adimali Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Witam. Od jakiegoś czasu po odpaleniu zimnego silnika obroty skaczą do około 1200, po czym nie równo, po około 20sek spadają do 800-900. Czy jest się czym martwić? Szukałem już w internecie czegoś na ten temat, ale jeśli komuś już skaczą obroty po odpaleniu to do 2-6 tys:P więc wydaję mi się że to jest różnica... Wiem, że głupie pytanie ale wolę być pewniejszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 LoL ile lat śmigasz tym wozem ? Jak jest zimno to normalne ,że do tych obrotów potrafi wskoczyć Po paru sekundach zaczynają spadać obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > LoL ile lat śmigasz tym wozem ? Jak jest zimno to normalne ,że do tych obrotów potrafi wskoczyć > Po paru sekundach zaczynają spadać obroty. No jeździ już drugi rok, drugą zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 To normalne... aż dziwne że dopiero teraz zauważyłeś. Może masz słabszy aku i dłużej kręci. Generalnie zasada jest taka że jak kręci 1sec i odpala to jest ok, kręci troszkę dłużej to komp? automatycznie dodaje gazu żeby mu się lżej odpalało, stąd ten skok obrotów. Taki automatyczny system który w polonezie robiło się manualnie wciskając gaz do oporu przed przekręceniem kluczyka Zauważyłem to jak mój stał na -30^, skok obrotów jest wprost proporcjonalny do długości kręcenia Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adimali Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Oki dziękuję za informację Nie pamiętam jak było ostatniej zimy, to fakt, ale po ostatnich przygodach z EGR itd. już jestem przewrażliwiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Wafer to jest zależne od mapki wzbogacenia. Jak robiłem kompa iaw weber do turbo to tam wzbogacenie jest wg cykli obrotów silnika , np daje mnożnik x3 (paliwa) dla pierwszych tam powiedzmy 200 obrotów wału , i jest to zależne od temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.