Pipper Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Witam! Jako że mam u siebie troszkę "nierównych" dróg, którymi chciałbym zacząć jeździć, a Stilo, czy nawet Panda nie próbują się nawet tam zapędzać Warunek jest, że musi podejść lpg, pojemność silnika do 2l 3 lub 5 d, z naciskiem na 3d Budżet na zakup 12-15kpln max długość 4,3m Jak mechanicznie/elektrycznie i blacharsko te pojazdy się spisują? Co ewentualnie moglibyście zaproponować innego? W miarę cywilizowane na twardym i w miarę radzące sobie w śniegu i na leśnych duktach Po 1999 roku Pozdrawiam Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Zadnych japonczykow/koreanczykow Tylko hamerykanskie I w sumie jedyne kryterium ktorego nie spelnia Jeep Cherokee XJ to silnik. Najmniejsza jednostka to 2.1 (diesel). Benzyna 2.5, 2.8 lub 4.0. Z tym ze wybierac warto tylko opcje 4.0 ze wzgledu na trwalosc - nie do zakataowania. Spalanie takie samo jak przy 2.5, ubezpieczenie rowniez. Automatyczna skrzynia biegow tez nie do zajezdzenia jesli serwisowana regularnie. Przy manualu sprzeglo mozna posadzic za pierwszym wyjazdem w teren. Wszystkie inne kryteria beda spelnione z nawiazka. Szukasz wersji poliftowej (czyli te od 1996 do 2001). Chociaz mi osobiscie podobaja sie te z rocznikiem ponizej 1996 roku, czyli przedlifty ze wzgledu na klimatyczne wnetrze i bardziej kwadratowa bude Wersje 3D wszyscy ci odradza z prostego powodu - mala popularnosc wiec i malo czesci blacharskich. No i tak ogolnie tanszej w utrzymaniu terenowki nie znajdziesz, koniec i kropka PS. Pamietaj ze na starcie musisz miec ok 2-3 tys na wymiane najwazniejszych rzeczy czyli tzw. pakiet startowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Jedyne kryterium ktorego nie spelnia Jeep Cherokee XJ to silnik. > Najmniejsza jednostka to 2.1 (diesel). Benzyna 2.5 lub 4.0. Z tym ze wybierac warto tylko opcje 4.0 > ze wzgledu na trwalosc - nie do zakataowania. Spalanie takie samo jak przy 2.5, ubezpieczenie > rowniez. Automatyczna skrzynia biegow tez nie do zajezdzenia jesli serwisowana regularnie. > Przy manualu sprzeglo mozna posadzic za pierwszym wyjazdem w teren. > Wszystkie inne kryteria beda spelnione z nawiazka. Szukasz wersji poliftowej (czyli te od 1996 do > 2001). Chociaz mi osobiscie podobaja sie te z rocznikiem ponizej 1996 roku, czyli przedlifty > ze wzgledu na klimatyczne wnetrze i bardziej kwadratowa bude > Wersje 3D wszyscy ci odradza z prostego powodu - mala popularnosc wiec i malo czesci blacharskich. > No i tak ogolnie tanszej w utrzymaniu terenowki nie znajdziesz, koniec i kropka > PS. Pamietaj ze na starcie musisz miec ok 2-3 tys na wymiane najwazniejszych rzeczy czyli tzw. > pakiet startowy 3-5kpln to miałem na pakiet startowy przy zakupie Stilo Ma być małe i zwinne, ma robić za mój samochód główny, czyli 20kkm rocznie, Jeep odpada, jeśli miałoby być tylko na weekendowe pojeżdżawki, to Jeep byłby pierwszy, a tak coś mniejszego, z napędem na 4 łapki, z większym prześwitem, tak około 16-18cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > 3-5kpln to miałem na pakiet startowy przy zakupie Stilo > Ma być małe i zwinne, ma robić za mój samochód główny, czyli 20kkm rocznie, Jeep odpada, > jeśli miałoby być tylko na weekendowe pojeżdżawki, to Jeep byłby pierwszy, > a tak coś mniejszego, z napędem na 4 łapki, z większym prześwitem, tak około 16-18cm Vitarka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 ... > Co ewentualnie moglibyście zaproponować innego? Daihatsu Terios ;-) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Vitarka? Blaszaka, nie cabrio, jaki silnik pod lpg najlepiej? 2,0 129KM Wolałbym 5d, bo max 2 osoby będą jeździć, a nie lubię po pasażerach sprzątać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > ... > Daihatsu Terios ;-) ja z częściami i jakością, bo to dla mnie nowość? > Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Witam! pinin z tematu odpada maly silnik jaki tam siedzi to GDi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 CRV I gen? Silnik do 2.0 (128 lub 147 KM) prześwit wg wymogów na czarnym w miarę komfortowe. Na nierównych drogach daje radę. Przy dobrych oponach to i pseudo terenowym można to nazwać - choć ja wole napompowane kombi - w kazdym razie lepsze niż PININI EDIT tylko na długość troszkę po za, ale demontujesz koło i wieszak i masz jak znalazł. Z tego typu jest mniejsza HRV silnik 1,6 wersja 3D ponoć ten sam typ napędu. Youtube - mówi ze w zimie i w błocku daje radę, a jak chcesz już Off Road to już coś z mechanicznym zapięciem