, później coraz częściej takie numery. Jak chcesz to przeszukaj moje stare postu, ale ja stawiak na 99% na ten moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Na moje to uszkodzony jest moduł zapłonowy na aparacie. Wiem bo przeżyłem, na początku czasami, > później coraz częściej takie numery. Jak chcesz to przeszukaj moje stare postu, ale ja stawiak > na 99% na ten moduł. tylko że w 2001r nie było aparatu a cewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stiepan000 Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > tylko że w 2001r nie było aparatu a cewka ok, to gdzie jest ta cewka i ją trzeba wymienić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.