Skocz do zawartości

Małe z 4x4 Pinin/ GV 3d z lpg


Pipper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jako że mam u siebie troszkę "nierównych" dróg, którymi chciałbym zacząć jeździć, a Stilo, czy nawet Panda nie próbują się nawet tam zapędzać zlosnik.gif

Warunek jest, że musi podejść lpg, pojemność silnika do 2l ok.gif

3 lub 5 d, z naciskiem na 3d

Budżet na zakup 12-15kpln

max długość 4,3m biglaugh.gif

Jak mechanicznie/elektrycznie i blacharsko te pojazdy się spisują? hmm.gif

Co ewentualnie moglibyście zaproponować innego?

W miarę cywilizowane na twardym i w miarę radzące sobie w śniegu i na leśnych duktach ok.gif

Po 1999 roku zlosnik.gifok.gif

Pozdrawiam

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadnych japonczykow/koreanczykow 270751858-jezyk.gif Tylko hamerykanskie grinser006.gif I w sumie jedyne kryterium ktorego nie spelnia Jeep Cherokee XJ to silnik.

Najmniejsza jednostka to 2.1 (diesel). Benzyna 2.5, 2.8 lub 4.0. Z tym ze wybierac warto tylko opcje 4.0 ze wzgledu na trwalosc - nie do zakataowania. Spalanie takie samo jak przy 2.5, ubezpieczenie rowniez. Automatyczna skrzynia biegow tez nie do zajezdzenia jesli serwisowana regularnie. Przy manualu sprzeglo mozna posadzic za pierwszym wyjazdem w teren.

Wszystkie inne kryteria beda spelnione z nawiazka. Szukasz wersji poliftowej (czyli te od 1996 do 2001). Chociaz mi osobiscie podobaja sie te z rocznikiem ponizej 1996 roku, czyli przedlifty ze wzgledu na klimatyczne wnetrze i bardziej kwadratowa bude ok.gif

Wersje 3D wszyscy ci odradza z prostego powodu - mala popularnosc wiec i malo czesci blacharskich.

No i tak ogolnie tanszej w utrzymaniu terenowki nie znajdziesz, koniec i kropka wink.gif

PS. Pamietaj ze na starcie musisz miec ok 2-3 tys na wymiane najwazniejszych rzeczy czyli tzw. pakiet startowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedyne kryterium ktorego nie spelnia Jeep Cherokee XJ to silnik.

> Najmniejsza jednostka to 2.1 (diesel). Benzyna 2.5 lub 4.0. Z tym ze wybierac warto tylko opcje 4.0

> ze wzgledu na trwalosc - nie do zakataowania. Spalanie takie samo jak przy 2.5, ubezpieczenie

> rowniez. Automatyczna skrzynia biegow tez nie do zajezdzenia jesli serwisowana regularnie.

> Przy manualu sprzeglo mozna posadzic za pierwszym wyjazdem w teren.

> Wszystkie inne kryteria beda spelnione z nawiazka. Szukasz wersji poliftowej (czyli te od 1996 do

> 2001). Chociaz mi osobiscie podobaja sie te z rocznikiem ponizej 1996 roku, czyli przedlifty

> ze wzgledu na klimatyczne wnetrze i bardziej kwadratowa bude

> Wersje 3D wszyscy ci odradza z prostego powodu - mala popularnosc wiec i malo czesci blacharskich.

> No i tak ogolnie tanszej w utrzymaniu terenowki nie znajdziesz, koniec i kropka

> PS. Pamietaj ze na starcie musisz miec ok 2-3 tys na wymiane najwazniejszych rzeczy czyli tzw.

> pakiet startowy

3-5kpln to miałem na pakiet startowy przy zakupie Stilo biglaugh.gif

Ma być małe i zwinne, ma robić za mój samochód główny, czyli 20kkm rocznie, Jeep odpada,

jeśli miałoby być tylko na weekendowe pojeżdżawki, to Jeep byłby pierwszy,

a tak coś mniejszego, z napędem na 4 łapki, z większym prześwitem, tak około 16-18cm ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3-5kpln to miałem na pakiet startowy przy zakupie Stilo

> Ma być małe i zwinne, ma robić za mój samochód główny, czyli 20kkm rocznie, Jeep odpada,

> jeśli miałoby być tylko na weekendowe pojeżdżawki, to Jeep byłby pierwszy,

> a tak coś mniejszego, z napędem na 4 łapki, z większym prześwitem, tak około 16-18cm

Vitarka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CRV I gen? Silnik do 2.0 (128 lub 147 KM) prześwit wg wymogów na czarnym w miarę komfortowe. Na nierównych drogach daje radę. Przy dobrych oponach to i pseudo terenowym można to nazwać - choć ja wole napompowane kombi grinser006.gif - w kazdym razie lepsze niż PININI

EDIT tylko na długość troszkę po za, ale demontujesz koło i wieszak i masz jak znalazł.

Z tego typu jest mniejsza HRV silnik 1,6 wersja 3D ponoć ten sam typ napędu.

Youtube - mówi ze w zimie zlosnik.gif i w błocku daje radę, a jak chcesz już Off Road to już coś z mechanicznym zapięciem napędu.

