sid89 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Jak wiadomo, zegary ze sportinga zdobyć ciężko. A jak już się znajdzie, z ceną też nie jest wesoło. dlatego też zwracam się do was forumowicze elektronicy szczególnie. Mam plan. Nie wiem czy realny, czy da się to ogarnąć czy nie. Chcę zrobić sobie taką kapliczkę, jaka jest w niektórych seicento. Do tego nadaje się np obrotomierz z escorta mk7. (kształt z płaską podstawką). Foto poniżej. Jakie przeszkody, jakie problemy mogą mnie spotkać, czy to w ogóle nie jest do wykonania. 1. Czy to w ogóle się uruchomi. 2. Sygnał z cewek/cewki, czy przekaźnika zza szyby? 3. Czy prawidłowo będzie pokazywało obroty? 4. Czy do prawidłowego działania będzie wymagało jakichś dodatkowych ekwiwalentów typu jakieś oporniki itp. Wytłumaczcie to zielonemu. Silnik 899 na wtrysku Do ludzi, którzy napiszą, żeby nie rzeźbić tylko kupić normalny: Lubię rzeźbić a tak na serio to mam takie zegarki i tylko leżą a nikt tego szajsu nie kupi i tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etiopczyk12 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Jak wiadomo, zegary ze sportinga zdobyć ciężko. A jak już się znajdzie, z ceną też nie jest wesoło. > dlatego też zwracam się do was forumowicze elektronicy szczególnie. > Mam plan. Nie wiem czy realny, czy da się to ogarnąć czy nie. > Chcę zrobić sobie taką kapliczkę, jaka jest w niektórych seicento. Do tego nadaje się np > obrotomierz z escorta mk7. (kształt z płaską podstawką). Foto poniżej. > Jakie przeszkody, jakie problemy mogą mnie spotkać, czy to w ogóle nie jest do wykonania. > 1. Czy to w ogóle się uruchomi. > 2. Sygnał z cewek/cewki, czy przekaźnika zza szyby? > 3. Czy prawidłowo będzie pokazywało obroty? > 4. Czy do prawidłowego działania będzie wymagało jakichś dodatkowych ekwiwalentów typu jakieś > oporniki itp. > Wytłumaczcie to zielonemu. > Silnik 899 na wtrysku > Do ludzi, którzy napiszą, żeby nie rzeźbić tylko kupić normalny: Lubię rzeźbić a tak na serio to > mam takie zegarki i tylko leżą a nikt tego szajsu nie kupi i tak Ja mam u siebie zamiast prędkosciomieża obrotek z punto,a licznik ccs podpiołem + - i impuls chodz bez problemu oszukuje tylko o 200obr.Więc myśle że to jest wykonalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Jak wiadomo, zegary ze sportinga zdobyć ciężko. A jak już się znajdzie, z ceną też nie jest wesoło. > dlatego też zwracam się do was forumowicze elektronicy szczególnie. > Mam plan. Nie wiem czy realny, czy da się to ogarnąć czy nie. > Chcę zrobić sobie taką kapliczkę, jaka jest w niektórych seicento. Do tego nadaje się np > obrotomierz z escorta mk7. (kształt z płaską podstawką). Foto poniżej. > Jakie przeszkody, jakie problemy mogą mnie spotkać, czy to w ogóle nie jest do wykonania. > 1. Czy to w ogóle się uruchomi. > 2. Sygnał z cewek/cewki, czy przekaźnika zza szyby? > 3. Czy prawidłowo będzie pokazywało obroty? > 4. Czy do prawidłowego działania będzie wymagało jakichś dodatkowych ekwiwalentów typu jakieś > oporniki itp. > Wytłumaczcie to zielonemu. > Silnik 899 na wtrysku > Do ludzi, którzy napiszą, żeby nie rzeźbić tylko kupić normalny: Lubię rzeźbić a tak na serio to > mam takie zegarki i tylko leżą a nikt tego szajsu nie kupi i tak To żeby było rzeźbienie, bo kolega lubi i estetycznie to polecam upchnąć obrotomierz do zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etiopczyk12 Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 sorry pomyłka licznik mam z zwykłego cc sie rozpędziłem jak pisałem.Kiedys miałem z ccs ale prędkościomież mi nie chodził,bo mi linke zcinało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.