board4 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Witam. Panda1.1 ’04 Zauważyłem brak drążka reakcyjnego na przodzie, (n tyle nie sprawdzałem).Czy brak jest w moim z przyczyn demontażu przez mechanika(było by niezrozumiałe), czy też, ta wersja tak ma z przyczyn oszczędności Fiata?(typowe dla tej marki).Sądzę, że brak elementu wpłynął na objawienie się bardzo głośnych stuków zużytego amorka w niskich temperaturach, przy wpadnięciu w najmniejszy dołek (amor oczywiście jest do wymiany).Ogólnie braku drążka nie odczuwałem, no chyba, że chodzi o wrażenia po zakupie, podczas wchodzenia w zakręty miałem obawy ze względu na umiejscowiony wysoko środek ciężkości pojazdu. Czy w waszych Pandach też jest brak tego elementu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 tutaj masz odpowiedź na swoje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Panda1.1 ’04 > Zauważyłem brak drążka reakcyjnego na przodzie, (n tyle nie sprawdzałem). po pierwsze.... doberek po drugie jak panda bez wspomagania to nie ma stabilizatora z przodu a z tylu jest sztywna belka wiec stabilizator... jakby troche zbedny brak stabilizatora to brak stabilizatora - a stuki z amorka to stuki z amorka - amortyzator do bani - wymienic oba i po temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
board4 Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Witam. Czy wskazane było by zamontowanie drążka, czy nie warto się trudzić? Do niedawna byłem posiadaczem Tico nie posiadał wspomagania i miał z tyłu belkę mimo to był wyposażony w zabezpieczenia przeciw wychyłowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Czy wskazane było by zamontowanie drążka, czy nie warto się trudzić? jak chcesz odrobine usztywnic sobie na zakretach to zaloz - roznica.... niewielka a dokladasz element ktory na naszych drogach co 20-30 kkm bedzie generowal stukanie (mowie o lacznikach stabilizatora) w 1,1 sam sie zastanawialem czy nie dolozyc stabilizatora ale skonczylo sie to tym ze kupilem druga pande ze stabilizatorem tak jak wspomnialem - roznica minimalna i dla kogos malo obytego z z tym samochodem nie do wylapania - chyba ze masz kogos kto ci dorobi stabilizator customowy duzo sztywniejszy niz fabryczny to wtedy warto rozwazyc taka opcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
board4 Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Zastanawiam? Się czy na bardzo dziurawe drogi, drążek usztywniłby zawieszenie na tyle by zrównoważyć uderzenia poszczególnych kół przednich.Czy zmniejszyłoby się zużycie pozostałych elementów podwozia z wyjątkiem łączników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Zastanawiam? Się czy na bardzo dziurawe drogi, drążek usztywniłby zawieszenie na tyle by > zrównoważyć uderzenia poszczególnych kół przednich.Czy zmniejszyłoby się zużycie pozostałych > elementów podwozia z wyjątkiem łączników? nie sadze by to cokolwiek zmienilo w sposob na tyle istotny by byl wymiernie oplacalny moze - ale to moze... amortyzatory rowniej beda dostawaly po d...e ale nie sadze by to w znaczacy sposob jakos wplynelo na ich zywotnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 zalozenie stabilizatora wplynie glownie na zmniejszenie przechylu w zakretach i wlasnie dlatego warto go montowac. szczegolnie jesli jest taka seryjnie mozliwosc. polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > zalozenie stabilizatora wplynie glownie na zmniejszenie przechylu w zakretach i wlasnie dlatego > warto go montowac. szczegolnie jesli jest taka seryjnie mozliwosc. polecam. polecam lub nie - w pandzie roznica taka ze jak masz dobrze objezdzone samochody to po bezposredniej przesiadce moze roznice wylapiesz wiec.... jezeli ktos ma ochote sie pobawic z montazem w ramach zabawy i wydac te 200-300 zl to moze sie pobawic - natomiast jezeli celem jest osiagniecie roznicy w prowadzeniu to... szkoda czasu i energii na ten zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > polecam lub nie to jest drugi watek na tym kaciku w ktorym cos pisalem wczoraj i w obu nabijasz posty powtarzajac to samo, a licznik tyka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > to jest drugi watek na tym kaciku w ktorym cos pisalem wczoraj i w obu nabijasz posty powtarzajac > to samo, a licznik tyka... napisalem swoja opinie zarowno w jednej jak i w drugiej sprawie bo tak sie sklada ze mialem stycznosc z takimi samymi samochodami z tym o co bylo pytanie i bez tego a piszac takie posty jak powyzej zastanow sie kto w rzeczywistosci licznik kreci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > a piszac takie posty jak powyzej zastanow sie kto w rzeczywistosci licznik kreci spokojna, Twoja rozczochrana. Quote: Moderator już wcześniej został powiadomiony o tej wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > spokojna, Twoja rozczochrana. > Quote: > Moderator już wcześniej został powiadomiony o tej wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
victor89 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Sam drążek można dostać już za ~80zł. Do tego nowe gumy drążka stabilizatora i dwa łączniki stabilizatora. U siebie w pandzie raz wymieniałem łączniki stabilizatora przy 90 tys km. Teraz ma 177 tys i już stukają od jakichś 25 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 jezeli wymieniac to tylko na oryginalne łaczniki stabilizatora+gumy< mit "sa wzmacniane" potwierdzony< jezdym slowem dobry chwyt reklamowy, dobry tez dla kogos kto pozbywa sie auta:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 jezeli chcesz usztywnic zawias bez drazka stab to przy nastepnej wymiane wahaczy zaloz z pandy 100HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.