Gość Krawiec Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 Albo obniży sie do 30 w zabudowanym i 70 po za 90 na S i 110 na A. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Albo obniży sie do 30 w zabudowanym i 70 po za 90 na S i 110 na A. Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy. Alexis de Tocqueville Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Albo obniży sie do 30 w zabudowanym i 70 po za 90 na S i 110 na A. > Krawiec ale pomysł o ograniczeniu do 30 w mieście na zwykłych drogach już dojrzewa. Chodzi o zrównanie ruchu samochodów i rowerów w centrach miast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > ale pomysł o ograniczeniu do 30 w mieście na zwykłych drogach już dojrzewa. Chodzi o zrównanie > ruchu samochodów i rowerów w centrach miast. Nie no jasne... Tylko zaraz sie okaże że Puławska w WAW czy taka Opolska w KRK to centrum i wywalą 30.. Może zrównajmy od razu z ruchem pieszym. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Nie no jasne... Tylko zaraz sie okaże że Puławska w WAW czy taka Opolska w KRK to centrum i wywalą > 30.. > Może zrównajmy od razu z ruchem pieszym. > Krawiec piesi poruszają się po chodnikach których w centrum jest pełno, rowerzyści muszą po drogach gdzie najpierw muszą się przeciskać pomiędzy samochodami stojącymi w korku, aby zaraz być wyprzedzonym z agresją i na milimetry... mi się pomysł podoba, wszędzie gdzie nie ma ścieżki 30 i fotoradar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 Pod warunkiem obowiązku rejestracji rowerów i posiadania przez rowerzystów OC. Do tego powołać Inspekcje Transportu Rowerowego i niech który jedzie po przejściu dla pieszych albo po chodniku.... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Pod warunkiem obowiązku rejestracji rowerów i posiadania przez rowerzystów OC. A jaki to ma sens ? OC w zamyśle ma pokrywać szkody, których zazwyczaj przeciętny człowiek nie udźwignie, to już odpada, bo jakie szkody może spowodować rower, zarysowanie, wgniecenie ? Składka jest wyliczana na podstawie w/w szkodliwości, więc jeśli składka za motocykl 600-tkę tzw. ścigacz zarejestrowany w Warszawie wynosi w granicach 120zł, to za rower będzie wynosiła chyba z 5 zł... > Do tego powołać Inspekcje Transportu Rowerowego i niech który jedzie po przejściu dla pieszych albo > po chodniku.... jak będzie można normalnie jeździć po ulicy, środkiem pasa, bez klaksonów i wyzwisk, to po co ktokolwiek miałby jeździć chodnikiem po trelince między przechodniami lub pasami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 >rowerzyści muszą po drogach gdzie > najpierw muszą się przeciskać pomiędzy samochodami stojącymi w korku, aby zaraz być > wyprzedzonym z agresją i na milimetry... mi się pomysł podoba, wszędzie gdzie nie ma ścieżki > 30 i fotoradar Albo można dać zakaz jazdy rowerzystom poza drogami rowerowymi i 500 dla każdego kto będzie jechał po chodniku lub po jezdni Jak nie ma gdzieś drogi dla samochodów to ludzie idą pieszo/płyną statkiem/lecą samolotem, więc jak nie ma drogi rowerowej to zostaje samochód/autobus lub na piechte chodnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.