technix Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Panu pany Popołudniu wychodzę z pracy, wciskam przycisk na pilocie, a tu nic - cisza. Auto nie chcę się otworzyć, to jeszcze nie jest problem, zawsze mogę otworzyć kluczem, ale centralny zamek mam razem z autoalarmem, który jeszcze odcina zapłon (chyba) a może pompę paliwa - nie wiem Tak czy owak auto stoi w pracy, bo nie odpalilo. Chciałem zmostkowac DISa żeby odpalić, ale tam przychodzą 4 przewody i nie wiem gdzie jaki potencjał powinien przyjść. Pozatym, gdzie mam szukać tej centralki od zamka i alarmu? Normalnie jestem w czarnej dupie Auto to Astra F 1.6Si sprzed liftu Pilot od centralnego napewno nie jakiś oryginalny bo dużo takich na Allegro. Pomocy P.S. czy ktoś wie jakie napięcia i skąd powinny być na wtyczce DODa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Zacznij od wymiany baterii w pilocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Zacznij od wymiany baterii w pilocie. Zrobione wczoraj i nic nie pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamo502 Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Centralka zapewne za skrzynka bezpiecznikow albo pod plastikami od strony pasazera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Centralka może być za osłoną przy lewej nodze kierowcy. Do DISa idzie + po stacyjce czarnym kablem i masa brązowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Centralka może być za osłoną przy lewej nodze kierowcy. > Do DISa idzie + po stacyjce czarnym kablem i masa brązowym. To są 2 przewody, a łolejne 2? Bo zastanawia mnie jak mogę sprawdzić, czy alarm nie odlacza zapłonu. Bo zapłonu ma stale,a np. Odlacza tylko pompę paliwa to mogę spróbować odpalić go bezpośrednio na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Dwa pozostałe to sterowanie cewkami. Podłącz świecę pod przewód WN, połóż na metalu silnika i zakręć. Jak będzie iskra to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Dwa pozostałe to sterowanie cewkami. > Podłącz świecę pod przewód WN, połóż na metalu silnika i zakręć. Jak będzie iskra to . Iskra jest, niestety. Za godzinę holować auto do domu,ale pytanko powiązane z tym, otóż jakiś cudem nagle z tą awarią zepsuła mi się stacyjka - tzn. muszą poruszać kluczykim, żeby mi się kontrolki zapaliły. I podobno brak tam czegoś od stacyjki też może mieć związek z tym alarmem. Masakra jakaś normalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamo502 Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Moze kostka stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Moze kostka stacyjki Też tak myślałem, jednak po odlaczeniu aku coś się musiało zresetować i zaczęło wszystko działać poprawnie. Ja jednak na wszelki wypadek zamykałem auto kluczykiem, a otwieralem pilotem - który jak się okazało raz działa a raz nie. I teraz pytanko, załóżmy, że centralny jest fabryczny, a sterowanie pilotem dokladane, to gdzie moge szukac tej ori centralki od zamka ? Ponadto po zdjęciu osłon pod kierownicą znalazłem jakiś przekaznik 40A podłączony do tych grubych kabli od stacyjki, macajac dalej znalazłem dwie sióstr prostownicze na ok.6A. Aha, po resecie także kostka stacyjki nagle działa idealnie, jak zapala się kontrolki to moge ruszać kluczykiem ile chce i nic nie przgada czy coś. To wszystko dali mi do myślenia że ten alarm poprzez ten przekaznik idlavza stacyjke, ale nie. Zazbroilem ja i zaraz odblokowalem trzymając ów ptzekaznik w ręku i aniu razu nie pyknął. Nie wiem co się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > I teraz pytanko, załóżmy, że centralny