Możesz jeszcze Hopa FROTE 2.0 115 KM 3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja z częściami i jakością, bo to dla mnie nowość?

Różnie. Na aukcjach jest sporo używek. Nowe eksploatacyjne w internecie bez problemu. Silnik 1,3 z Yarisa. Bardziej specyficzne różnie.

Ogólnie da się kupić. Jeśli nie nowe to używkę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CRV I gen? Silnik do 2.0 (128 lub 147 KM) prześwit wg wymogów na czarnym w miarę komfortowe. Na

> nierównych drogach daje radę. Przy dobrych oponach to i pseudo terenowym można to nazwać -

> choć ja wole napompowane kombi - w kazdym razie lepsze niż PININI

> EDIT tylko na długość troszkę po za, ale demontujesz koło i wieszak i masz jak znalazł.

Szpoko, bardziej chodzimi o parkowanie w ciasnych blokowiskach, bo w garażu 3xG-klasse dłufie z kołem na klapie się mieszczą grinser006.gif

> Z tego typu jest mniejsza HRV silnik 1,6 wersja 3D ponoć ten sam typ napędu.

też nad tym myślę, ale z Hondami niewiele mam wspólnego zlosnik.gif

> Youtube - mówi ze w zimie i w błocku daje radę, a jak chcesz już Off Road to już coś z

> mechanicznym zapięciem napędu.

> Możesz jeszcze Hopa FROTE 2.0 115 KM 3D

A Frotka B krótka z jakąś benzyną i lpg? blush.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Różnie. Na aukcjach jest sporo używek. Nowe eksploatacyjne w internecie bez problemu. Silnik 1,3 z

> Yarisa. Bardziej specyficzne różnie.

> Ogólnie da się kupić. Jeśli nie nowe to używkę.

> Pozdrawiam.

Kurcze dla mnie troszkę egzotyk crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie też w sumie ale lubię egzotyki ;-)

Ojj, mnie też się zaczynają podobać, wczoraj mi się spodobał Jag X-Type 3.0, z 4x4, żeby nie było, że NTK zlosnik.gif

> Pisałem bez wiary, że Cie przekonam. To dla takich nienormalnych jak ja.

Spokojnie, ie wiem, czy normalny jestem mając 3 Fiaty w garażu, gdy w okolicy w każdej zagrodzie coś z VAGa stoi, oczywiście bardziej zaawansowane wiekowo biglaugh.gif

> Pozdrawiam.

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szpoko, bardziej chodzimi o parkowanie w ciasnych blokowiskach, bo w garażu 3xG-klasse dłufie z

> kołem na klapie się mieszczą

> też nad tym myślę, ale z Hondami niewiele mam wspólnego

> A Frotka B krótka z jakąś benzyną i lpg?

Za ta kasę to raczej A 2.0 115 KM, jeśli B i benzyna to 2,2 16V 136 KM chyba) Ale uwaga wszystkie sporty oryginalnie sa 4-o miejscowe.

LPG dobrze znoszą te jednostki zarówno 2,0 8V = 115 KM jak i 2,2 16V= 136. Oczywiście ten drugi to raczej sekwencja.

W A napędy zapinane sprzęgami na kołach (bardziej odporne są manuale)

B napędy zapinane z kabiny bez wysiadania.

Oczywiście jeśli lubisz noc i pojemność do w A 2,4, a w B 3,2 V6 devil.gif no i nieśmiertelne ( ale ciężkie do kupienia dobre) 2,8 TD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za ta kasę to raczej A 2.0 115 KM, jeśli B i benzyna to 2,2 16V 136 KM chyba) Ale uwaga wszystkie

> sporty oryginalnie sa 4-o miejscowe.

i bardzo dobrze, tylnej kanapy mogłoby nie być w ogóle jak dla mnie grinser006.gif

> LPG dobrze znoszą te jednostki zarówno 2,0 8V = 115 KM jak i 2,2 16V= 136. Oczywiście ten drugi to

> raczej sekwencja.

tylko sekwencja wchodziłaby w grę ok.gif

> W A napędy zapinane sprzęgami na kołach (bardziej odporne są manuale)

> B napędy zapinane z kabiny bez wysiadania.

> Oczywiście jeśli lubisz noc i pojemność do w A 2,4, a w B 3,2 V6 no i nieśmiertelne ( ale ciężkie

> do kupienia dobre) 2,8 TD

celowałbym w B krótką, 2,2 właśnie, 3l i powyżej to w jakimś płaskim z 4x4 bym wolał, np. Jag X-Type swiety.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i bardzo dobrze, tylnej kanapy mogłoby nie być w ogóle jak dla mnie

> tylko sekwencja wchodziłaby w grę

> celowałbym w B krótką, 2,2 właśnie, 3l i powyżej to w jakimś płaskim z 4x4 bym wolał,

jak chcesz frotę B w benzynie to najlepiej właśnie V6. Pali praktycznie tyle samo co czterocylindrowce a zdecydowanie lepiej jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ignis 1.5i 4x4, spełnia wszelakie Twoje kryteria, wygląd cywilizowany, spalanie też, prześwit przyzwoity. Jak trafisz to kupisz jego brata bliźniaka subaru justy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.