Skocz do zawartości

Kupno cromy - na co zwrócić uwagę?


Katunia

Rekomendowane odpowiedzi

> Klapka jest przymocowana do spryskiwacza i wychodzi razem z nim do góry. Są połączone dwoma

> plastikowymi bolcami (w spryskiwaczu) i dwoma gniazdami tych bolcow (w klapce)

> Gdy niekumaty lakiernik zdejmuje zderzak, lamie bolce w spryskiwaczu i klapki nie mają się czego

> trzymać.

kupić niema gdzie i później często na otomoto widać bez 1 klapki, bo po urwaniu jednej uczy się jak drugą zdjąć wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W przedliftach klapka jest mocowana do zderzaka, nie wiem jak w poliftach.

Opisywałem wersję poliftową. Naprawa polega na odbudowaniu bolców nadlewjąc plastik lub wtapiając dorobione bolce z metalu. Trzeba ręcznie wysunąć spryskiwacz i wszystko jest widoczne.

Można też odłączyć spryskiwacze i przylkeić klapki na stałe zlosnik.gif

Wg mnie to zbędny gadżet i pożeracz płynu. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opisywałem wersję poliftową. Naprawa polega na odbudowaniu bolców nadlewjąc plastik lub wtapiając

> dorobione bolce z metalu. Trzeba ręcznie wysunąć spryskiwacz i wszystko jest widoczne.

> Można też odłączyć spryskiwacze i przylkeić klapki na stałe

> Wg mnie to zbędny gadżet i pożeracz płynu.

i zarowa 200 zl:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opisywałem wersję poliftową. Naprawa polega na odbudowaniu bolców nadlewjąc plastik lub wtapiając

> dorobione bolce z metalu. Trzeba ręcznie wysunąć spryskiwacz i wszystko jest widoczne.

> Można też odłączyć spryskiwacze i przylkeić klapki na stałe

> Wg mnie to zbędny gadżet i pożeracz płynu.

dzięki wszystkim za odpowiedzi i pomoc, sprawdziłem, bolec jest więc wygląda że klapka spadła ze spryskiwacza.

Przy okazji oficjalnie chciałbym się przywitać wraz z crową na tym kąciku 30.GIFsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba podróba jakaś.

> Paaanie, ale jak świeci, dzień normalnie

hmm....kurcze ale po co mi ksenony jak za miasto po zmroku od wielkiego swieta jezdze..a w miescie to i bez swiatel moznaby...hmmm

Ze zarowa wiecej niz 200 zl kosztuje??? olaboga, dobrze ze tego nie mam, uff...bedzie na SZPORT WYDECH Z DETKI smile.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przed samochodem rozściela się oślepiający błękit

Potwierdzam zlosnik.gif, a w deszczu też lepiej widać na xenonach szczególnie jak już jest ciemno. Jak przesiądę się na pandę gdzie i tak mam osramy 50%+ to i tak mam wrażenie, że ciemnawo przed autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomóżcie proszę dobrać filtr oleju, 1.9 150KM, wg eper prod. 01.2008, model po lifcie. W katalogach z filtrami znalazłem że są inne do 03.2008i po tej dacie. I teraz, czy ta data w katalogach oznacza lift, czy trzymać się daty prod z epera i kupić starszy filtr? spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomóżcie proszę dobrać filtr oleju, 1.9 150KM, wg eper prod. 01.2008, model po lifcie. W katalogach

> z filtrami znalazłem że są inne do 03.2008i po tej dacie. I teraz, czy ta data w katalogach

> oznacza lift, czy trzymać się daty prod z epera i kupić starszy filtr?

Dam ci radę, ponieważ sprzedaję oleje i filty do Fiatów - zajrzyj pod auto, odchyl klapkę osłony pod filtrem oleju (jeśli nadal tam jest) i przeczytaj oznaczenia z obudowy filtra - są dwa systemy: Mann i UFI. Wszystkie katalogi można sobie w .... wsadzić - makarony montowały co miały pod ręką w danej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> (1.9 150) podczas jazdy powyżej 2 tys obr czuć szarpnięcie (które przypomina mi przełączenie biegu

> w automacie) i nagły przyrost mocy. Zaobserwowałem to na 2 biegu, co to może być? Nie jest to

> uciążliwe tylko zaciekawiło mnie

Turbo zaczyna zyc, ale to ok ok 1800obr jakos.

A moze EGR przycina sie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Turbo zaczyna zyc, ale to ok ok 1800obr jakos.

> A moze EGR przycina sie?

właśnie nie wiem czy TTTM dlatego pytam smile.gif

występuje przy delikatnym rozpędzaniu auta, bez pedału w podłodze, pomyślałem o klapach w kolektorze, czy one mogą dawać taki objaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (1.9 150) podczas jazdy powyżej 2 tys obr czuć szarpnięcie (które przypomina mi przełączenie biegu

> w automacie) i nagły przyrost mocy. Zaobserwowałem to na 2 biegu, co to może być? Nie jest to

> uciążliwe tylko zaciekawiło mnie

Jedno szarpnięcie w okolicy 2000 obr/min podczas przyspieszania wskazuje na przycierający sie zawór EGR ... radze przeczyścić zawór i koniecznie rozebrać cewkę old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.