swienty Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Auto rano jeszcze jeździło bez żadnego problemu, teraz coś jest nie tak. Rozrusznik kręci, ale silnik nie chce załapać i wydaje jakieś dziwne dźwięki. Dźwięk jest taki dziwny, że przypomina próbę odpalenia na zbyt słabym akumulatorze. Po dłuższym kręceniu zaskakuje i chodzi dość głośno. Kopci na biało chyba w momencie kręcenia rozrusznika, ale może być że już po odpaleniu, Tyle stwierdzono. Co to może być? Uszczelka pod głowicą? Oleju nie przybywa, płynu chłodniczego nie ubywa, w zbiorniczku wyrównawczym nie ma plam oleju, a na bagnecie płynu. Przestawiony rozrząd? Ale w takim razie skąd to kopcenie? Wiem że przez internet ciężko o diagnozę, ale auto znajduje się w Niemczech i jest dylemat czy ściągać do polski czy szukać mechanika na miejscu. Silnik to benzyna V6 w Audi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Są nowe wieści. Przy kręceniu rozrusznikiem silnik wydaje normalne odgłosy, tylko w kabinie słychać coś niepokojącego. Auto wyraźnie pali olej, bo kopci na niebiesko. Na bagnecie brak śladu płynu, w zbiorniczku nie ma tłustych plam, ale pod korkiem wlewu oleju jest trochę majonezu. Teraz to już wygląda na upg, dobrze kombinuję? Wiadomo że dokładnie będzie można zdiagnozować już w warsztacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordirko Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Są nowe wieści. > Przy kręceniu rozrusznikiem silnik wydaje normalne odgłosy, tylko w kabinie słychać coś > niepokojącego. > Auto wyraźnie pali olej, bo kopci na niebiesko. U mnie w Pandolotni przy podobnym objawie (ciężko zapalał, dymił na niebiesko, po rozgrzaniu jeździł .... do czasu aż przestał odpalać) się okazało, że po pierścieniach na tłokach pozostały cieńkie blaszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > U mnie w Pandolotni przy podobnym objawie (ciężko zapalał, dymił na niebiesko, po rozgrzaniu > jeździł .... do czasu aż przestał odpalać) > się okazało, że po pierścieniach na tłokach pozostały cieńkie blaszki. Ale ten nie puścił nawet malutkiego niebieskiego dymka, nic, tylko nagle padło i wywaliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.