Mavv Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 Mam na oku Boxera z 2006. Silnik 2.2 HDi. Jak to jeździ? Ma jakieś typowe bolączki? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jeśli to nie ten kącik, to gdzie najlepiej się spytać? MK czy Waga ciężka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > Mam na oku Boxera z 2006. Silnik 2.2 HDi. Jak to jeździ? Ma jakieś typowe bolączki? Na co zwrócić > uwagę przy zakupie? > Jeśli to nie ten kącik, to gdzie najlepiej się spytać? MK czy Waga ciężka? Zdecydowanie odradzam a z tym silnikiem tym bardziej . Pracowałem kilka lat a ASO Citroena i robiłem mnóstwo tych padaczek , silnik 2.2 Hdi to porazka od Forda nagminnie padają zawory EGR-a , wtryski , regulatory pompy wysokiego ciśnienia , ogólnie układ paliwowy często siada , instalacja elektryczna silnika gnije już po kilku latach jazdy , jeśli chodzi o nadwozie to w wersjach furgon za mała sztywność nadwozia która objawia się pęknięciami na łączeniu blach paki , w każym furgonie pękają tylne drzwi skrzydłowe oraz urywają się przy zawiasach , koncern PSA z tym walczył wstawiając blaszki - wzmocnienia ale z marnym rezultatem z zalet to przednie zawieszenie wytrzymuje długo i silniki 3.0 Sofima jedyne słuszne do tego auta ogólnie to polecibym raczej Fiata Ducato z silnikiem 2.3 lub 3.0 Jtd , a jeśli upierasz się przy Peugecie to tylko z silnikiem 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Zdecydowanie odradzam a z tym silnikiem tym bardziej . Pracowałem kilka lat a ASO Citroena i > robiłem mnóstwo tych padaczek , silnik 2.2 Hdi to porazka od Forda nagminnie padają zawory > EGR-a , wtryski , regulatory pompy wysokiego ciśnienia , ogólnie układ paliwowy często siada , > instalacja elektryczna silnika gnije już po kilku latach jazdy , jeśli chodzi o nadwozie to w > wersjach furgon za mała sztywność nadwozia która objawia się pęknięciami na łączeniu blach > paki , w każym furgonie pękają tylne drzwi skrzydłowe oraz urywają się przy zawiasach , > koncern PSA z tym walczył wstawiając blaszki - wzmocnienia ale z marnym rezultatem > z zalet to przednie zawieszenie wytrzymuje długo i silniki 3.0 Sofima jedyne słuszne do tego auta > ogólnie to polecibym raczej Fiata Ducato z silnikiem 2.3 lub 3.0 Jtd , a jeśli upierasz się przy > Peugecie to tylko z silnikiem 3.0 Dzięki za szczegółową odpowiedź! Z racji tego, że tu na wyspie w zasadzie Ducato/Boxer/Relay są nie do dostania w wersji z wysokim dachem, zacząłem się interesować takimi vanami: Nissan Interstar / Renault Master / Opel Movano. A może masz coś do powiedzenia na temat Masterów? Szukam też długiego i wysokiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Pytanie mam odnosnie tego samochodu. Tym razem mam na oku Mastera z 2001r. Auto ma silnik 2.8. Z tego, co wyczytałem na wiki, to jest to silnik Iveco, 2.8 dTi. Auto ma 241 tys km. Czy powiecie mi coś więcej o tym autku? Na co patrzeć przy kupnie (chyba będe go w czwartek oglądał)? I czy może wiecie jego oznaczenie? Chodzi mi o to, czy będzie to LH35D czy jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Pany, sprawa raczej pilna! EDYTA: Po ptokach - auto sprzedane i nie ja go kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.