MaserTi Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Witajcie, Pacjent to Primera P11 2.0 131 KM 178 tys km przebiegu. Instalacja STAG 4, AC R01, wtryski hana. Instalka ok 8 miesięcy ma. Do tej pory wszystko idealnie lecz ostatnio jak leciałem z Augustowa do Szczecina w 4 osoby plus załadowany bagażnik na max + włączona klimatyzacja to przy wyprzedzaniu czuć było brak mocy. Momentami od 4 tys obrotów stanowczo gorzej się wkręcał a czasami przy 6 tys obr, do ok 6.5 czuć było przymulenie a potem nagle jakby silnik się odetkał. Sprawdzane na benzynie i wszystko bez zarzutu. Po trasie przejechałem się na pusto i problem delikatnie pozostał ale mnie zauważalny. Paliwo tankowane na Statoilu (brak stacji Shell, gdzie głównie tankuje). Czyżby potrzeba porządnego dostrojenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > ... przy wyprzedzaniu czuć było brak mocy... Jak pod koniec następnego tankowania będzie lepiej, to masz odpowiedź ... Generalnie w 4 gen. bez kompa można gdybać, chyba że akurat trafisz na kogoś kto miał to samo i akurat przyczyna usterki też była taka sama, to wtedy będziesz miał szczęście ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Witajcie, > Pacjent to Primera P11 2.0 131 KM 178 tys km przebiegu. > Instalacja STAG 4, AC R01, wtryski hana. Instalka ok 8 miesięcy ma. Do tej pory wszystko idealnie > lecz ostatnio jak leciałem z Augustowa do Szczecina w 4 osoby plus załadowany bagażnik na max > + włączona klimatyzacja to przy wyprzedzaniu czuć było brak mocy. Momentami od 4 tys obrotów > stanowczo gorzej się wkręcał a czasami przy 6 tys obr, do ok 6.5 czuć było przymulenie a potem > nagle jakby silnik się odetkał. > Sprawdzane na benzynie i wszystko bez zarzutu. Po trasie przejechałem się na pusto i problem > delikatnie pozostał ale mnie zauważalny. Paliwo tankowane na Statoilu (brak stacji Shell, > gdzie głównie tankuje). > Czyżby potrzeba porządnego dostrojenia? mapy się rozjechały, wysoka temperatura + słabe ustawienia = wyszedł problem. moze reduktor nie wyrabia (klęka cisnienie lub spada temp gazu) przu ostrym bucie i jezdzie na autostradach mozna czasem zamrozić reduktor. moze wtryskiwacze nie trzymaja parametrów, moze filterki trzeba wymienic. moze reduktor ma złę zaopatrzenie w lpg (np przygieta rurka od lpg lub załamana) najlepiej podłaczyc się pod kompa i sprawdzic co nie bangla mowisz ze sie ode3tkał przy 6 tyś? moze przeszedł na benzyne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > ... przu ostrym bucie i jezdzie na autostradach mozna czasem zamrozić reduktor... To bym raczej odpuscił, bo jeżeli tak się dzieje w lato to co będzie zimą, przy temp. zewn. np. -10 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > mapy się rozjechały, wysoka temperatura + słabe ustawienia = wyszedł problem. moze reduktor nie > wyrabia (klęka cisnienie lub spada temp gazu) > przu ostrym bucie i jezdzie na autostradach mozna czasem zamrozić reduktor. moze wtryskiwacze nie > trzymaja parametrów, moze filterki trzeba wymienic. moze reduktor ma złę zaopatrzenie w lpg > (np przygieta rurka od lpg lub załamana) > najlepiej podłaczyc się pod kompa i sprawdzic co nie bangla > mowisz ze sie ode3tkał przy 6 tyś? moze przeszedł na benzyne? Instalacja nowa, reduktor, wtryski wszystko dobrane pod parametry silnika. Filtry wymienione, mapa sprawdzona podczas przegladu po 10 tys km. Jakby przeszedl na benzyne to byloby to slyszalne a nic takiego sie nie wydarzylo... Jaka jest mozliwosc aby podlaczyc i sprawdzic mapy i nie stracic gwarancji? a moze tylko do gazownika, ktory to zakladal pojechac? Przy jezdzie w strone Augustowa z mniejsza iloscia bagazu, jedna osoba mniej nic sie nie dzialo i ciagnal do samego konca obrotow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > ... Jaka jest mozliwosc aby podlaczyc i sprawdzic mapy i nie stracic gwarancji?... W stagu możesz podglądać parametry, ale jak coś zmienisz, to gazownik będzie o tym wiedział bo komputer lpg odnotuje, że ktoś grzebał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Czyżby potrzeba porządnego dostrojenia? Przepływka do sprawdzenia, w P11 po jakimś czasie mocno kłamie. Poczytaj nissanklub, sporo o tym. Sam też przerabiałem. Zakładam, że świeczki masz w miarę świeże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Przepływka do sprawdzenia, w P11 po jakimś czasie mocno kłamie. Poczytaj nissanklub, sporo o tym. > Sam też przerabiałem. Zakładam, że świeczki masz w miarę świeże. swiece, kable ok 20 tys km. Przeplywka zmieniana a na benzynie i na pusto bez obciazenie nie ma takich objawow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.