jaceknokia Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Dziwne jest to ze stuki dochodzą gdy kierownica jest na wprost. Wtedy szybkie ruchy prawa-lewa i mamy ten odgłos. Gdy skręcimy kierownicę o 15 stopni w prawo lub w lewo i wtedy wykonamy szybkie ruchy prawa-lewa stukania nie ma. Myślałem, że powodem stukania może być przełącznik zespolony ( zmieniałem go jak zakładałem kierownicę multi ) Pukanie występuje gdy się kręci kierownicą i jak się w dziurę wiedzie czy nawet nawierzchnie zmieni :/ na pewno nie jest to coś mechanicznego z zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Łączniki staba i końcówki drążków był obejrzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Sprawdź przeguby na kolumnie kierownicy .Możesz też sprawdzić czy śruba łącząca przegub z przekładnią jest dobrze dokręcona (ostatni miałem taki przypadek w nowej Bravie)wystarczyło dokręcić nakrętkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceknokia Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 23 kwietnia miałem przegląd rejestracyjny. Panda przetrzepana i nic diagnosta nie wykrył. odgłos dochodzi z wnętrza, pod kierownicą... i podczas jazdy na wprost, nawet zmiana nawierzchni powoduje ten odgłos....ale tylko jadąc na wprost. Oglądałem to z latarką, głowa między pedałami ale nic nie widać, tylko słychać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > 23 kwietnia miałem przegląd rejestracyjny. Panda przetrzepana i nic diagnosta nie wykrył. > odgłos dochodzi z wnętrza, pod kierownicą... i podczas jazdy na wprost, nawet zmiana nawierzchni > powoduje ten odgłos....ale tylko jadąc na wprost. > Oglądałem to z latarką, głowa między pedałami ale nic nie widać, tylko słychać.... Zerknij na łączenia kolumny kierowniczej, ewentualnie przesmaruj dobrym smarem "krzyżaki" kolumny Sprawdź mocowanie samej kolumny jeszcze Z łącznikami staba różnie bywa, trzepaki nie wychwycą wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 prawdopodobnie stuka kolumna kierownicy - składa się ona jakby z dwóch rurek wchodzących jedna w drugą- jest to zrobione dla bezpieczeństwa aby kolumna nie wbiła się jak kopia w razie wypadku do wnętrza problem jest w tym iż ona jest na końcu sklepana- są frezy- prawdopodobnie tam masz luz i stuka przy najdrobniejszym ruchu z tego co pamiętam ktoś już na forum miała z tym problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceknokia Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Tak właśnie myślałem, że to na łączeniu tych dwóch rurek ( ruszałem tym góra dół i właśnie był ten dzwięk ) Jak pozbyć się tego odgłosu? Trzeba wsio rozebrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.