damian83dd Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 witam sprawa wygląda następująco gdy skręcam w prawo wspomaganie działa jak należy jednym palcem, ale gdy przyjdzie kręcić w lewo kierownica nagle staje się jak czysta siłownia wiem ze to na bank coś z przekładnią kierownicza objawy mówią za siebie ,czasem gdy pojeżdżę dłużej kierownica zaczyna normalnie funkcjonować, ale przy skręcie spod kierownicy słychać jakieś syczenie jakby powietrze uciekało czy może to być odgłos spod maski ze zbiornika który się automatycznie odpowietrza czy tak??? Ja sądzę że jest to problem jednego zaworku na maglownicy który się zacina i zawiesza wiec pytanie moje jest takie co o tym sadzicie i gdzie zlokalizować te dwa zaworki na maglownicy, czy jest dostęp z lewarka aby je wykręcić i wymienić ewentualnie z kanału wiem ze to ponoć szybka robota no i warto wtedy płyn wymienić prosze o opinie i porady pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 magla z kanału prawie nie widach, żeby sobie go pooglądać trzeba zdjąć lewe kolo i taki plastik co zasłania magiel tam jest dojście do przewodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > magla z kanału prawie nie widach, żeby sobie go pooglądać trzeba zdjąć lewe kolo i taki plastik co > zasłania magiel tam jest dojście do przewodów czyli mam rozumieć że zaworki są montowane w przewodach tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 nie wiem gdzie sa zaworki, ja pisze ze do magla od dolu dostepu nie ma, magiel jest pod akumulatorem a dokladnie przykrecony do wzmocnienia od spodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 plyn masz zielony ? jak nie to wymien na oryginal zobacz czy nie masz opilkow metalowych w plynie sprawdz czy plyn w zbiorniku nie jest zapieniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > plyn masz zielony ? jak nie to wymien na oryginal > zobacz czy nie masz opilkow metalowych w plynie > sprawdz czy plyn w zbiorniku nie jest zapieniony płyn mam oryginalny zielony nic się nie pieni myślałem już żeby wypuścić cały płyn z układu, zaworki przeczyścić i przedmuchać magiel sprężonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.