sid89 Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Silnik 1.2mpi z P1 Auto stało dwa dni, po odpaleniu zaczął chodzić na dwa albo trzy garnki. Zbiera się jak siedemseta i ujechać nie może. Po przełączeniu na lpg jak ręką odjął chodzi na wszystkie cylindry i jedzie. Problem? Wtryskiwacz? Komp? Od czego zacząć sprawdzanie, jak wyczyścić wtryskiwacze, z czego by ewentualnie podszedł wtryskiwacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Silnik 1.2mpi z P1 > Auto stało dwa dni, po odpaleniu zaczął chodzić na dwa albo trzy garnki. Zbiera się jak siedemseta > i ujechać nie może. Po przełączeniu na lpg jak ręką odjął chodzi na wszystkie cylindry i > jedzie. > Problem? Wtryskiwacz? Komp? Od czego zacząć sprawdzanie, jak wyczyścić wtryskiwacze, z czego by > ewentualnie podszedł wtryskiwacz? sprawdzić wtryskiwacze jest wiele sposobów, najprościej na chodzącym silniku na benzynie oczywiście wypinaj poszczególne wtyczki od wtrysków, jak zdiagnozujesz który jest winowajcą, to wyciagasz i kombinuj, u mnie jeden wtrysk od długiego "5 letniego "postoju, zawiesił się, pomogło lekkie popukanie i ruszył, możesz jak wyjmiesz podac na niego 12v, zgodnie z polaryzacją opisaną na gnieździe wtrysku, i słuchać czy "cyka" potem dmuchnać ustami czy przepuszcza po podaniu napięcia, oraz czy się zamyka po odłączeniu napięcia jak to nie wtryski to dalsze szukanie najszybciej chyba przez diagnoze komputerową, bądź kolejne podzespoły <lambda, czujnik temp powietrza w kolektorze, tps, > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.