Florydzialski Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 Nie jestem potencjalnym klientem tego samochodu - jak na mój gust jest po prostu za duży, ale fajnie się ogląda to review. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 KIA Optima...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > KIA Optima...? Nie widzę podobieństw poza ilością kół i drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Może niedokładnie się przypatrywałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Nie jestem potencjalnym klientem tego samochodu - jak na mój gust jest po prostu za duży, ale > fajnie się ogląda to review. No dobra. To ja mam pytanie. Co daje umieszczenie łopatek do zmiany biegów na obracającej się kierownicy? Łatwo trafić który jest '+' a który '-' w zakręcie? Dlaczego tak niewiele firm robi to jak (mi się wydaje) należy? Czyli łopatki są nieruchome i zawsze są w tym samym miejscu. Przecież dźwigni kierunkowskazów jakoś obracającej się nie robią? Kwestia użyteczności łopatek jest tutaj mało interesująca. Skoro są, to czasem fajnie jest poużywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Może niedokładnie się przypatrywałeś? Ja podobieństw też nie widzę. Kia ładniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Ja podobieństw też nie widzę. > Kia ładniejsza Wiesz że jak wkleiłem te dwa zdjęcia, to do takich samych wniosków doszedłem...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > No dobra. > To ja mam pytanie. > Co daje umieszczenie łopatek do zmiany biegów na obracającej się kierownicy? Jak masz skręconą kierownicę o więcej niż 45 stopnii, to na pewno nie powinieneś zmieniać biegu bo skończysz w rowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Jak masz skręconą kierownicę o więcej niż 45 stopnii, to na pewno nie powinieneś zmieniać biegu bo > skończysz w rowie Serio tak kiepsko się prowadzą te Lexusy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.