jest fabryczny, a sterowanie pilotem dokladane, to gdzie > moge szukac tej ori centralki od zamka ? > Ponadto po zdjęciu osłon pod kierownicą znalazłem jakiś przekaznik 40A podłączony do tych grubych > kabli od stacyjki, macajac dalej znalazłem dwie sióstr prostownicze na ok.6A. > Aha, po resecie także kostka stacyjki nagle działa idealnie, jak zapala się kontrolki to moge > ruszać kluczykiem ile chce i nic nie przgada czy coś. > To wszystko dali mi do myślenia że ten alarm poprzez ten przekaznik idlavza stacyjke, ale nie. > Zazbroilem ja i zaraz odblokowalem trzymając ów ptzekaznik w ręku i aniu razu nie pyknął. > Nie wiem co się dzieje? ------ Witam. Te 2 diody są od sterowania kierunkowskazami, idąc po przewodach do tyłu " (-)diody", dojdziesz do centralki i zobaczys czy jest to tylko steownik, czy centralka alarmu. Ale skoro masz przekaźnik, to raczej jest to autoalarm dokładany. Ten przekaźnik przerywa tzw. "+ po stacyjce", ale tylko wtedy gdy centralka alarmu jest wzbudzona i sygnalizuje ALARM sygnałem i światłami. Jest on podłączony w wersji "zimny łączy, aktywny rozłącza." Tak więc racze masz fabrycznycentralny zamek i dokładany alarm który nim steruje. Przy niektórych alarmach jest na przewodzie wyprowadzony przycisk od resetu alarmu i można nim także zmieniać różne funkcje i ustawienia. Na obudowie centralki będzie nazwa alarmu, jak odczytasz to podaj, to wtedy podam więcej info. Org. centralka od zamka jest na bocznej ściance od strone pasażera przy nogach. Nad nią jest komputer. Może być w takiej wacie ocieplającej i trzeba jej poszukać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > ------ Witam. Te 2 diody są od sterowania kierunkowskazami, idąc po przewodach do tyłu " (-)diody", > dojdziesz do centralki i zobaczys czy jest to tylko steownik, czy centralka alarmu. > Ale skoro masz przekaźnik, to raczej jest to autoalarm dokładany. Ten przekaźnik przerywa tzw. "+ > po stacyjce", ale tylko wtedy gdy centralka alarmu jest wzbudzona i sygnalizuje ALARM > sygnałem i światłami. > Jest on podłączony w wersji "zimny łączy, aktywny rozłącza." > Tak więc racze masz fabrycznycentralny zamek i dokładany alarm który nim steruje. A powiedz mi czy mógłbym jakoś tak ominąć ten alarm, żeby nie odłączał mi stacyjki i nie mrugały kierunki. Załózmy taką sytuację : wysiadam z auta, zamykam pilotem centralny zamek, wracam, wciskam otwórz na pilocie i jest zonk - więc wówczas otwieram centralny zamek kluczykiem, odpalam jadę i po sprawie, żeby wogóle mi nie mrugały te awaryjne i nie wyła syrena - po prostu jak nie otworzy to otorzę ręcznie i po problemie. Tak trochę hardkorowo to wydaje mi się że jak utnę przewody zasilające te diody prostownicze i ten przekaźnik (odepnę mu cewkę, żeby nie mógł rozłączyć, albo lepiej - wywalę go całkiem i zmostkuję mu styki robocze na stałe (bo z tego co widziałem to on jest rozwierny)) to czy uzyskałbym efekt przewidziany wyżej? Przynajmniej do wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > A powiedz mi czy mógłbym jakoś tak ominąć ten alarm, żeby nie odłączał mi stacyjki i nie mrugały > kierunki. Załózmy taką sytuację : > wysiadam z auta, zamykam pilotem centralny zamek, wracam, wciskam otwórz na pilocie i jest zonk - > więc wówczas otwieram centralny zamek kluczykiem, odpalam jadę i po sprawie, żeby wogóle mi > nie mrugały te awaryjne i nie wyła syrena - po prostu jak nie otworzy to otorzę ręcznie i po > problemie. > Tak trochę hardkorowo to wydaje mi się że jak utnę przewody zasilające te diody prostownicze i ten > przekaźnik (odepnę mu cewkę, żeby nie mógł