Skocz do zawartości

[L] Po czyszczeniu przepustnicy problem z obrotami.


jacek76

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem dziś wyczyścić przepustnicę. Po czyszczeniu wygląda jak nowa ale po złożeniu wszystkiego w całość obroty najpierw skoczyły na 3 tyś , zeszły do 2 tyś i tu falują sobie w najlepsze. Podczas jazdy schodzą do 1 tyś ale po dodaniu gazu spadają do 2tyś i falują.

Lewego powietrza na pewno nie zaciąga , aku odłączałem na godzinę i to samo. Na prawdę nie ma jakiejś procedury adaptacji przepustnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Postanowiłem dziś wyczyścić przepustnicę. Po czyszczeniu wygląda jak nowa ale po złożeniu

> wszystkiego w całość obroty najpierw skoczyły na 3 tyś , zeszły do 2 tyś i tu falują sobie w

> najlepsze. Podczas jazdy schodzą do 1 tyś ale po dodaniu gazu spadają do 2tyś i falują.

> Lewego powietrza na pewno nie zaciąga , aku odłączałem na godzinę i to samo. Na prawdę nie ma

> jakiejś procedury adaptacji przepustnicy?

W starych silnikach z silniczkiem krokowym, tzreba było po czyszczeniu wcisnac tloczek na maksa w obudowe, uruchomic silnik bez pedalu gazu i poczekac do wlaczenia sie wentylatora. Moze Lacetti tez korzysta z tej szkoly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W starych silnikach z silniczkiem krokowym, tzreba było po czyszczeniu wcisnac tloczek na maksa w

> obudowe, uruchomic silnik bez pedalu gazu i poczekac do wlaczenia sie wentylatora. Moze

> Lacetti tez korzysta z tej szkoly

No raczej nie. Tu przepustnica skonstruowana jest tak samo jak w silniku opla x18xe1. Nie ma krokowca tylko jest silniczek , który porzez przekładnię domyka lub uchyla przepustnicę. Dziwne , że tych obrotów nie trzyma. W oplu takich problemów po czyszczeniu nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No raczej nie. Tu przepustnica skonstruowana jest tak samo jak w silniku opla x18xe1. Nie ma

> krokowca tylko jest silniczek , który porzez przekładnię domyka lub uchyla przepustnicę.

> Dziwne , że tych obrotów nie trzyma. W oplu takich problemów po czyszczeniu nie miałem.

NO to jak jest to samo co w X18XE1 to tam to sie nazywalo zawor obejsciowy, wiec albo jest zle wyczyszczony albo siadla elektryka w nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Postanowiłem dziś wyczyścić przepustnicę. Po czyszczeniu wygląda jak nowa ale po złożeniu

> wszystkiego w całość obroty najpierw skoczyły na 3 tyś , zeszły do 2 tyś i tu falują sobie w

> najlepsze. Podczas jazdy schodzą do 1 tyś ale po dodaniu gazu spadają do 2tyś i falują.

> Lewego powietrza na pewno nie zaciąga , aku odłączałem na godzinę i to samo. Na prawdę nie ma

> jakiejś procedury adaptacji przepustnicy?

Jest procedura.

Poszukaj w manualach o idle throttle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja w byłym Lacku robiłem czyszczenie i tak jak kolega pisze obroty ześwirowały.Pomogło podłączenie

> pod komp i reset ustawień.

Jeździłeś gdzieś do kogoś czy robiłeś to w serwisie i ile zapłaciłeś?

Po resecie ustawień samo zaczęło działać jak potrzeba czy jeszcze coś robiłeś?

W chevroletexplorer jest opcja resetu adaptacji ale nie wiem czy to jest właśnie to o co mi chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma scaner za ładnych pare tys zł i tym mi robił reset ustawień.To samo powinno zadziałać na sofcie od rosjan na kablu K-Line. http://www.samdiagnost.ru/index.php tylko języki przestaw w windzie bo inaczej same znaki zapytania w opisach programu.Po resecie jak ręką odjoł.Czy styki w przepustnicy są sprawne?Są to styki które są zwarte podczas pracy na wolnych obrotach jeśli dobrze pamiętam,informują ECU benzynowe o pozycji przepustnicy.W moim musiałem troche podgiąć aby łączyły inaczej wolne głupiały.I po tym był robiony reset ustawień ECU.W radzieckim sofcie widać otwarcie i zamknięcie styku.Na wolne obroty to węzyk podciśnienie lub ten styk w przepustnicy.Takie miałem usterki w swoim Lucku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega ma scaner za ładnych pare tys zł i tym mi robił reset ustawień.To samo powinno zadziałać na

> sofcie od rosjan na kablu K-Line. http://www.samdiagnost.ru/index.php tylko języki przestaw w

> windzie bo inaczej same znaki zapytania w opisach programu.

Przestawiałem , zainstalowałem ruski język i i jak krzaki były tak są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przestawiałem , zainstalowałem ruski język i i jak krzaki były tak są.

W XP masz dwie zakładki języki i to musisz przestawic na cyrylice lub rosyjski.Jutro włącze kompa serwisowego to opisze.Chevrolet Lacetti w swojej istocie elektrycznej to proste i dobre auto.Obecne moje toczydło to dopiero wot technika.Ale nie taka straszna jak opowiadają.Narazie wszystkie usterki elektryczne opanowałem sam.Komp serwisowy poszedł tylko do dopisania pastylki immo.Ale to rozmowa na inny kącik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W XP masz dwie zakładki języki i to musisz przestawic na cyrylice lub rosyjski.Jutro włącze kompa

> serwisowego to opisze.Chevrolet Lacetti w swojej istocie elektrycznej to proste i dobre

> auto.

Mam win7 ale napisz jak przestawić w xp , najwyżej go sobie postawię na innym dysku.

Wiem , że lacetti to proste auto i dobre ale z tą przepustnicą to przegięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.