Zbyszek Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Pacjent to Kawasaki Tengai (KLR 650). Opony nówki Conti TKC80 przód i tył założone w serwisie, nowe dętki, wszystko wyważone. Rzadko, ale na asfalcie zdarza mi się, że jak przekraczam tak około 110 km/h to motocykl wpada w wibracje. Takie rzucanie naprzemienne lewo, prawo, lewo itd. Trochę pomaga bardzo silne złapanie kiery i mocne ściśnięcie kolanami, ale i tak zwalniam zawsze. Co może być przyczyną? Jak był w serwisie motocyklowym to wspominali, że po sezonie warto wymienić łożysko główki ramy. Może ona powodować taki rezonans? Nie jest to dla mnie duży problem bo głównie uczę się jeździć po leśnych drogach i piaskach, a tam tym klocem to dużo wolniej jeżdżę bo choć postępy są to daleka droga przede mną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > Pacjent to Kawasaki Tengai (KLR 650). Opony nówki Conti TKC80 przód i tył założone w serwisie, nowe > dętki, wszystko wyważone. Rzadko, ale na asfalcie zdarza mi się, że jak przekraczam tak około > 110 km/h to motocykl wpada w wibracje. Takie rzucanie naprzemienne lewo, prawo, lewo itd. > Trochę pomaga bardzo silne złapanie kiery i mocne ściśnięcie kolanami, ale i tak zwalniam > zawsze. > Co może być przyczyną? Jak był w serwisie motocyklowym to wspominali, że po sezonie warto wymienić > łożysko główki ramy. Może ona powodować taki rezonans? moze. spróbuj skręcić trochę i zlikwidować luz (o ile typ łożysk pozwala na taką korektę). jak nie - to wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Sprawdź wyważenie TYLNEGO koła. Serio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 przeczytałem swojego posta i dla jasności: rzadko przekraczam 110 km/h, a bujanie jest za każdym razem gdy dochodzę do 110-120 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Przy niższych prędkościach zjawisko nie występuje? Czy są jakieś inne objawy (np. niepewna jazda w zakręcie itp)? Jeśli nie, to tak jak napisałem (zakładam, że ciśnienie sprawdziłeś i jest prawidłowe). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > Przy niższych prędkościach zjawisko nie występuje? nie występuje lub jest nieodczuwalne przeze mnie > Czy są jakieś inne objawy (np. niepewna jazda w zakręcie itp)? nie ma > Jeśli nie, to tak jak napisałem (zakładam, że ciśnienie sprawdziłeś i jest prawidłowe). sprawdzone, ale na poprzednich oponach (asfaltowy michelin T66) przypomniałem sobie, że też to zjawisko było, tylko nie zawsze i przesuniete do około 130 km/h, może rzeczywiście te łozysko główki ramy siada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.