Dominik80 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 Od paru dni auto zaczelo sie dziwnie zachowywac... Teraz jechalem na trasie i prawie caly czas mialem ten problem: chcac rozpedzic auto od niskich obrotow do momentu okolo 2500-2800 obrotow zanim napompuje sie drugie turbo auto jest strasznie zamulone... prawie sie nie rozpedza... Dziwne jest ze czasem rozpedza sie bardzo fajnie tak jak powinno. Na ekranie nie wyskakuje zaden problem i nie pokazuje zadnego bledu.. Co moze byc przyczyna takiego zachowania ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Moze sterowanie egr ? Moze cos ze sterowaniem suszarkami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 jakieś błędy? nie na zegarach tylko po podpieciu kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 hej. bylem na wyjezdzie teraz pare dni i pisalem z telefonu. dostep do neta byl ograniczony.. ogolnie nie ma nic na zegarach a podpinac bede sie dzis.. Wczoraj w nocy szukalem na roznych forum PL i nic konkretnego nie dowiedzialem sie.. Lecz po poszukiwaniach na angielsko jezycznych okazalo sie ze to dosc popularny problem w 335d. Sporo ludzi ma problem z ladowaniem malego turbo i wiekszosc przypadkow spowodowane jest takim urzadeniem od malej turbiny Objawy: auto zamulone od dolnych obrotow do 2500-3000 i potem jedzie normalnie.... Poczatkowo raz dziala a raz nie po jakims czasie umiera calkowicie.... 35d maja takie zawory trzy.. z malej turbiny jest ten z przodu... Wchodzac na czesci z BMW ( 11 65 7 802 592 ) widac ze niby ten zawor jest lacznie z rura.... Koszt niby 350euro..... ale na forum wyczytalem ze 450funtow..... Pytanie brzmi czy sa jakies opcje tanszej naprawy tego urzadzenia ?? EDYTA: Wlasnie tez doczytalem ze takie zachowanie moga powodowac urzadzenia spod numeru 1... lepsza alternatywa bo tansza Ciekawe co pokaze mi dzis komputer... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > hej. > bylem na wyjezdzie teraz pare dni i pisalem z telefonu. dostep do neta byl ograniczony.. ogolnie > nie ma nic na zegarach a podpinac bede sie dzis.. > Wczoraj w nocy szukalem na roznych forum PL i nic konkretnego nie dowiedzialem sie.. Lecz po > poszukiwaniach na angielsko jezycznych okazalo sie ze to dosc popularny problem w 335d. > Sporo ludzi ma problem z ladowaniem malego turbo i wiekszosc przypadkow spowodowane jest takim > urzadeniem od malej turbiny > Objawy: > auto zamulone od dolnych obrotow do 2500-3000 i potem jedzie normalnie.... > Poczatkowo raz dziala a raz nie po jakims czasie umiera calkowicie.... > 35d maja takie zawory trzy.. z malej turbiny jest ten z przodu... > Wchodzac na czesci z BMW ( 11 65 7 802 592 ) widac ze niby ten zawor jest lacznie z rura.... > Koszt niby 350euro..... ale na forum wyczytalem ze 450funtow..... > Pytanie brzmi czy sa jakies opcje tanszej naprawy tego urzadzenia ?? > EDYTA: > Wlasnie tez doczytalem ze takie zachowanie moga powodowac urzadzenia spod numeru 1... lepsza > alternatywa bo tansza > Ciekawe co pokaze mi dzis komputer... kup pan diesla ogolnie im nowsze Bmw tym coraz slabiej z jakoscią,chyba bede sie trzymac Bemek z lat80-90... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Po Czytaniu jeszcze raz roznego rodzaju forumow itp wychodzi na to ze problem lezy jednak w sterowaniu turbinami , Pisza ludzie ze praktycznie kazdy przez to przechodzi. Bmw zrobilo nowy ulepszony model tego sterowania (nr 1) i trzeba zmienic dwa oraz blache mocowania bo jest inna.. Zamowilem czesci i bede walczyc jutro z przelozeniem tego gageta mam nadzieje ze bedzie dobrze Czesci nie sa super tanie bo koszt jednego sterowania to 70 funtow po dobrych znajomosciach. zmieniac bede czesc nr 1 oraz 4 ale to bardziej zapobiegawczo bo dostep tam jest maly wiec wole miec cala plontanine nowa... oraz jeszcze pare drobiazgow niezwiazanych z problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.