analyzer64 Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Witam, jak w tytule tematu. Auto szarpnie raz, w porywach dwa razy podczas przyspieszania, najczęściej przy 2-2,5krpm. Co zrobiłem: - wyczyściłem przepustnicę, - wyczyściłem EGR (kiedyś był błąd P0404, czyszczenie rozwiązało sprawę) - zdjąłem przewód podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa - na odpalonym silniku, trzymając zatkany palcem przewód obserwowałem przez kilkanaście minut regulator czy przez króciec nie poleci paliwo - paliwo nie poleciało. To wg zaleceń Orochimaru (dziękuję za pomoc ) - przy pracach z EGRem i przepustnicą odłączyłem akumulator celem zresetowania map. - zmieniłem filtr powietrza na nowy. Do wymiany mam przygotowany jeszcze filtr paliwa oraz zaślepkę pod EGR. Podejrzewam że zmienię jeszcze świece zapłonowe. Obecne (NGK BKR5EK) były wymieniane w zeszłym roku, mają około 15kkm przebiegu. W załączeniu LOG z OpComa: http://www59.zippyshare.com/v/6576319/file.html Poniżej czasy przeliczone na sekundy kiedy te szarpnięcia wystąpiły. - 10:41s, - 259:54s, - 357:65s, - 440s, - 592:22s, - 666s, Logi z OpComa trochę mało czytelne, mam nadzieję że ktoś obeznany jednak coś dostrzeże Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Ja bym zaczął właśnie od wymiany świec + popsikanie przewodów WN i też do wymiany jakby latały iskierki Chyba za daleko brniesz - zacznij od najprostszych spraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Cewka popsikana. Iskier, przebicia nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Ja bym zaczął właśnie od wymiany świec + popsikanie przewodów WN i też do wymiany jakby latały > iskierki > Chyba za daleko brniesz - zacznij od najprostszych spraw W G nie ma przewodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > W G nie ma przewodów. To jest 1.6 16V - taki też występował w AF, i tam były przewody WN, zatem z czym tu mamy do czynienia? Czyżby fajkocewki jak w Audi A4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Z: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > W G nie ma przewodów. Może i nie ma, ale fajki są wymienialne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Zmierzyłem ciśnienie paliwa. Kupiłem manometr, ten http://allegro.pl/tester-cisnienia-wtrysku-benzyny-paliwa-0-10-bar-i3103928103.html Po podpięciu pod listwę i odpaleniu silnika mam około 2,4-2,5 bar. Po wkręceniu silnika na wyższe obroty o dziwo ciśnienie spada do około 2,2 bar. Po gwałtownym wciśnięciu gazu ciśnienie rośnie do około 2,8 bar. Gdy zgaszę silnik wzrasta do 3 bar i tak zostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Bardzo dobrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > Bardzo dobrze . Czekam na nowe świece i montuję cewkę (delphi) BTW Sądziłem że ciśnienie na listwie powinno być stałe. Nie liczyłem na równe 3 bary. Wziąłem poprawkę na wiek pompy/regulatora oraz możliwe odchyły tego osprzętu i przede wszystkim manometru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Zdejmij wężyk z regulatora, to będzie stałe . Z wężykiem jest stałe względem podciśnienia w kolektorze dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 A i owszem, zdejmę i sprawdzę Szkoda że ten manometr nie ma dłuższego przewodu, sprawdziłbym podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Problem rozwiązany. Powodem była wadliwa cewka zapłonowa. Zmieniłem cewkę na Delphi CE10000-12B1 oraz założyłem świece Bosch FLR8LDCU - to co oryginał tylko bez logo GM. Auto nie do poznania Dużo lepiej przyspiesza, jest bardziej elastyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.