Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Witam! Budżet zakupowy 18-20kpln + pakiet startowy 5-8kpln, w zależności od zakupu i stanu. Rozmiarowo do 4,4m długości, masa do 1350kg, pojemność od 1,7l do powiedzmy 3,0. Mocowo od 180KM w górę Ma być w miarę zwinnie i elastycznie, czyli "dmuchawce" wchodzą w grę i N/A większej pojemności również Napęd dowolny, silnik lubiący się z lpg, bo pojazd będzie robił 20-25kkm rocznie. Diesle kategorycznie odpadają W grę wchodzą hatchbacki lub coupe. Jeżdżę w 90% sam, czasem +1, bagażnik może być, ale nie musi Im lepszy stosunek mocy do masy, tym lepiej Nie starsze niż 2000r, niekłopotliwe w naprawach, obowiązkowo klima, najlepiej automatyczna i pełna elektryka. Zawias - kolumny z przodu, belka z tyłu - bez wielowahacza, szczególnie alu Co byście doradzili w tym temacie Szanowni Użytkownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Jak bym miał kasę żeby jeździć dużą pojemnością na co dzień bym kupił BMW E46 siakieś 2,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Jak bym miał kasę żeby jeździć dużą pojemnością na co dzień bym kupił BMW E46 siakieś 2,8 BMW e46 tylko compact 2,5 wchodzi w grę, ale pod koniec stawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 impreza ? leon 2,8v6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLOCEKVAN Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 jak nie e46 to może Octavia RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > BMW e46 tylko compact 2,5 wchodzi w grę, ale pod koniec stawki Ja bym przestawił na początek stawki i się skupił nad tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Ja bym przestawił na początek stawki i się skupił nad tym. A ja bym zmienił silnik na dwa zero i wydłubał w środku trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > A ja bym zmienił silnik na dwa zero i wydłubał w środku trochę Pytanie pozostaje jedno - czy to ma być do jazdy na co dzień? Bo jeśli tak, to wydłubane będzie... mało komfortowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Pytanie pozostaje jedno - czy to ma być do jazdy na co dzień? Bo jeśli tak, to wydłubane będzie... > mało komfortowe. Zależy jak się wydłubie. Ja po dłubaniu mam nawet większy komfort, bo pakuje do środka rower bez zdejmowania z niego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > BMW e46 tylko compact 2,5 wchodzi w grę, ale pod koniec stawki Z ciekawości czemu Mam e46 318ti i jesli mialbym zamieniac to wlasnie tylko na 325ti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Octavia RS , będzie mało mocy to łatwo podłubiesz to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 może coś w ten deseń: Clio 2.0 Megane 2.0 Nie chodzi o te konkretne egzemplarze ale auta w miarę świeże i trochę mocniejsze Tu jeszcze są dwa auta, które mi się zawsze podobały: Civic Astra Coupe chociaż bardziej podoba mi się wersja 3d : Astra OPC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > impreza ? leon 2,8v6 impreza 2,5 H4 wolnossąca ostatecznie, ale T z lpg jest bardziej uciążliwe - regulacja zaworów Leon 1 Top Sport 1,8T 180KM lub Cupra/Cupra R 210/225KM są w stawce Ale w tym układzie, tylko FWD, haldexa nie chcę z "podłogą" Golfa 4 Audi A3 180KM, czy ostatecznie TT też może być Nawet Ibiza po 2003r z 1,8T da radę Octavii 1 RS nie chcę, bo nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > jak nie e46 to może > Octavia RS Octa odpada, nie podoba mi się, wolałbym A3/Leona, niż Octę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Ja bym przestawił na początek stawki i się skupił nad tym. ok, czym poprzesz swoją tezę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Pytanie pozostaje jedno - czy to ma być do jazdy na co dzień? Bo jeśli tak, to wydłubane będzie... > mało komfortowe. ma być do jazdy na co dzień, więc dłubanie grube odpada, ewentualnie przy T jakiś mały program, czy coś i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Z ciekawości czemu > Mam e46 318ti i jesli mialbym zamieniac to wlasnie tylko na 325ti Nie jestem fanem BMW, czy grupy