Skocz do zawartości

Narodowy Program Walki z Fotoradarami


Miromat

Rekomendowane odpowiedzi

> Albo obniży sie do 30 w zabudowanym i 70 po za 90 na S i 110 na A.

Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy.

Alexis de Tocqueville

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> ale pomysł o ograniczeniu do 30 w mieście na zwykłych drogach już dojrzewa. Chodzi o zrównanie

> ruchu samochodów i rowerów w centrach miast.

Nie no jasne... Tylko zaraz sie okaże że Puławska w WAW czy taka Opolska w KRK to centrum i wywalą 30..

Może zrównajmy od razu z ruchem pieszym.

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie no jasne... Tylko zaraz sie okaże że Puławska w WAW czy taka Opolska w KRK to centrum i wywalą

> 30..

> Może zrównajmy od razu z ruchem pieszym.

> Krawiec

piesi poruszają się po chodnikach których w centrum jest pełno, rowerzyści muszą po drogach gdzie najpierw muszą się przeciskać pomiędzy samochodami stojącymi w korku, aby zaraz być wyprzedzonym z agresją i na milimetry... mi się pomysł podoba, wszędzie gdzie nie ma ścieżki 30 i fotoradar zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

Pod warunkiem obowiązku rejestracji rowerów i posiadania przez rowerzystów OC.

Do tego powołać Inspekcje Transportu Rowerowego i niech który jedzie po przejściu dla pieszych albo po chodniku....

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pod warunkiem obowiązku rejestracji rowerów i posiadania przez rowerzystów OC.

A jaki to ma sens ? OC w zamyśle ma pokrywać szkody, których zazwyczaj przeciętny człowiek nie udźwignie, to już odpada, bo jakie szkody może spowodować rower, zarysowanie, wgniecenie ?

Składka jest wyliczana na podstawie w/w szkodliwości, więc jeśli składka za motocykl 600-tkę tzw. ścigacz zarejestrowany w Warszawie wynosi w granicach 120zł, to za rower będzie wynosiła chyba z 5 zł...

> Do tego powołać Inspekcje Transportu Rowerowego i niech który jedzie po przejściu dla pieszych albo

> po chodniku....

jak będzie można normalnie jeździć po ulicy, środkiem pasa, bez klaksonów i wyzwisk, to po co ktokolwiek miałby jeździć chodnikiem po trelince między przechodniami lub pasami ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>rowerzyści muszą po drogach gdzie

> najpierw muszą się przeciskać pomiędzy samochodami stojącymi w korku, aby zaraz być

> wyprzedzonym z agresją i na milimetry... mi się pomysł podoba, wszędzie gdzie nie ma ścieżki

> 30 i fotoradar

Albo można dać zakaz jazdy rowerzystom poza drogami rowerowymi i 500 dla każdego kto będzie jechał po chodniku lub po jezdni zlosnik.gif

Jak nie ma gdzieś drogi dla samochodów to ludzie idą pieszo/płyną statkiem/lecą samolotem, więc jak nie ma drogi rowerowej to zostaje samochód/autobus lub na piechte chodnikiem 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.