rozłączyć, albo lepiej - wywalę go całkiem i > zmostkuję mu styki robocze na stałe (bo z tego co widziałem to on jest rozwierny)) to czy > uzyskałbym efekt przewidziany wyżej? > Przynajmniej do wiosny Jak zmostkujesz styki robocze, to nie będzie odcinał i zapali za każdym razem. Jak odetniesz kierunkowskazy, to nie będzie mrugał Nie wiem jaką masz syrenkę, albo trzeba odłączyć kluczykiem, albo odciąć czerwony przewód , żeby nie wyła.ale jest prostsze wyjście: Na czerwonym przewodzie przed centralką jest bezpiecznik (niebieski 15A, lub czerwony 10A, Po jego wyjęciu stacyjka jest martwa, ale nie działa także sterowanie z pilota od alarmu . Jeżeli chcesz zachować sterowanie, to zrób tak jak wcześniej pisałeś, lub wyprowadź ten bezpiecznik na zewnątrz i wyjmuj go tylko w razie problemów. A odcięcie i tak wywal w diabły, tylko solidnie zmostkuj przewody od stacyjki, bo na nich wisi wszystko to co po stacyjce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Pozatym, gdzie mam szukać tej centralki od zamka i alarmu? Zobacz TUTAJ jeśli tylko masz orginalnie montowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Jak zmostkujesz styki robocze, to nie będzie odcinał i zapali za każdym razem. > Jak odetniesz kierunkowskazy, to nie będzie mrugał Ale kierunki i awaryjne działać będą? > Nie wiem jaką masz syrenkę, albo trzeba odłączyć kluczykiem, albo odciąć czerwony przewód , żeby > nie wyła. To już załatwiłem w ciągu pierwszych 5 minut jak stał i wył (nożyczkami z apteczki przewód masowy odciołem) > ale jest prostsze wyjście: Na czerwonym przewodzie przed centralką jest bezpiecznik > (niebieski 15A, lub czerwony 10A, Po jego wyjęciu stacyjka jest martwa, ale nie działa także > sterowanie z pilota od alarmu Dlatego raz że jest zimno i jeszcze wogóle nie szukałem tej centralki, a dwa że właśnie chciałbym w momentach jak działa to zamykać i otwierać pilotem - a jak nie pójdzie to kluczem i jazda dalej > . Jeżeli chcesz zachować sterowanie, to zrób tak jak wcześniej pisałeś, lub wyprowadź ten > bezpiecznik na zewnątrz i wyjmuj go tylko w razie problemów. j.w > A odcięcie i tak wywal w diabły, tylko solidnie zmostkuj przewody od stacyjki, bo na nich wisi > wszystko to co po stacyjce. No widzidziałem właśnie jakie grube peterdy są Spróbuje jutro z tym powalczyć, wielkie dzięki za pomoc i okazne zainteresowanie. Za klika dni się zaloguję i dam znać o efektach. A jak myślisz czy taki zestaw podszedłby do asterki (wiosną oczywiście). Szczególnie mie się ten kluczyk podoba z grotem Oplowskim oczywiście. Immo w astrze nie mam, ale za to w Corsie jest a tam też chciałem założyć centralny na pilota, ale tam chyba wtedy będzie musiał zosatać ori kluczyk a pilot obok niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Ale kierunki i awaryjne działać będą? Będą normalnie > A jak myślisz czy taki zestaw podszedłby do asterki (wiosną oczywiście). > Szczególnie mie się ten kluczyk podoba z grotem Oplowskim oczywiście. Każdy sterownik podejdzie do Astry, ale te kluczyki/scyzoryki bardzo obciążają wkład stacyjki. Wszystkie te centralki wewnątrz są takie same, Chińskie, a różnią się tylko obudowami i pilotami. No i cenami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Będą normalnie miałeś rację - jest ok/ > Każdy sterownik podejdzie do Astry, ale te kluczyki/scyzoryki bardzo obciążają wkład stacyjki. możesz rozwinąć myśl Ale generalnie tak jak kolega pisał, wszystko działa po odcięciu tego całego ustrojstwa. Pilot raz działa, raz nie, ale teraz w niczym to nie przeszkadza. Wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.