MaRo2k Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Czy cieknąca pompa CR moze byc przyczyna slabego palenia przy minusowych temp. ? Wali z pod tych dekielkow. przy plusowych temp. lub jak silnik jest choc deko zagrzany do pali od strzala. Swiece podobno byly wymieniane jakies nie cale 1.5 roku temu, przekaznik sprawny, takze szukam ew. innych winowajcow slabego palenia tego bolidu Silnik 1.9 JTD CF2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modescik Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Czy cieknąca pompa CR moze byc przyczyna slabego palenia przy minusowych temp. ? Wali z pod tych > dekielkow. przy plusowych temp. lub jak silnik jest choc deko zagrzany do pali od strzala. > Swiece podobno byly wymieniane jakies nie cale 1.5 roku temu, przekaznik sprawny, takze szukam ew. > innych winowajcow slabego palenia tego bolidu > Silnik 1.9 JTD CF2 Moze byc to jednym z powodow trudnosci z rozruchem,poniewaz bedzie spadek cisnienia w listwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Czy cieknąca pompa CR moze byc przyczyna slabego palenia przy minusowych temp. ? Jeśli wyciek jest spory to jak najbardziej . Ale równie dobrze mogą puszczać wtryski - robiłeś próbę na przelew ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Moze byc to jednym z powodow trudnosci z rozruchem,poniewaz bedzie spadek cisnienia w listwie. Po odpaleniu trzymie na wolnych 300bar czyli w normie, nie wiem jak szybko ma narastac te cisnienie, na cieplym nie cala sekunda i jest 300bar, musze zobaczyc po nocy jak z tym cisnieniem przy odpalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Jeśli wyciek jest spory to jak najbardziej . > Ale równie dobrze mogą puszczać wtryski - robiłeś próbę na przelew ? Ze tak powiem widać ze coraz bardziej leje, wiec to chyba bedzie to... Proby przelewowej jeszcze nie robilem, trzeba sie w koncu za to bedzie zabrac. Jakies wskazowki co do warsztaty gdzie wymienia te uszczelnienia ? Czytalem ze pare osob niby robilo to samemu, ktos sie podzieli uwagami ? Czy ew. szukac jakiejs uzywki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Proby przelewowej jeszcze nie robilem, trzeba sie w koncu za to bedzie zabrac. Zrób test najpierw na zimnym na samym rozruszniku z odpiętymi wtyczkami z wtrysków - ze 20s powinno wystarczyć . A potem to samo przez 1-3min przy wpiętych na obrotach jałowych , jak jeszcze aku da radę pokręcić i zapali Po odpięciu wtrysków ECU zgłosi błąd , ale po paru odpaleniach zniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Ok ,dzieki bede probowal, z bledem nie problem, mam interfejs to sie skasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > Ok ,dzieki bede probowal, Jak wyniki testów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 w tym tygodniu nie mialem dostepu do auta, w poniedzialek zaczynam temat bo pompa CR i tak idzie won z auta i na kuracje, a przy okazji przed demontazem zrobie ten test. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 Panowie powiedzcie mi jeszcze jakie cisnienie powinna dawac pompa niskiego cisnienia(ta w baku) na pompe CR po przekreceniu kluczyka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > Panowie powiedzcie mi jeszcze jakie cisnienie powinna dawac pompa niskiego cisnienia(ta w baku) Około 5 bar . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 No to ciekawe... U mnie było az 1.8 bara wedlug FES'a Zobaczymy co pokaze po uszczelnieniu pompy CR, bo z tej to juz sie lało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > No to ciekawe... > U mnie było az 1.8 bara wedlug FES'a To trochę zmyłka FES nie mierzy tego bezpośrednio - nie ma przecież fizycznego pomiaru niskiego ciśnienia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 yhmm, czyli zostaje pomiar bezposrednio na wezu zew manometrem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > yhmm, czyli zostaje pomiar bezposrednio na wezu zew manometrem... Nie inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Pompa CR wrocila spowrotem na swoje miejsce po uszczelnieniu, auto pali od strzala, zobaczymy jeszcze jak beda mniejsze temp. ale jest spora poprawa. Testu przelewowego narazie nie robilem, jak pali dobrze to nie ruszam, chyba zas zacznie odmawiac wspolpracy to biore sie za te wtryski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.