Szary181 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Witam. Posiadam Fiata Brave '97. Podłoga po stronie pasażera jest w stanie agonalnym. Zakupiłem już nowe oryginalne progi ( ciotka z niemiec mi zalatwiła), blache na podłogę i trochę chęci. Zastanawia mnie jednak czy można by taką podłogę wykleić mata szklaną 1250g/m2 taką jak do uszczelniania motorówek? Wzmocniło by to konstrukcję i nową nie profilowaną blachę na podłodze, oraz zapewe zabezpieczyło od środka oraz wyciszyło. Mam ok 7m2 takiej maty wiec wystarczyło by na całą podłogę i w newralgicznych miejscach nawet na 2 warstwy. Czy jest sens coś takiego zrobić? Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 a nie lepiej poszukac podlogi z nie zgnitego francuza albo wlocha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > a nie lepiej poszukac podlogi z nie zgnitego francuza albo wlocha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary181 Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 To nie jest takie proste, bo nie znajde uzywanej podlogi w idealnym stanie. A wydaje mi sie ze taka alternatywa byla by lepsza i pewniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STAKER Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Oczywiście, że możesz, są nawet dedykowane maty szklane na osłabioną karoserię przez korozję Jeden z produktów APP: Quote: Mata wraz żywicą znajduje zastosowanie przy wzmacnianiu miejsc osłabionych korozją. Jest idealnym sposobem uzupełnienia braków w karoserii samochodowej spowodowanych przez korozję a w szczególności elementów, które w czasie eksploatacji samochodu narażone są na naprężenia mechaniczne, drgania i wibracje. Powstała w ten sposób powierzchnia jest odporna na podwyższoną temperaturę oraz działanie olejów, smarów i benzyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.