steyr Napisano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 Witam, mam pytanie z tych raczej trywialnych, jak jest rozwiązany schemat podłączenia rezerwy w lpg? mam instalke starą jak świat I generacji, parownik i przełącznik Lovato. Mam taki problem że w okolicy parownika lata mi luźno przewód z konektorkiem na "oczko". Jak go podłącze do parownika rezerwa świeci sie cały czas, jak jest odłączony rezerwa wogóle się nie zaświeca. Jak podłączyc ten przewód żeby rezerwa normalnie działała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 > Jak podłączyc ten przewód żeby rezerwa normalnie działała? Podłaczyć do kontaktronu w "szkiełku" na wielozaworze przy butli. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 no ok ale ten przewód jest w komorze silnika, zaraz koło parownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 Pytałeś jak podłączyć, żeby działało, to ci napisałem. A czemu ten przewód kończy się w komorze silnika, a nie w bagażniku, to ja nie wiem, sam do tego dojdź. Zacznij od sprawdzenia, co jest podłączone do kontaktronu na szkiełku. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.