napędu. Możesz jeszcze Hopa FROTE 2.0 115 KM 3D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > ja z częściami i jakością, bo to dla mnie nowość? Różnie. Na aukcjach jest sporo używek. Nowe eksploatacyjne w internecie bez problemu. Silnik 1,3 z Yarisa. Bardziej specyficzne różnie. Ogólnie da się kupić. Jeśli nie nowe to używkę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > pinin z tematu odpada > maly silnik jaki tam siedzi to GDi pooodobno był jakiś 1,8 MPI 114KM w tej budzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > CRV I gen? Silnik do 2.0 (128 lub 147 KM) prześwit wg wymogów na czarnym w miarę komfortowe. Na > nierównych drogach daje radę. Przy dobrych oponach to i pseudo terenowym można to nazwać - > choć ja wole napompowane kombi - w kazdym razie lepsze niż PININI > EDIT tylko na długość troszkę po za, ale demontujesz koło i wieszak i masz jak znalazł. Szpoko, bardziej chodzimi o parkowanie w ciasnych blokowiskach, bo w garażu 3xG-klasse dłufie z kołem na klapie się mieszczą > Z tego typu jest mniejsza HRV silnik 1,6 wersja 3D ponoć ten sam typ napędu. też nad tym myślę, ale z Hondami niewiele mam wspólnego > Youtube - mówi ze w zimie i w błocku daje radę, a jak chcesz już Off Road to już coś z > mechanicznym zapięciem napędu. > Możesz jeszcze Hopa FROTE 2.0 115 KM 3D A Frotka B krótka z jakąś benzyną i lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Różnie. Na aukcjach jest sporo używek. Nowe eksploatacyjne w internecie bez problemu. Silnik 1,3 z > Yarisa. Bardziej specyficzne różnie. > Ogólnie da się kupić. Jeśli nie nowe to używkę. > Pozdrawiam. Kurcze dla mnie troszkę egzotyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Kurcze dla mnie troszkę egzotyk Dla mnie też w sumie ale lubię egzotyki ;-) Pisałem bez wiary, że Cie przekonam. To dla takich nienormalnych jak ja. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Dla mnie też w sumie ale lubię egzotyki ;-) Ojj, mnie też się zaczynają podobać, wczoraj mi się spodobał Jag X-Type 3.0, z 4x4, żeby nie było, że NTK > Pisałem bez wiary, że Cie przekonam. To dla takich nienormalnych jak ja. Spokojnie, ie wiem, czy normalny jestem mając 3 Fiaty w garażu, gdy w okolicy w każdej zagrodzie coś z VAGa stoi, oczywiście bardziej zaawansowane wiekowo > Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Szpoko, bardziej chodzimi o parkowanie w ciasnych blokowiskach, bo w garażu 3xG-klasse dłufie z > kołem na klapie się mieszczą > też nad tym myślę, ale z Hondami niewiele mam wspólnego > A Frotka B krótka z jakąś benzyną i lpg? Za ta kasę to raczej A 2.0 115 KM, jeśli B i benzyna to 2,2 16V 136 KM chyba) Ale uwaga wszystkie sporty oryginalnie sa 4-o miejscowe. LPG dobrze znoszą te jednostki zarówno 2,0 8V = 115 KM jak i 2,2 16V= 136. Oczywiście ten drugi to raczej sekwencja. W A napędy zapinane sprzęgami na kołach (bardziej odporne są manuale) B napędy zapinane z kabiny bez wysiadania. Oczywiście jeśli lubisz noc i pojemność do w A 2,4, a w B 3,2 V6 no i nieśmiertelne ( ale ciężkie do kupienia dobre) 2,8 TD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Za ta kasę to raczej A 2.0 115 KM, jeśli B i benzyna to 2,2 16V 136 KM chyba) Ale uwaga wszystkie > sporty oryginalnie sa 4-o miejscowe. i bardzo dobrze, tylnej kanapy mogłoby nie być w ogóle jak dla mnie > LPG dobrze znoszą te jednostki zarówno 2,0 8V = 115 KM jak i 2,2 16V= 136. Oczywiście ten drugi to > raczej sekwencja. tylko sekwencja wchodziłaby w grę > W A napędy zapinane sprzęgami na kołach (bardziej odporne są manuale) > B napędy zapinane z kabiny bez wysiadania. > Oczywiście jeśli lubisz noc i pojemność do w A 2,4, a w B 3,2 V6 no i nieśmiertelne ( ale ciężkie > do kupienia dobre) 2,8 TD celowałbym w B krótką, 2,2 właśnie, 3l i powyżej to w jakimś płaskim z 4x4 bym wolał, np. Jag X-Type Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Znajdziesz coś z RAV4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > i bardzo dobrze, tylnej kanapy mogłoby nie być w ogóle jak dla mnie > tylko sekwencja wchodziłaby w grę > celowałbym w B krótką, 2,2 właśnie, 3l i powyżej to w jakimś płaskim z 4x4 bym wolał, jak chcesz frotę B w benzynie to najlepiej właśnie V6. Pali praktycznie tyle samo co czterocylindrowce a zdecydowanie lepiej jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 ignis 1.5i 4x4, spełnia wszelakie Twoje kryteria, wygląd cywilizowany, spalanie też, prześwit przyzwoity. Jak trafisz to kupisz jego brata bliźniaka subaru justy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.