Skocz do zawartości

Praktiker- zwrot towaru


Drabek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest ze zwrotem towaru w praktikerze?

Na stronie jest napisane, że jeżeli towar nie został odpakowany można go zwrócić w przeciągu 14 dni.

Jak to jest z towarem, który został sprowadzony z powodu braku w magazynie czyli na tzw. zamówienie. Też podlega możliwości zwrotu?

Przerabiał ktoś podobny temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli analogicznie jak w Leroy, to bez problemu oddasz wszystko co nie nosi śladów użytkowania i na co masz paragon/fakturę. W przypadku Leroy wystarczy mieć kartę DOM (program lojalnościowy) - jest na niej pełna historia zakupów.

Podejrzewam jednak, że telefon do sklepu będzie szybszym i pewniejszym źródłem informacji niż post na AK grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli analogicznie jak w Leroy, to bez problemu oddasz wszystko co nie nosi śladów użytkowania i na

> co masz paragon/fakturę. W przypadku Leroy wystarczy mieć kartę DOM (program lojalnościowy) -

> jest na niej pełna historia zakupów.

W casotramie wiem, że jest taka możliwość. W przeciągu tygodnia już ze 3 razy byłem ze zwrotami i za każdym razem nie było problemów.

Ciekaw jestem jak będzie w praktikerze. Niby można zwrócić, ale zawsze może być jakieś ale... dlatego pytam osób, które już działały w tym temacie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W casotramie wiem, że jest taka możliwość. W przeciągu tygodnia już ze 3 razy byłem ze zwrotami i

> za każdym razem nie było problemów.

> Ciekaw jestem jak będzie w praktikerze. Niby można zwrócić, ale zawsze może być jakieś ale...

> dlatego pytam osób, które już działały w tym temacie

Nie będzie "jakiegoś ale". Kupiłeś u nich i to sie liczy. Nie ma znaczenia, że na zamówienie. Baa, nawet masz prawo nie kupić, mimo, że zamawiałeś, jak po oględzinach stwierdzisz, że Ci nie odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli analogicznie jak w Leroy, to bez problemu oddasz wszystko co nie nosi śladów użytkowania i na

> co masz paragon/fakturę. W przypadku Leroy wystarczy mieć kartę DOM (program lojalnościowy) -

> jest na niej pełna historia zakupów.

nie trzeba mieć żadnej karty, zamawiałem kafle na zamówienie i przyjęli zwrot 2 szt. (płyty 60x40)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to jest ze zwrotem towaru w praktikerze?

> Na stronie jest napisane, że jeżeli towar nie został odpakowany można go zwrócić w przeciągu 14

> dni.

> Jak to jest z towarem, który został sprowadzony z powodu braku w magazynie czyli na tzw.

> zamówienie. Też podlega możliwości zwrotu?

> Przerabiał ktoś podobny temat?

co to za towar ?

zamówienie klienta było na nietypowy wymiar, kolor, itp. ?

czy towar z bieżącego asortymentu, które nie było chwilowo ?

dostałeś jakieś druki do zamówienia ? wpłacałeś zaliczkę ?

do takiego druku zawsze powinien być dołączony druk z informacjami na temat zawarcia takiego zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to jest ze zwrotem towaru w praktikerze?

> Na stronie jest napisane, że jeżeli towar nie został odpakowany można go zwrócić w przeciągu 14

> dni.

> Jak to jest z towarem, który został sprowadzony z powodu braku w magazynie czyli na tzw.

> zamówienie. Też podlega możliwości zwrotu?

> Przerabiał ktoś podobny temat?

Od jakiegoś czasu jest bezterminowo, nawet można oddać towar w innym markecie niż w tym co się kupiło; wyjątkiem może być towar, którego sklep nie ma na stanie. Nie można zwracać: żarówek, kwiatów, towaru przycinanego na miarę. W dużej mierze zależy i tak od menadżera działu lub który aktualnie ma dyżur. ok.gif Co to za towar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to za towar ?

drzwi łazienkowe

> zamówienie klienta było na nietypowy wymiar, kolor, itp. ?

typowy wymiar 60cm. Jednak niedostępny na sklepie. Trzeba było zamówić od producenta

> czy towar z bieżącego asortymentu, które nie było chwilowo ?

jw.

> dostałeś jakieś druki do zamówienia ? wpłacałeś zaliczkę ?

dostałem druki do zamówienia i wpłaciłem zaliczkę

> do takiego druku zawsze powinien być dołączony druk z informacjami na temat zawarcia takiego

> zamówienia.

Towar zwrócony. Nie obyło się bez problemów. Początkowo kręcili bardzo nosem,że na specjalne zamówienie nie można zwracać itd. Problem w tym, że chciałem prawe drzwi a dostałem lewe. Drugi polegał na tym, że na zamówieniu też widniały lewe. Mój błąd, że nie sprawdziłem dokładnie co sprzedawca wpisał i mu zaufałem.

Skończyło się na krótkiej i stanowczej wymianie argumentów z mojej strony, po czym sprzedawca stwierdził, że i tak je sprzeda ( w co wątpie) i oddał pieniądze...

Na szczęście mam to już za sobą. Zamówiłem dobre u producenta sporo taniej i będę miał je szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.