kox Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Klapka jest przymocowana do spryskiwacza i wychodzi razem z nim do góry. Są połączone dwoma > plastikowymi bolcami (w spryskiwaczu) i dwoma gniazdami tych bolcow (w klapce) > Gdy niekumaty lakiernik zdejmuje zderzak, lamie bolce w spryskiwaczu i klapki nie mają się czego > trzymać. kupić niema gdzie i później często na otomoto widać bez 1 klapki, bo po urwaniu jednej uczy się jak drugą zdjąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > kupić niema gdzie i później często na otomoto widać bez 1 klapki, bo po urwaniu jednej uczy się jak > drugą zdjąć Dzięki temu jest znak że zderzak był zdejmowany lub wymieniany Naprawic można łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Dzięki temu jest znak że zderzak był zdejmowany lub wymieniany > Naprawic można łatwo. jak naprawić? trzeba wymienić cały spryskiwacz i klapkę? widziałem w eperze jakieś zestawy naprawcze do spryskiwaczy, to to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > jak naprawić? trzeba wymienić cały spryskiwacz i klapkę? widziałem w eperze jakieś zestawy > naprawcze do spryskiwaczy, to to? W przedliftach klapka jest mocowana do zderzaka, nie wiem jak w poliftach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > W przedliftach klapka jest mocowana do zderzaka, nie wiem jak w poliftach. Opisywałem wersję poliftową. Naprawa polega na odbudowaniu bolców nadlewjąc plastik lub wtapiając dorobione bolce z metalu. Trzeba ręcznie wysunąć spryskiwacz i wszystko jest widoczne. Można też odłączyć spryskiwacze i przylkeić klapki na stałe Wg mnie to zbędny gadżet i pożeracz płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Opisywałem wersję poliftową. Naprawa polega na odbudowaniu bolców nadlewjąc plastik lub wtapiając > dorobione bolce z metalu. Trzeba ręcznie wysunąć spryskiwacz i wszystko jest widoczne. > Można też odłączyć spryskiwacze i przylkeić klapki na stałe > Wg mnie to zbędny gadżet i pożeracz płynu. i zarowa 200 zl:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > i zarowa 200 zl:) Chyba podróba jakaś. Paaanie, ale jak świeci, dzień normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Opisywałem wersję poliftową. Naprawa polega na odbudowaniu bolców nadlewjąc plastik lub wtapiając > dorobione bolce z metalu. Trzeba ręcznie wysunąć spryskiwacz i wszystko jest widoczne. > Można też odłączyć spryskiwacze i przylkeić klapki na stałe > Wg mnie to zbędny gadżet i pożeracz płynu. dzięki wszystkim za odpowiedzi i pomoc, sprawdziłem, bolec jest więc wygląda że klapka spadła ze spryskiwacza. Przy okazji oficjalnie chciałbym się przywitać wraz z crową na tym kąciku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Chyba podróba jakaś. > Paaanie, ale jak świeci, dzień normalnie hmm....kurcze ale po co mi ksenony jak za miasto po zmroku od wielkiego swieta jezdze..a w miescie to i bez swiatel moznaby...hmmm Ze zarowa wiecej niz 200 zl kosztuje??? olaboga, dobrze ze tego nie mam, uff...bedzie na SZPORT WYDECH Z DETKI ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Odkad w Cromie mialem xenon, w kazdym nastepnym aucie tez bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Odkad w Cromie mialem xenon, w kazdym nastepnym aucie tez bedzie. Popieram w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Popieram w 100% Fakt, ze czasami jak popada deszcz, to czasami mam wrazenie ze zwykle H4 lepiej swieca. Ps. Czujnik wyjdzie w poniedzialek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Fakt, ze czasami jak popada deszcz, to czasami mam wrazenie ze zwykle H4 lepiej swieca. Mam odwrotne spostrzeżenia. W czasie deszczu lepiej widzę z xenonmi niż z H. