oxxxz Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 własnie. jak z trwałościnp. takich V 8 w mercedasach z lat 80? Sporo jest tych aut np. takich http://allegro.pl/listing/listing.php?string=mercedes&id=18278 co są warte te silniki? co są warte te auta? Wiem, że to juz zabytki, ale jednak silniki po 4-5 litów, a to na pewno fajnie chodzi. I dlaeczego te ceny chyba nie za bardzo wygórowane? 20-30 tysi. za taki pojazd. Ciekawe jak z utrzymaniem i kosztami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > własnie. jak z trwałościnp. takich V 8 w mercedasach z lat 80? Sporo jest tych aut np. takich > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=mercedes&id=18278 > co są warte te silniki? co są warte te auta? Wiem, że to juz zabytki, ale jednak silniki po 4-5 > litów, a to na pewno fajnie chodzi. I dlaeczego te ceny chyba nie za bardzo wygórowane? 20-30 > tysi. za taki pojazd. Ciekawe jak z utrzymaniem i kosztami? Kilku kolegów z forum lata "beczkami", z tego co mówią, silniki są nie do zarżnięcia, przebiegi po 2-3 miliony km to nie jakiś wyjątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 To tym misiom z alledrogo jedno zero z przebiegu pospadywało Fajne - jak mi się znudzą motocykle, i się zestarzeje to se kupie takiego... Na teraz V2 musi wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > To tym misiom z alledrogo jedno zero pospadywało Pogadaj z Adasiem i Szafirem, to będziesz miał info z pierwszej ręki, jak się stare meśki sprawują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Kilku kolegów z forum lata "beczkami", z tego co mówią, silniki są nie do zarżnięcia, przebiegi po > 2-3 miliony km to nie jakiś wyjątek. Tylko że w beczce nie było silników V8! Stare V8 Mercedesa nie były złe, ale z racji wieku i przebiegu przed zakupem obowiązkowo sprawdziłbym kompresję bo sam widziałem kilka z uszkodzonymi głowicami czy zużytymi gładziami/pierścieniami a to już spore koszty. Można się też spodziewać wycieków i wyciągniętych łańcuchów rozrządu. Trzeba też mieć świadomość, że sporo warsztatów serwisujących współczesne samochody nie będzie chciało się dotknąć do tak starego silnika poza podstawowymi czynnościami obsługowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > To tym misiom z alledrogo jedno zero z przebiegu pospadywało > Fajne - jak mi się znudzą motocykle, i się zestarzeje to se kupie takiego... > Na teraz V2 musi wystarczyć. ok. ale wiesz przy aucie w zasadzie zabytkowym, prawie 30-letnim nie liczy się przebie, tylko stan aktualny. Nikt takim autem nie będzie jeździł kolejnych setek tysięcy km. Tu chdzi o to, żeby był w miarę kompletny, nie zgnity i nie pospawany z 6 innych. I tak trzeba się liczyć z kosztami renowacji takiego auta, a nie ulega wątpliwości, że w świecie 0,9 turbo te auta to prawdziwe auta. Silniki po 4-5 litrów, mocne, duży moment obrotowy no i klasa. Kiedys były strasznie drogie, dziś można egzemplarz do odbudowy czy wstępnej jazdy za 20-30 tys. zł kupić. Myśłe, że to dla zaiteresowanego nie jest bariera nie do przejścia. Po zarejsrtrowaniu jako zabytek. OC bodajże ze 100 zł wynosi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > ok. ale wiesz przy aucie w zasadzie zabytkowym, prawie 30-letnim nie liczy się przebie, tylko stan > aktualny. Nikt takim autem nie będzie jeździł kolejnych setek tysięcy km. Tu chdzi o to, żeby > był w miarę kompletny, nie zgnity i nie pospawany z 6 innych. I tak trzeba się liczyć z > kosztami renowacji takiego auta, a nie ulega wątpliwości, że w świecie 0,9 turbo te auta to > prawdziwe auta. Silniki po 4-5 litrów, mocne, duży moment obrotowy no i klasa. Kiedys były > strasznie drogie, dziś można egzemplarz do odbudowy czy wstępnej jazdy za 20-30 tys. zł kupić. > Myśłe, że to dla zaiteresowanego nie jest bariera nie do przejścia. Po zarejsrtrowaniu jako > zabytek. OC bodajże ze 100 zł wynosi:) 100zl? gdzie? bo tak taniego OC na rok nie znalazlem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Po zarejsrtrowaniu jako zabytek. OC bodajże ze 100 zł wynosi:) poka poka gdzie;) moja 911 pewnie się ucieszy:) żeby było jasne... bez żadnych zniżek 1200zł samo OC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > poka poka gdzie;) moja 911 pewnie się ucieszy:) > żeby było jasne... bez żadnych zniżek 1200zł samo OC zabytek nie ma stałej ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 z ubezpieczeniem zabytku jest kilka mozliwości... jak nie masz zniżek to bieda... u mnie to troche zagmatwane ale 911 jest ubezpieczane bez zniżek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.