DoLeCk Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 Czy z takim autem, głównie motorem idzie zdziałać coś aby przekroczyć 300 w ilości koni mechanicznych? Jakie to miały by być czynności? Wiadomo, że dolot i wydech z pewnością. Jakieś inne wałki czy sam program zdziała takie cuda? A może jest to nie do osiągnięcia w tym egzemplarzu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Czy z takim autem, głównie motorem idzie zdziałać coś aby przekroczyć 300 w ilości koni > mechanicznych? > Jakie to miały by być czynności? > Wiadomo, że dolot i wydech z pewnością. > Jakieś inne wałki czy sam program zdziała takie cuda? > A może jest to nie do osiągnięcia w tym egzemplarzu? bardziej obawialbym sie czy serie trzyma FSI slynely z tego ze po 20kkm i wiecej bez czyszcenia kolektora tracily duzo KM i Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Wiadomo, że dolot i wydech z pewnością. Dolot, wydech, program = +15-20KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Czyli temat odpada,a szkoda bo w dobrej kasie jest auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Czyli temat odpada,a szkoda bo w dobrej kasie jest auto... poszukaj lepiej w 3.0TDI... zrobisz program i będzie miodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Czyli temat odpada,a szkoda bo w dobrej kasie jest auto... ewentualnie turbo lub kompresorek - ale to więcej $$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > ewentualnie turbo lub kompresorek - ale to więcej $$ Turbo zaczyna się od 40k... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 A jakie moce wytrzymują spokojnie takie motory? O jakim oznaczeniu silnika mówimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > Turbo zaczyna się od 40k... Mowa o cenie auta czy przeróbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > Mowa o cenie auta czy przeróbki? Przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 A co w jej cenie zawarłeś? Pytam ponieważ wiem za ile wydech, sama turbosprężarka, dolot i jakiś komp do ogarnięcia. Suma nie daje aż takiej kwoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > A co w jej cenie zawarłeś? > Pytam ponieważ wiem za ile wydech, sama turbosprężarka, dolot i jakiś komp do ogarnięcia. Suma nie > daje aż takiej kwoty. Stage 1 (400Ps,460nm) Turbosprężarka Garrett GTCS1 Kolektor wydechowy pod Turbo (żeliwny) Kompletny układ wydechowy (z klapka regulującą głośność) Wydajniejsze wtryskiwacze Bosch Intercooler z orurowaniem Kolektor ssący pod turbo Komplet śrub ARP i Raceware Przekładka odprężająca Elektroniczny system regulacji ciśnienia doładowania Przeprogramowany seryjny sterownik silnika Przeprogramowany seryjny sterownik DSG/S-Tronic To akurat oferta CompSport, ale u innych wyszło podobnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 Widzisz, cena podbita już na wejściu. Założeniem było przekroczyć 300 400 to już inna bajka i wtedy mogę się zgodzić, jednakże cena i tak wygórowana za takie przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > Widzisz, cena podbita już na wejściu. > Założeniem było przekroczyć 300 > 400 to już inna bajka i wtedy mogę się zgodzić, jednakże cena i tak wygórowana za takie przeróbki. Ale "lekkie" dmuchnięcie w ten silnik daje już 400. Koszty 300 będą niewiele niższe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 Jeśli przy mniejszej założonej mocy nie trzeba będzie otwierać słupka to sporo niższe. Chyba, że są tak delikatne i śruby w układzie wszystkie trzeba powymieniać. Wtedy nie widzę sensu przy 1 założeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.