Drabek Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Jak to jest ze zwrotem towaru w praktikerze? Na stronie jest napisane, że jeżeli towar nie został odpakowany można go zwrócić w przeciągu 14 dni. Jak to jest z towarem, który został sprowadzony z powodu braku w magazynie czyli na tzw. zamówienie. Też podlega możliwości zwrotu? Przerabiał ktoś podobny temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Jeśli analogicznie jak w Leroy, to bez problemu oddasz wszystko co nie nosi śladów użytkowania i na co masz paragon/fakturę. W przypadku Leroy wystarczy mieć kartę DOM (program lojalnościowy) - jest na niej pełna historia zakupów. Podejrzewam jednak, że telefon do sklepu będzie szybszym i pewniejszym źródłem informacji niż post na AK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Jeśli analogicznie jak w Leroy, to bez problemu oddasz wszystko co nie nosi śladów użytkowania i na > co masz paragon/fakturę. W przypadku Leroy wystarczy mieć kartę DOM (program lojalnościowy) - > jest na niej pełna historia zakupów. W casotramie wiem, że jest taka możliwość. W przeciągu tygodnia już ze 3 razy byłem ze zwrotami i za każdym razem nie było problemów. Ciekaw jestem jak będzie w praktikerze. Niby można zwrócić, ale zawsze może być jakieś ale... dlatego pytam osób, które już działały w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > W casotramie wiem, że jest taka możliwość. W przeciągu tygodnia już ze 3 razy byłem ze zwrotami i > za każdym razem nie było problemów. > Ciekaw jestem jak będzie w praktikerze. Niby można zwrócić, ale zawsze może być jakieś ale... > dlatego pytam osób, które już działały w tym temacie Nie będzie "jakiegoś ale". Kupiłeś u nich i to sie liczy. Nie ma znaczenia, że na zamówienie. Baa, nawet masz prawo nie kupić, mimo, że zamawiałeś, jak po oględzinach stwierdzisz, że Ci nie odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Jeśli analogicznie jak w Leroy, to bez problemu oddasz wszystko co nie nosi śladów użytkowania i na > co masz paragon/fakturę. W przypadku Leroy wystarczy mieć kartę DOM (program lojalnościowy) - > jest na niej pełna historia zakupów. nie trzeba mieć żadnej karty, zamawiałem kafle na zamówienie i przyjęli zwrot 2 szt. (płyty 60x40) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > W casotramie wiem, że jest taka możliwość. W przeciągu tygodnia już ze 3 razy byłem ze zwrotami i > za każdym razem nie było problemów. Może staraj się dokładniej robić zakupy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
riot Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Jak to jest ze zwrotem towaru w praktikerze? > Na stronie jest napisane, że jeżeli towar nie został odpakowany można go zwrócić w przeciągu 14 > dni. > Jak to jest z towarem, który został sprowadzony z powodu braku w magazynie czyli na tzw. > zamówienie. Też podlega możliwości zwrotu? > Przerabiał ktoś podobny temat? co to za towar ? zamówienie klienta było na nietypowy wymiar, kolor, itp. ? czy towar z bieżącego asortymentu, które nie było chwilowo ? dostałeś jakieś druki do zamówienia ? wpłacałeś zaliczkę ? do takiego druku zawsze powinien być dołączony druk z informacjami na temat zawarcia takiego zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekS Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Jak to jest ze zwrotem towaru w praktikerze? > Na stronie jest napisane, że jeżeli towar nie został odpakowany można go zwrócić w przeciągu 14 > dni. > Jak to jest z towarem, który został sprowadzony z powodu braku w magazynie czyli na tzw. > zamówienie. Też podlega możliwości zwrotu? > Przerabiał ktoś podobny temat? Od jakiegoś czasu jest bezterminowo, nawet można oddać towar w innym markecie niż w tym co się kupiło; wyjątkiem może być towar, którego sklep nie ma na stanie. Nie można zwracać: żarówek, kwiatów, towaru przycinanego na miarę. W dużej mierze zależy i tak od menadżera działu lub który aktualnie ma dyżur. Co to za towar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > co to za towar ? drzwi łazienkowe > zamówienie klienta było na nietypowy wymiar, kolor, itp. ? typowy wymiar 60cm. Jednak niedostępny na sklepie. Trzeba było zamówić od producenta > czy towar z bieżącego asortymentu, które nie było chwilowo ? jw. > dostałeś jakieś druki do zamówienia ? wpłacałeś zaliczkę ? dostałem druki do zamówienia i wpłaciłem zaliczkę > do takiego druku zawsze powinien być dołączony druk z informacjami na temat zawarcia takiego > zamówienia. Towar zwrócony. Nie obyło się bez problemów. Początkowo kręcili bardzo nosem,że na specjalne zamówienie nie można zwracać itd. Problem w tym, że chciałem prawe drzwi a dostałem lewe. Drugi polegał na tym, że na zamówieniu też widniały lewe. Mój błąd, że nie sprawdziłem dokładnie co sprzedawca wpisał i mu zaufałem. Skończyło się na krótkiej i stanowczej wymianie argumentów z mojej strony, po czym sprzedawca stwierdził, że i tak je sprzeda ( w co wątpie) i oddał pieniądze... Na szczęście mam to już za sobą. Zamówiłem dobre u producenta sporo taniej i będę miał je szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.