Adaźko Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Sie chce kupić takie auto. Na (bardzo) zimnym silniku spaliny lekko błękitne (na wyższych obrotach). Świadczą o...? Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem na czerwono wycieki (mokre miejsca od oleju). Z czego ten wyciek? Poważna rzecz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Sie chce kupić takie auto. > Na (bardzo) zimnym silniku spaliny lekko błękitne (na wyższych obrotach). > Świadczą o...? > Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem na czerwono wycieki (mokre miejsca od oleju). > Z czego ten wyciek? > Poważna rzecz? Poca sie okolice turbo... Jak dymi na niebiesko, to znaczy ze spala oliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Sie chce kupić takie auto. > Na (bardzo) zimnym silniku spaliny lekko błękitne (na wyższych obrotach). > Świadczą o...? > Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem na czerwono wycieki (mokre miejsca od oleju). > Z czego ten wyciek? > Poważna rzecz? Łałłłł, dobra cena rokująca szybki wkład własny Co do wycieków to są wokół turbiny. Pytanie czy to WYCIEK czy tylko zapocenie - które jest normalne PS 1.6HDi w C5 to raczej toczy się niż jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Łałłłł, dobra cena rokująca szybkie wkład własny > Co do wycieków to są wokół turbiny. > Pytanie czy to WYCIEK czy tylko zapocenie - które jest normalne > PS > 1.6HDi w C5 to raczej toczy się niż jedzie Raczej się poci niż leje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodomela Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Sie chce kupić takie auto. > Na (bardzo) zimnym silniku spaliny lekko błękitne (na wyższych obrotach). > Świadczą o...? > Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem na czerwono wycieki (mokre miejsca od oleju). > Z czego ten wyciek? > Poważna rzecz? na tym zdjęciu brakuje zaślepki z lewej strony zwróć uwagę na przebieg, bo jak nie kręcony to niedługo czeka cię: -uzupełnienie płynu do FAP z 200zł -czyszczenie/wymiana/kastracja fap do około 400 -wymiana turbo około 1200 (bo przy okacji trzeba wymieniać przewody i czyścić takie tam pierdy) -wymiana dwumasu około1200 -wymiana linek od ręcznego(cholernie drogie) zależy czy dwie czy jedna ...niech będzie 700 -wymiana gruszek 200 szt. wtym przypadku x2 lub od razu x4 -wymiana łączników stabilizatora najleprzepolskie tanie zamienniki chyba koło 50zł -wymiana uszczelniaczy koło 400 -wymiana aku 300 -zdecydowanie montaż jakichkolwiek świateł dziennych dla spokoju z h7 40 - ciekawe czy klima działa przed zakupem spróbuj go zdławić przy starcie, tak żeby zgasł. Zrób to z dwa razy pod rząd Jak moje przypuszczenia się sprawdzą to powinieneś go wyciągnąć coś za 16, max 17kzł. i mam nadzieje że ci się to wszystko nie nałoży na raz. Szerokiej równej drogi !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Szerokiej równej drogi !! Jeszcze pewnie wyczerpane baterie w czujnikach ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > Jeszcze pewnie wyczerpane baterie w czujnikach ciśnienia moje z 2003r działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > zwróć uwagę na przebieg, bo jak nie kręcony to niedługo czeka cię: >>>>>> > Szerokiej równej drogi !! Zasadniczo masz rację ze wszystkim, z tym że gruchy-kule trzymają 200-250 kkm minimum, w C5 rzadko kto wymienia wczesniej. Za to dodał bym jeszcze łożyska tylnych wahaczy i tylne zaciski hamulcowe, mogą polecieć w niedługim czasie. I przyjrzeć się przewodom LDS czy się nie pocą na łączeniach metal-guma. Jeździć tak można, a wymienić dopiero jak kapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodomela Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > Za to dodał bym jeszcze łożyska tylnych wahaczy i tylne zaciski hamulcowe, mogą polecieć w > niedługim czasie. I przyjrzeć się przewodom LDS czy się nie pocą na łączeniach metal-guma. no tak, o tym zapomniałem P.S. mam na oku taką właśnie C5 z bardzo spokojnym właścicielem, który w minionych 2 latach wymienił wszystkie te grubsze rzeczy i chyba będzie ją w tym roku sprzedawał. Już się zapowiedziałem że ję biorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 700zl za linki?? to chyba ze zlota, 300zl za 2 prowadnice i 100zl za 2 linki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > moje z 2003r działają moje z 2003r po kolei krzyczą, że bateria słaba. Jeden ostatnio mnie zawiódł bo nie pokazał sporego spadku ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.