gres Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Witam wszystkich. jestem tu pierwszy raz i proszę o pomoc. Pacjent to seiko mojej żony, który dojechał bez zastrzeżeń na parking a 2 dni później nie chciał odpalić. Akumulator kręci jak szalony, paliwo dochodzi do silnika, jest iskra, samostart nie pomaga nic. Przy kręceniu słychać tylko pojedyncze zapłony. Co to może być? Proszę o jakieś podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal127 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Witam wszystkich. jestem tu pierwszy raz i proszę o pomoc. Pacjent to seiko mojej żony, który > dojechał bez zastrzeżeń na parking a 2 dni później nie chciał odpalić. > Akumulator kręci jak szalony, paliwo dochodzi do silnika, jest iskra, samostart nie pomaga nic. > Przy kręceniu słychać tylko pojedyncze zapłony. Co to może być? > Proszę o jakieś podpowiedzi. Z podobnych tematów, które przerabiałem u siebie to może warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału korbowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Gdyby CPW nie domagał nie byłoby iskry. Gdyby 900 nie miała łańcucha szukałbym przyczyny w przestawionym rozrządzie. A tak brakuje pomysłów. A kontrolka immo gaśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Witam wszystkich. jestem tu pierwszy raz i proszę o pomoc. Pacjent to seiko mojej żony, który > dojechał bez zastrzeżeń na parking a 2 dni później nie chciał odpalić. > Akumulator kręci jak szalony, paliwo dochodzi do silnika, jest iskra, samostart nie pomaga nic. > Przy kręceniu słychać tylko pojedyncze zapłony. Co to może być? > Proszę o jakieś podpowiedzi. Pytanie, kiedy zmieniane świece i jakiego producenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal127 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Gdyby CPW nie domagał nie byłoby iskry. Gdyby 900 nie miała łańcucha szukałbym przyczyny w > przestawionym rozrządzie. A tak brakuje pomysłów. A kontrolka immo gaśnie? U mnie było nawet tak, że silnik dosłownie na chwilę "zaskakiwał", po czym gasł. Przyczyną awarii był właśnie CPW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gres Napisano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 Przewody i świece wymienione w zeszłym roku. NGK o ile pamiętam. Auto robi małe przebiegi. Ja osobiście też podejrzewam CPW, bo czujnik temperatury odpiąłem i nic to nie zmieniło. Nawet mechanik go dziś nie chciał przyjąć, bo nie ma komputera. Ręce opadają Czy dam radę "od góry" wymienić ten czujnik na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 Miałem podobnie A winowajcą był spalony komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal127 Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 > Czy dam radę "od góry" wymienić ten czujnik na nowy? Raczej będzie ciężko wcisnąć ręce i klucz, od spodu po odkręceniu osłony swobodne dojście. Jeśli będziesz kupował, to zwróć uwagę na długość przewodu, bo kiedyś mimo że nabyłem teoretycznie oryginałke MM to przewód był krótszy od tego, który wyjąłem z auta i trzeba było trochę poprzeciągać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezet Napisano 8 Maja 2013 Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 Może masz kogoś w okolicy co też jeździ sejem 9setką, byś podmienił czujnik na chwile i byś już wiedział czy to jego wina czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gres Napisano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 fura jest już u innego(nowego?) mechanika. Na razie nie dał rady. Dzwonił czy nie ma zabezpieczenia-wyłącznika. Ale nie ma a w zasadzie jest ale był już odłączony jak go kupiłem 2 lata temu. Ciekawe co będzie przyczyną-pierwsza diagnoza na słuch była, że jest zalany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal127 Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Ciekawe co będzie przyczyną-pierwsza diagnoza na słuch była, że jest zalany Jak to mówią wszystko możliwe...jak sprawa się rozwiąże to proszę daj znać bo sam jestem ciekaw, może jakieś info na przyszłość się przyda;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gres Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 kolejna diagnoza, ale jeszcze nie ostateczna, bo auto jeszcze nie naprawione. Wymieniono świece i podmieniono czujnik wału ale bez rezultatu. Podejrzany to komputer ale wyrok jeszcze nie zapadł!!!!! Coś czuje, że drogo mnie to będzie kosztować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > kolejna diagnoza, ale jeszcze nie ostateczna, bo auto jeszcze nie naprawione. > Wymieniono świece i podmieniono czujnik wału ale bez rezultatu. > Podejrzany to komputer ale wyrok jeszcze nie zapadł!!!!! > Coś czuje, że drogo mnie to będzie kosztować... Jeśli chcesz to mam kompa z CC899 bez immo. Mogę Ci sprzedać. Wyślę pakę, jak będzie działał to mi zrobisz przelew, a jak to nie pomoże to odeślesz kompa do mnie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gres Napisano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Auto naprawione. Koszt to swiece i czujnik wału razem 168 Wymia 112 Razem 280 Okazałó sie ze podmieniony czujnik był uszodzony Bardzo dziękuję za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.