-
Liczba zawartości
68 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O victor89
- Urodziny 09.10.1989
Profile Information
-
Lokalizacja
Warszawa / Lublin
-
Zainteresowania
Silniki spalinowe
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
victor89's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
Nie trzeba sobie tym zaprzątać głowy
-
Sam drążek można dostać już za ~80zł. Do tego nowe gumy drążka stabilizatora i dwa łączniki stabilizatora. U siebie w pandzie raz wymieniałem łączniki stabilizatora przy 90 tys km. Teraz ma 177 tys i już stukają od jakichś 25 tys
-
> Panda 1,2 60hp Warszawa korki wiadomo godziny poranne i powrót około 21. > Spalanie obojętnie czy zima czy lato w mieście 7-8,5 Mnie spala tak samo tylko że gazu
-
> Zgadza się A gałka zmiany biegów wygląda tak, jak w mojej z przebiegiem 175tys.
-
> Ja mialem takie objawy jak ty. Za namowa kolegi poprowadzilem nowe masy z silnika do ramy i z > akumulatora do ramy. Teraz to calkiem inny silnik. Chodzi jak nowy. Masz fotki jak to zrobiłes?
-
Możesz spróbować zdemontować linkę sprzęgła, przeczyścić ją wd40 a następnie wpuścić do pancerza smar U mnie też ciężko chodzi sprzęgło - mimo wymiany na nowe wraz z łożyskiem.
-
Słuchajcie, te filtry FILTRONA które stosujemy do naszych miśków to gówno potworne. Kilka osób w pandach miało z nimi problemy (w tym ja, ale nie byłem tego świadomy). W zimie dwa razy zdarzyło się tak, że po ostrzejszych mrozach kontrolka oleju ciągle się paliła. Łączyłem to z błędem elektroniki, ponieważ dwa razy wtedy odpinałem akumulator. Jak się okazuje to nasze kochane filtrony dają ciała. Szerzej problem opisany jest tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=35426 Informacja się tyczy 90% filtrów, nie tylko do VW. Napiszcie czy mieliście jakieś problemy z nimi? Ja i kilkoro znajomych tak, jednak dopiero teraz wiemy że to przez filtr.