VAG, ale Fiat nie ma nic w ofercie, co sprosta moim potrzebom, więc szukam poza włoszczyzną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > może coś w ten deseń: > Clio 2.0 Odpada, szukałem już kiedyś i nie ma sensu > Megane 2.0 nie ten budżet jeszcze > Nie chodzi o te konkretne egzemplarze ale auta w miarę świeże i trochę mocniejsze > Tu jeszcze są dwa auta, które mi się zawsze podobały: > Civic Nie podoba mi się charakterystyka silnika do mojej jazdy, z lpg pewnie będzie się gryzło > Astra Coupe nie bardo mi się podoba ta linia > chociaż bardziej podoba mi się wersja 3d : > Astra OPC Fajne, ale 2,0T byłoby lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > ok, czym poprzesz swoją tezę? Prowadzeniem takiego Compacta. Delikatnie mówiąc, jedzie fajniej niż przednionapędówka o tej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Prowadzeniem takiego Compacta. Delikatnie mówiąc, jedzie fajniej niż przednionapędówka o tej mocy. no i dźwięk silnika !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 to przychodzi mi do głowy jeszcze to: przykłady: Focus ST oraz to, chyba najbardziej rozsądne, może niekoniecznie z tym pakietem dokładek ale: A trzy jakby tak jeszcze wersje z 3.2 wyrwać ale pewnie w tej cenie będzie ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > to przychodzi mi do głowy jeszcze to: przykłady: > Focus ST ta sztuka zdecydowanie odpada, ale w wersji RS 2.0T i niebieskim kolorze może być, ciekawe jak z lpg? > oraz to, chyba najbardziej rozsądne, może niekoniecznie z tym pakietem dokładek ale: > A trzy A czy jak najbardziej, z 1,8T ale w wersji FWD, nie chcę haldexa z płytą podłogową Golfa 4 > jakby tak jeszcze wersje z 3.2 wyrwać ale pewnie w tej cenie będzie ciężko a 3,2 nie było FSI ? tam lpg nie podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > ta sztuka zdecydowanie odpada, ale w wersji RS 2.0T i niebieskim kolorze może być, ciekawe jak z > lpg? ta sztuka jest mocno udziwniona > A czy jak najbardziej, z 1,8T ale w wersji FWD, nie chcę haldexa z płytą podłogową Golfa 4 to powinieneś spokojnie znaleźć wersję 180 z FWD > a 3,2 nie było FSI ? tam lpg nie podejdzie fsi było chyba później to jeszcze z innej beczki : MG oraz: Merc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Nie jestem fanem BMW, czy grupy VAG, ale Fiat nie ma nic w ofercie, co sprosta moim potrzebom, więc > szukam poza włoszczyzną taki e46 318ti (~150KM) compact daje wiecej fun z jazdy* niz 200KM octavia RS wiec naprawde waro sporobowac 325ti... *- mowie o innej jezdzie niz tylko na wprost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > ta sztuka jest mocno udziwniona > to powinieneś spokojnie znaleźć wersję 180 z FWD > fsi było chyba później > to jeszcze z innej beczki : > MG całkiem sympatyczny, ale sedan, a wtedy w grę wchodzi jeszcze Jag X-type 3.0 4x4, jeszcze nie tym razem > oraz: > Merc fajny, ale nie wiem jak te 3,2 radzą sobie z lpg w Mercach i jak z obsługą, wszak to klasa premium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > taki e46 318ti (~150KM) compact daje wiecej fun z jazdy* niz 200KM octavia RS > wiec naprawde waro sporobowac 325ti... > *- mowie o innej jezdzie niz tylko na wprost Jak w takim 325Ti wygląda eksploatacja przy zakładamy, normalnej jeździe, nie bokiem? chodzi mi o wytrzymałość zawiasu, napędu, jakie bolączki silnika/skrzyni biegów/elektryki/blacharki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Jak w takim 325Ti wygląda eksploatacja przy zakładamy, normalnej jeździe, nie bokiem? > chodzi mi o wytrzymałość zawiasu, tanszy niz a4 drozszy niz a3 i podobnie z wytrzymaloscia natomiast powadzeniem przewyzsza a4 i a3 poz atym moza zalozyc takie wachcze ze juz pozniej zmieniasz same koncowki za grosze zamiast caly wachacz > napędu, jakie bolączki silnika/skrzyni > biegów/elektryki/blacharki? silnik i skrzynia pancerna ogolnie tu nie ma slabych stron. moze polecec mocowanie tylnego dyfra, peknac tylna sprężyna, trzeba sie wyposazyc w kompa do kasowania bledow ale to jak w kazdy "nowoczesnym" aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > całkiem sympatyczny, ale sedan, a wtedy w grę wchodzi jeszcze Jag X-type 3.0 4x4, jeszcze nie tym > razem nie ten link wkleiłem jest i htb: MG hot hatch > fajny, ale nie wiem jak te 3,2 radzą sobie z lpg w Mercach i jak z obsługą, wszak to klasa premium miałem MB E-klase tyle, że w CDI i nie narzekałem zbytnio poza tym, że polubił się z rudą masz jeszcze do wyboru kompresory, niektóre już z lpg ale tak naprawdę mało wiem z praktyki o benzynach w MB poza tym, że 3.2 jeździłem kiedyś sporo w E klas-99 rok i silnik zacny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > nie ten link wkleiłem jest i htb: > MG hot hatch dalej egzotyka dla mnie, a i z rudą kłopotu troszkę > miałem MB E-klase tyle, że w CDI i nie narzekałem zbytnio poza tym, że polubił się z rudą masz w210 wiem, w211 też są chrupiące > jeszcze do wyboru kompresory, niektóre już z lpg ale tak naprawdę mało wiem z praktyki o > benzynach w MB poza tym, że 3.2 jeździłem kiedyś sporo w E klas-99 rok i silnik zacny właśnie bardziej myślałem nad coupe kompressor i lpg, ale to ze swoimi montażystami muszę pogadać jak C coupe z rudą się ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > tanszy niz a4 drozszy niz a3 i podobnie z wytrzymaloscia > natomiast powadzeniem przewyzsza a4 i a3 > poz atym moza zalozyc takie wachcze ze juz pozniej zmieniasz same koncowki za grosze zamiast caly > wachacz W BMW jest jakiś normalny zawias, czy tak jak w VAG alu wahacze? Jak w Ti wygląda ta sprawa? > silnik i skrzynia pancerna silnik na łańcuchu? jak wyglądają ilości olejów w silniku i skrzyni i co tam wlać po zakupie najlepiej? > ogolnie tu nie ma slabych stron. moze polecec mocowanie tylnego dyfra, peknac tylna sprężyna, czyli nie tak źle Ciężko będzie znaleźć coś niezajechanego pewnie? > trzeba sie wyposazyc w kompa do kasowania bledow ale to jak w kazdy "nowoczesnym" aucie to się zrobi, wszak ma 3 Fiaty, w tym Stilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > W BMW jest jakiś normalny zawias, czy tak jak w VAG alu wahacze? Jak w Ti wygląda ta sprawa? Alu wachacze, ale mniej i trwalsze > silnik na łańcuchu? jak wyglądają ilości olejów w silniku i skrzyni i co tam wlać po zakupie > najlepiej? Lancuch. 6l 5w30 spec bmw (normalna cena) > czyli nie tak źle > Ciężko będzie znaleźć coś niezajechanego pewnie? Tak. Ja zdecydowalem kupić zaniedbane i dorowadzic do stanu jaki mnie satysfakcjonuje > to się zrobi, wszak ma 3 Fiaty, w tym Stilo Tu jest zdecydowanie lepiej, ale japonczyk to nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > Alu wachacze, ale mniej i trwalsze no to nie ma źle > Lancuch. 6l 5w30 spec bmw (normalna cena) Ale łańcuch, a nie "łańcuch" jak w VAGach? Co ile producent przewidział wymianę rozrządu/oleju w silniku i w skrzyni? > Tak. Ja zdecydowalem kupić zaniedbane i dorowadzic do stanu jaki mnie satysfakcjonuje czyli plan na przyszłe wakacje - dopieszczanie, tak jak ze Stilo miałem > Tu jest zdecydowanie lepiej, ale japonczyk to nie jest no to będzie bezawaryjnie zupełnie, bo nie mogę narzekać na swoje Fiaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > no to nie ma źle > Ale łańcuch, a nie "łańcuch" jak w VAGach? lancuch dozywotni > Co ile producent przewidział wymianę rozrządu/oleju w > silniku i w skrzyni? olej w/g wskazan komka srednio 20-30kkm ale zaleca sie nie przekraczac 20kkm > czyli plan na przyszłe wakacje - dopieszczanie, tak jak ze Stilo miałem czytaj moje przygody : http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...e#Post286863228 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > lancuch dozywotni no to malina > olej w/g wskazan komka srednio 20-30kkm > ale zaleca sie nie przekraczac 20kkm czyli jak w moich Fiatach, rok albo 20kkm, najczęściej 20kkm wychodzi pierwsze > czytaj moje przygody : http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...e#Post286863228 zerknę o klocki/tarcze, czy opony nawet nie pytam, bo to dużo zależy od stylu jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.