Skocz do zawartości

Trasa pod obciążeniem


MaserTi

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Pacjent to Primera P11 2.0 131 KM 178 tys km przebiegu.

Instalacja STAG 4, AC R01, wtryski hana. Instalka ok 8 miesięcy ma. Do tej pory wszystko idealnie lecz ostatnio jak leciałem z Augustowa do Szczecina w 4 osoby plus załadowany bagażnik na max + włączona klimatyzacja to przy wyprzedzaniu czuć było brak mocy. Momentami od 4 tys obrotów stanowczo gorzej się wkręcał a czasami przy 6 tys obr, do ok 6.5 czuć było przymulenie a potem nagle jakby silnik się odetkał.

Sprawdzane na benzynie i wszystko bez zarzutu. Po trasie przejechałem się na pusto i problem delikatnie pozostał ale mnie zauważalny. Paliwo tankowane na Statoilu (brak stacji Shell, gdzie głównie tankuje).

Czyżby potrzeba porządnego dostrojenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... przy wyprzedzaniu czuć było brak mocy...

Jak pod koniec następnego tankowania będzie lepiej, to masz odpowiedź ...

Generalnie w 4 gen. bez kompa można gdybać, chyba że akurat trafisz na kogoś kto miał to samo i akurat przyczyna usterki też była taka sama, to wtedy będziesz miał szczęście ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie,

> Pacjent to Primera P11 2.0 131 KM 178 tys km przebiegu.

> Instalacja STAG 4, AC R01, wtryski hana. Instalka ok 8 miesięcy ma. Do tej pory wszystko idealnie

> lecz ostatnio jak leciałem z Augustowa do Szczecina w 4 osoby plus załadowany bagażnik na max

> + włączona klimatyzacja to przy wyprzedzaniu czuć było brak mocy. Momentami od 4 tys obrotów

> stanowczo gorzej się wkręcał a czasami przy 6 tys obr, do ok 6.5 czuć było przymulenie a potem

> nagle jakby silnik się odetkał.

> Sprawdzane na benzynie i wszystko bez zarzutu. Po trasie przejechałem się na pusto i problem

> delikatnie pozostał ale mnie zauważalny. Paliwo tankowane na Statoilu (brak stacji Shell,

> gdzie głównie tankuje).

> Czyżby potrzeba porządnego dostrojenia?

mapy się rozjechały, wysoka temperatura + słabe ustawienia = wyszedł problem. moze reduktor nie wyrabia (klęka cisnienie lub spada temp gazu)

przu ostrym bucie i jezdzie na autostradach mozna czasem zamrozić reduktor. moze wtryskiwacze nie trzymaja parametrów, moze filterki trzeba wymienic. moze reduktor ma złę zaopatrzenie w lpg (np przygieta rurka od lpg lub załamana)

najlepiej podłaczyc się pod kompa i sprawdzic co nie bangla

mowisz ze sie ode3tkał przy 6 tyś? moze przeszedł na benzyne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... przu ostrym bucie i jezdzie na autostradach mozna czasem zamrozić reduktor...

To bym raczej odpuscił, bo jeżeli tak się dzieje w lato to co będzie zimą, przy temp. zewn. np. -10 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mapy się rozjechały, wysoka temperatura + słabe ustawienia = wyszedł problem. moze reduktor nie

> wyrabia (klęka cisnienie lub spada temp gazu)

> przu ostrym bucie i jezdzie na autostradach mozna czasem zamrozić reduktor. moze wtryskiwacze nie

> trzymaja parametrów, moze filterki trzeba wymienic. moze reduktor ma złę zaopatrzenie w lpg

> (np przygieta rurka od lpg lub załamana)

> najlepiej podłaczyc się pod kompa i sprawdzic co nie bangla

> mowisz ze sie ode3tkał przy 6 tyś? moze przeszedł na benzyne?

Instalacja nowa, reduktor, wtryski wszystko dobrane pod parametry silnika. Filtry wymienione, mapa sprawdzona podczas przegladu po 10 tys km.

Jakby przeszedl na benzyne to byloby to slyszalne a nic takiego sie nie wydarzylo...

Jaka jest mozliwosc aby podlaczyc i sprawdzic mapy i nie stracic gwarancji? a moze tylko do gazownika, ktory to zakladal pojechac?

Przy jezdzie w strone Augustowa z mniejsza iloscia bagazu, jedna osoba mniej nic sie nie dzialo i ciagnal do samego konca obrotow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... Jaka jest mozliwosc aby podlaczyc i sprawdzic mapy i nie stracic gwarancji?...

W stagu możesz podglądać parametry, ale jak coś zmienisz, to gazownik będzie o tym wiedział bo komputer lpg odnotuje, że ktoś grzebał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepływka do sprawdzenia, w P11 po jakimś czasie mocno kłamie. Poczytaj nissanklub, sporo o tym.

> Sam też przerabiałem. Zakładam, że świeczki masz w miarę świeże.

swiece, kable ok 20 tys km. Przeplywka zmieniana a na benzynie i na pusto bez obciazenie nie ma takich objawow zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.