Skocz do zawartości

Honda Civic VIII 1.4 83hp i gaz


MaserTi

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Brataserce.gif ujeżdża takie coś, ale z racji, że robi sporo kilometrów, wpadł mi pomysł aby przerobić to na gaz. Auto ma 85 tyś przebiegu i jest kompletnie bezawaryjne, ale zastanawiam się czy czasami taką przeróbka nie narobie sobie więcej problemów. Auto będzie jeździć jeszcze bardzo długo, ale mam obawy jak ten silnik zniesie gaz i czy przypadkiem z czasem nie będzie więcej problemów niż korzyści....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rodzinie mam civica VI z 1.4 90hp czyli starszego brata silnika o którym piszesz. Autko miało założony gaz II gen przy 90kkm. Aktualnie jest 280kkm na liczniku, czyli prawie 200 na LPG. Poza zwiększonym zużyciem oleju (w granicach normy) nie widać nic niepokojącego. Myślę, że taki wynik przy dobrze wyregulowanej instalacji i regularnej wymianie filtrów i oleju jest do osiągnięcia również w civicu VIII waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Witajcie,

> Brata ujeżdża takie coś, ale z racji, że robi sporo kilometrów, wpadł mi pomysł aby przerobić to na

> gaz. Auto ma 85 tyś przebiegu i jest kompletnie bezawaryjne, ale zastanawiam się czy czasami

> taką przeróbka nie narobie sobie więcej problemów. Auto będzie jeździć jeszcze bardzo długo,

> ale mam obawy jak ten silnik zniesie gaz i czy przypadkiem z czasem nie będzie więcej

> problemów niż korzyści....

Miałem identyczne ufo z silnikiem 1,4 83km, gaz założyłem przy ~80 000 przebiegu jeździłem do ~105 000 i zostawiłem w rozliczeniu aby wziąć nowe auto.

Przez te 25 000 przebiegu nic (KOMPLETNIE) nic złego się nie działo, miałem instalkę Elpigaz stella a to tylko dlatego,że takie montowali w Szczecińskim Polmozbycie( z obawy iż coś się będzie działo z autem zakładałem gaz w Polmozbycie ponieważ oni m.in sprzedają Hondy), na dzień dzisiejszy założyłbym jakiegoś staga. Dodatkowo miałem kroplówke flash lube do smarowania/chłodzenia zaworów(wszyscy mówią, że to niepotrzebne).

Jedyny minus instalki LPG to częstsza potrzeba regulacji zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.