Skocz do zawartości

FES + wspomaganie w PII


Rekomendowane odpowiedzi

Witojcie

Mam mały problem z FESem mianowicie:

chciałem się podłączyć do wspomagania w punto II lecz przy próbie połączenia wyskakuje komunikat

"połączenie nieudane, nie znaleziono właściwego interfejsu! Sprawdź kabel i ustawienia portu COM!"

wersja FESa 3.6, kabel to kkl vag z przełącznikiem, przełącznik ustawiony na pin 9

Jak go poprawnie skonfigurować?

pacjent to Punto II 1,2 16v z 2000 roku

z góry dzięki za pomoc 20.GIF20.GIF

ps. szukałem w szukajce ale bez efektów crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie chciałbym uniknąć kupowania kolejnego interfejsu...

> Jeżeli by się dało to chciał bym tego mojego kkl`a używać do wszystkiego

jak dobrze pamietam kkl-em nie zrobisz wszystkiego

a zmieniles w ustawieniach jaki kabel uzywasz ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no niestety KKLem tylko z silnikiem się połączysz i poduchą. - Do zegarów, body i wspomy

> potrzebujesz ELMa

no to mega lipa...

to pytanie nr 2

czy jak kupie elm`a to ogarne nim też silnik poduchy i abs?

i kurde wyskoczył jeszcze jeden problem crazy.gif

do podłączenia się do komputera silnika wymagana jest pełna wersja FESa angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i z tej strony jasno wynika że aby punto w pełni ogarnąć to muszę mieć i kkl`a i elm`a

> to rozumiem że ten ELM będzie dobry? link

tak aby fiata ogarnac najlepiej miec 2 zlosnik.gif

jesli chodzi o poduszke u mnie jak podpinalem kkl-a musialem zmieniac piny [ale mam kabel kkl bez przelacznika ] wiec tego nie wiem

ps.zobacz na @

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak aby fiata ogarnac najlepiej miec 2

> jesli chodzi o poduszke u mnie jak podpinalem kkl-a musialem zmieniac piny [ale mam kabel kkl bez

> przelacznika ] wiec tego nie wiem

> ps.zobacz na @

kupię ELMa i bedzie spokój

bo teraz kklem z przełącznikiem łączę się bezproblemowo z silnikiem, poduchami i absem ok.gif

przyjdzie elm będziem się bawić dalej zlosnik.gif

ps. na mailu nic nie mam confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory że tak męczę ale proszę o szybkie potwierdzenie, czy ten elm będzie na 100% dobry link

jak tak to zaraz zamawiam zlosnik.gif

pytam bo gdzieś kiedyś czytałem że ELMa też cza coś przerabiać czy coś, a teraz nie umiem tego znaleść

A nie chciał bym zaś kombinować ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sory że tak męczę ale proszę o szybkie potwierdzenie, czy ten elm będzie na 100% dobry link

> jak tak to zaraz zamawiam

> pytam bo gdzieś kiedyś czytałem że ELMa też cza coś przerabiać czy coś, a teraz nie umiem tego

> znaleść

> A nie chciał bym zaś kombinować

jak dobrze pamietam wystarczy z ELM327 1.4 wylutowac rezystor R14.

ale przed tym zabiegiem sprawdź czy musisz bo sam mam tego elm-a i u mnie nie trzeba bylo nic robic biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

podepnę się pod temat z innym problemem zlosnik.gif

Pacjent punto 2 1,9D dosyć często wybija wspomaganie, zawsze przy maksymalnym skręcie w lewo. Skręt w prawo nie powoduje problemu. Po podpięciu pod kompa wykazało błąd c1005 "czujniki momentu obr. wału silnika"

czy to jednoznacznie wskazuje na uszkodzony czujnik skrętu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podepnę się pod temat z innym problemem

> Pacjent punto 2 1,9D dosyć często wybija wspomaganie, zawsze przy maksymalnym skręcie w lewo. Skręt

> w prawo nie powoduje problemu. Po podpięciu pod kompa wykazało błąd c1005 "czujniki momentu

> obr. wału silnika"

> czy to jednoznacznie wskazuje na uszkodzony czujnik skrętu?

może być, że tak, albo brak prądu coś mu na skrajni 270751858-jezyk.gif

co prawda nie klekot, ale to samo miałem tutaj rtochę o tym dyskutowaliśmy.

Od tamtej pory (tfu tfu) się nie pojawiło jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem Twój temat ok.gif

tylko że w tym przypadku wywala go przy prawie każdym skręcie w lewo. Jedynie jak się bardzo powoli dokręci do końca to nie wywali, ale to w normalnej jeździe jest ciężkie do wykonania.

Teraz dowiedziałem się że zaczęło się to dziać po wymianie akumulatora na nowy. Na starym aku problem nie występował.

Z drugiej strony jakby to było coś nie tak z prądem to przy kręceniu w prawo też by były problemy.... Chyba że się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interfejs sprzedawany przez PMfactory powinien banglać z MES-em ponieważ gostek jest autoryzowanym dystrybutorem MES-a na Polskę więc powinien sprawdzić zgodność sprzętu z oprogramowaniem. Co do podejścia sprzedawcy do klienta po zakupie programu MES nie będę się wypowiadał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Interfejs sprzedawany przez PMfactory powinien banglać z MES-em ponieważ gostek jest autoryzowanym

> dystrybutorem MES-a na Polskę więc powinien sprawdzić zgodność sprzętu z oprogramowaniem. Co

> do podejścia sprzedawcy do klienta po zakupie programu MES nie będę się wypowiadał.

kabelek juz zakupiony ok.gif

działa idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.