Quadri Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Cześć wszystkim . Znacie to? Ciekawą nazwę nadali bo Flavia to kiedyś nie tylko Cabrio było ale także Coupe i sedan klasy średniej, co by sugerowało następcę Lybry - i tak się zastanawiam czy czasem niedługo nie wprowadzą innych wersji nadwoziowych. A tu dawna Flavia Cabrio dla porównania EDIT: I jakiś nowy silnik: 2,4 4-cylindrowy benzyniak 170KM/225Nm. Ciekawe czy to coś nowego Fiata czy znowu zerżnięte z jakiegoś Chrystlera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Shit... Znalazłem już odpowiedź: http://pl.wikipedia.org/wiki/Chrysler_200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 efekt zaoceanicznych zabaw/aspiracji z jednej strony dobrze, marka ma więcej modeli, może zacznie być ''widoczna'', ale jakość i innowacja to już nie to niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > efekt zaoceanicznych zabaw/aspiracji > z jednej strony dobrze, marka ma więcej modeli, może zacznie być ''widoczna'', ale jakość i > innowacja to już nie to niestety No dokładnie - ja jestem strasznie wkurzony tym. Teoretycznie i praktycznie Lancie i Fiaty mają lepszej jakości wnętrza itd.. niż ich amerykańskie odpowiedniki - ale wystarczy spojrzeć na stylistykę i klimat auta. No i te wnętrza - oprócz tego, że jest bez dawnego smaku, to straciło to poczucie włoskiego smaki i prawidziwej namiastki włoskiego auta klasy premium. Wystarczy spojrzeć na samo wnętrze auta Croma vs Freemont , Thesis vs Thema lub Flavia sedan vs Lybra. Wnętrze mówi najwięcej o idei auta i jego charakterze. Theme jeszcze można było przeboleć, bo stara Thema przynajmniej była podobna do tej nowej stylistycznie - jedynie w środku brak smaku stylistycznego, drewna i to głupie kiczowate niebieskie podświetlenie. Resztę można przełknąć. Ale Croma i Freemont albo teraz Lybra i w praktyce Chrysler 200 jako następca to masakra... Po tym jak nie wprowadzili konceptu Fulvii do produkcji (a można było to zrobić bez problemu na płycie podłogowej nowego bravo lub grande punto od biedy), niesamowicie się zdziwiłem, że zrobili takie Cabrio/Coupe. To akurat mogłoby jeszcze być bo jest stylistycznie w miarę subtelne ale sedan oparty o Chryslera 200 będzie naprawdę paskudny... Dla mnie to jest niszczenie marki :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Dla mnie to jest niszczenie marki :/ Niestety czas globalizacji i redukcji kosztów zabija. Jak wchodziła nuova Delta miałem cichą nadzieję na wybicie marki, ale jak wyszło widać. Ja jestem ciekawy jak to się będzie sprzedawało i gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.