angrius Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 Dzisiaj w trasie nagle zaczęło "przybywać" paliwa. Wskaźnik zatrzymał się dopiero na 1/1 (full). I od tego czasu ciągle ten stan się utrzymuje. Po zgaszeniu silnika wskażnik spada do zera a po włączeniu idzie na full. Nie ukrywam, że miło by było gdyby zbiornik się sam uzupełniał, ale jednak uważam, że nastąpiła jakaś awaria... Tylko czego i jak by to sprawdzić? Właściwy poziom paliwa był wtedy na poziomie 1/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Dzisiaj w trasie nagle zaczęło "przybywać" paliwa. Wskaźnik zatrzymał się dopiero na 1/1 (full). I > od tego czasu ciągle ten stan się utrzymuje. Po zgaszeniu silnika wskażnik spada do zera a po > włączeniu idzie na full. Nie ukrywam, że miło by było gdyby zbiornik się sam uzupełniał, ale > jednak uważam, że nastąpiła jakaś awaria... Tylko czego i jak by to sprawdzić? > Właściwy poziom paliwa był wtedy na poziomie 1/4 przerwa w obwodzie jest, jeśli pozostałe wskaźniki w liczniku działają, to na 90% przetarła się ścieżka w ustrojstwie mierzenia poziomu paliwa w baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > przerwa w obwodzie jest, jeśli pozostałe wskaźniki w liczniku działają, to na 90% przetarła się > ścieżka w ustrojstwie mierzenia poziomu paliwa w baku. Ostatnio zauważyłem, że wskażnik "lata" od poziomu 3/4 do full. czyli czasem pokazuje 3/4, czasem full. ale poniżej 3/4 nie schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.