szaranowicz Napisano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 Witam, mam problem z nadmiernym ciśnieniem w baku, przy dłuższej jeździe potrafi nawet wybijać paliwo przez korek, jeśli wcześniej wyłaczę silnik i odkręcę korek, uchodzi bardzo dużo oparów, aż słychać jak bak się kurczy. Prawdopodobnie problem tkwi w odpowietrzeniu baku, tylko pytanie brzmi od czego zacząć poszukiwanie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaranowicz Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Czy ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Czy ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć ? Ja bym sprawdził elektrozawór na przewodzie idącym od baku do pochłaniacza par paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaranowicz Napisano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 To ten na górze pochłaniacza w komorze silnika ? Z niego wychodzi przewód do kolektora ssącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > To ten na górze pochłaniacza w komorze silnika ? Z niego wychodzi przewód do kolektora ssącego. Niestety nie wiem jak to wygląda w Borze. Gdzieś tam musi być ten elektrozawór i to jego usterka najprawdopodobniej będzie przyczyną problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Witam, mam problem z nadmiernym ciśnieniem w baku, przy dłuższej jeździe potrafi nawet wybijać > paliwo przez korek, jeśli wcześniej wyłaczę silnik i odkręcę korek, uchodzi bardzo dużo > oparów, aż słychać jak bak się kurczy. > Prawdopodobnie problem tkwi w odpowietrzeniu baku, tylko pytanie brzmi od czego zacząć poszukiwanie > problemu. bardzo dziwny objaw, jeśli jest nadciśnienie w baku, bo zazwyczaj robi się podciśnienie z racji ubywania paliwa... nie mam pomysłu, można spróbować wypiąć odpowietrzenie baku co idzie do pochłaniacza par paliwa, i zobaczyć, czy czasem gdzieś z dolotu jakiś zaworek nie puszcza w bak, choć byłoby to bardzo dziwne, o ile to auto jest wolnossące. Czy auto ma regulator ciśnienia paliwa z kompensacją na ciśnienie w dolocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaranowicz Napisano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Czy auto ma regulator ciśnienia paliwa z kompensacją na ciśnienie w dolocie? Nie jestem mechanicznym ignorantem, ale nawet nie skumałem pytania Wypiąłem z pochłaniacza przewód doprowadzający opary paliwa (zakładam że to ten bez wtyczki). Auto pracowało na wolnych ok 15min i jakby w baku cisza. Jutro się przejadę zobaczymy czy nadal będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > bardzo dziwny objaw, jeśli jest nadciśnienie w baku, bo zazwyczaj robi się podciśnienie z racji > ubywania paliwa... nie mam pomysłu, można spróbować wypiąć odpowietrzenie baku co idzie do > pochłaniacza par paliwa, i zobaczyć, czy czasem gdzieś z dolotu jakiś zaworek nie puszcza w > bak, choć byłoby to bardzo dziwne, o ile to auto jest wolnossące. Czy auto ma regulator > ciśnienia paliwa z kompensacją na ciśnienie w dolocie? W baku robi się nadciśnienie. Jest to spowodowane tym, że podczas jazdy paliwo jest wtrząsane i dosyć mocno paruje. Problem nasila się gdy jest ciepło. Nawet przy otwieraniu kanistra słychać jak uchodzi z niego ciśnienie - opary paliwa. U mnie przy swapie silnika usunąłem pochłaniacz par i zaślepiłem przewód - objawy były dokładnie takie same jak opisane w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.