motyl Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Witam, dziś wymieniłem przepustnicę w punto STILE 1,2 cm3 1999 rok. Sama przepustnica została zakupiona jak niżej a w aucie była z wtryskiem jak niżej Zmuszony byłem do wymiany przepustnicy bo kowal urwał teściowi ucho od mocowania silniczka krokowego jak chciał go wymienić. Okazało się jednak, że uszkodzony był czujnik położenia przepustnicy. Reasumując: góra z wtryskiem została, a dół wziąłem z tego co zakupiłem. To co zakupiłem miało większy talerzyk przepustnicy. Czy taka kombinacja może być? Auto chodzi. Raz po raz sobie strzeli jak na wolnych obrotach go przekazuje ale to myślę że winne są kable i świece bo wieki nie były wymieniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 trzeba było jeszcze zmienić podstawkę przepustnicy na tą z 75 bo ta "ebonitowa" z 60 będzie "wąskim gardłem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > trzeba było jeszcze zmienić podstawkę przepustnicy na tą z 75 bo ta "ebonitowa" z 60 będzie "wąskim gardłem" no tak ale nie dostałem jej w komplecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > no tak ale nie dostałem jej w komplecie Jak jeszcze tą podkładkę zmienisz + dłuższe śruby to i mocy przybędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Jak jeszcze tą podkładkę zmienisz + dłuższe śruby to i mocy przybędzie a no teściowi te 60 wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.