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Mam odwrotne spostrzeżenia. W czasie deszczu lepiej widzę z xenonmi niż z H. Ale najlepiej xenon swieci jak spadnie swiezy puch i jest bialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Ale najlepiej xenon swieci jak spadnie swiezy puch i jest bialo Przed samochodem rozściela się oślepiający błękit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Przed samochodem rozściela się oślepiający błękit Dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fox03 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Przed samochodem rozściela się oślepiający błękit Potwierdzam , a w deszczu też lepiej widać na xenonach szczególnie jak już jest ciemno. Jak przesiądę się na pandę gdzie i tak mam osramy 50%+ to i tak mam wrażenie, że ciemnawo przed autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Mam odwrotne spostrzeżenia. W czasie deszczu lepiej widzę z xenonmi niż z H. Mam te same spostrzeżenia... Na H światło w deszczu gineło, na xenonie szału nie ma ale jest zdecydowanie lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 pomóżcie proszę dobrać filtr oleju, 1.9 150KM, wg eper prod. 01.2008, model po lifcie. W katalogach z filtrami znalazłem że są inne do 03.2008i po tej dacie. I teraz, czy ta data w katalogach oznacza lift, czy trzymać się daty prod z epera i kupić starszy filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > pomóżcie proszę dobrać filtr oleju, 1.9 150KM, wg eper prod. 01.2008, model po lifcie. W katalogach > z filtrami znalazłem że są inne do 03.2008i po tej dacie. I teraz, czy ta data w katalogach > oznacza lift, czy trzymać się daty prod z epera i kupić starszy filtr? Dam ci radę, ponieważ sprzedaję oleje i filty do Fiatów - zajrzyj pod auto, odchyl klapkę osłony pod filtrem oleju (jeśli nadal tam jest) i przeczytaj oznaczenia z obudowy filtra - są dwa systemy: Mann i UFI. Wszystkie katalogi można sobie w .... wsadzić - makarony montowały co miały pod ręką w danej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 jaką powinny mieć szerokość i ET? rozstaw śrub 5x110? Czy felgi z bliźniaczej Vectry C i Saaba będą miały takie same parametry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > jaką powinny mieć szerokość i ET? rozstaw śrub 5x110? Czy felgi z bliźniaczej Vectry C i Saaba będą > miały takie same parametry? będą pasowały, ja mam chyba ET46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > będą pasowały, ja mam chyba ET46 dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > jaką powinny mieć szerokość i ET? rozstaw śrub 5x110? Czy felgi z bliźniaczej Vectry C i Saaba będą > miały takie same parametry? Homologowane dla Cromy to 6,5J x 16 - ET 41 5x110 i takie też produkuje GM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 instrukcja podaje od 36 do 41 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malutki640 Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > instrukcja podaje od 36 do 41 Ja mam et 37, chyba od AR 159 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Homologowane dla Cromy to 6,5J x 16 - ET 41 5x110 i takie też produkuje GM. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > instrukcja podaje od 36 do 41 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 (1.9 150) podczas jazdy powyżej 2 tys obr czuć szarpnięcie (które przypomina mi przełączenie biegu w automacie) i nagły przyrost mocy. Zaobserwowałem to na 2 biegu, co to może być? Nie jest to uciążliwe tylko zaciekawiło mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > (1.9 150) podczas jazdy powyżej 2 tys obr czuć szarpnięcie (które przypomina mi przełączenie biegu > w automacie) i nagły przyrost mocy. Zaobserwowałem to na 2 biegu, co to może być? Nie jest to > uciążliwe tylko zaciekawiło mnie Turbo zaczyna zyc, ale to ok ok 1800obr jakos. A moze EGR przycina sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Turbo zaczyna zyc, ale to ok ok 1800obr jakos. > A moze EGR przycina sie? właśnie nie wiem czy TTTM dlatego pytam występuje przy delikatnym rozpędzaniu auta, bez pedału w podłodze, pomyślałem o klapach w kolektorze, czy one mogą dawać taki objaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > (1.9 150) podczas jazdy powyżej 2 tys obr czuć szarpnięcie (które przypomina mi przełączenie biegu > w automacie) i nagły przyrost mocy. Zaobserwowałem to na 2 biegu, co to może być? Nie jest to > uciążliwe tylko zaciekawiło mnie Jedno szarpnięcie w okolicy 2000 obr/min podczas przyspieszania wskazuje na przycierający sie zawór EGR ... radze przeczyścić zawór i koniecznie rozebrać cewkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Jedno szarpnięcie w okolicy 2000 obr/min podczas przyspieszania wskazuje na przycierający sie zawór > EGR ... radze przeczyścić zawór i koniecznie rozebrać cewkę A owo szarpniecie to przy lajcie czy bucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.