Antoine Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 zolte truchlo zdechlo, cos podobno huknelo pod maska i nie chce odpalic. sprawdzalem - kreci, ale jakos takie kichniecie ma jak sie przestaje krecic... co mam sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 może rozrząd, CPW. Ale co to za huknięcie mogłoby być pod maską to może w dolot strzelił albo w wydech. Takie pierwsze myśli mnie dopadające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > może rozrząd, CPW. Ale co to za huknięcie mogłoby być pod maską to może w dolot strzelił albo w > wydech. Takie pierwsze myśli mnie dopadające nie wiem, informacja z opowiesci, ja tym juz prawie nie jezdze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > może rozrząd, CPW. Ale co to za huknięcie mogłoby być pod maską to może w dolot strzelił albo w > wydech. Takie pierwsze myśli mnie dopadające CPW urwany kabel, lambda odpieta, rozrzad caly... no chyba ze sie przestawil, jak to sprawdzic? CPW wymieniony, lambda wpieta, dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > CPW urwany kabel, lambda odpieta, rozrzad caly... no chyba ze sie przestawil, jak to sprawdzic? > CPW wymieniony, lambda wpieta, dalej to samo dobra dziala - czujnik wstrzasowy thx molo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 po odpaleniu ujechal z 800m po czym stracil gore - wkreca sie do 6000rpm, po czym robi "buuuuu" zamula go obroty spadaja do 5000rpm, trzyma tak z 2 sek i wraca znow do 6000rpm i znow "buuuuuu" i do 5000rpm itd..., w najmniej oczekiwanym momencie podczas jazdy potrafi go przymulic zapala sie marchewa, lub gasnie jesli jest zapalona (zaleznie od kompa ktory jest wlozony) i po chwili odzyskuje moc, wolne obroty ma jak na "ostrym walku" a walek jest seryjny. macie jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stopencja Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Rozrząd przestawiony. Tak wyglądają znaki: Dolnym znakiem na kole się nie sugeruj. Lepiej zaglądnąć w okienko skrzyni i sprawdzić wskaźnik czy jest na 0 i czy wtedy górny znak na kole wałka się pokrywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Rozrząd przestawiony. > Tak wyglądają znaki: > Dolnym znakiem na kole się nie sugeruj. Lepiej zaglądnąć w okienko skrzyni i sprawdzić wskaźnik czy > jest na 0 i czy wtedy górny znak na kole wałka się pokrywa wiesci z placu boju, auto dalej ma wolne jak na ostrym walku i odcinke na 6-5krpm....: rozrzad OK, cewki wymienione - bez zmian cisnienie paliwa OK cisnienie sprezania OK CPW podmieniony juz trzeci - bez zmian mam sensor podmieniony - bez zmian skonczyly mi sie pomysly, no moze poza tym zeby sie pozbyc grata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 ścieło klin na dolnym kółku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > ścieło klin na dolnym kółku no ale rozrzad ok...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > no ale rozrzad ok...? na znakach ok, a jak klin zciety, to wal przestawiony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > na znakach ok, a jak klin zciety, to wal przestawiony... jakies foto o co dokladnie chodzi? bo wydaje mi sie ze jak jest ok przy skrzyni i na gornym kolku to powinno byc OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Jak przy skrzyni jest okej to klinu nie ścieło, jak by było okej na kółku pasowym wału to wtedy jest możliwość, że klin ścięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.