AkuQ Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Jak w temacie pacjent bravka 99 1.2 16V, parę problemów po zakupie: 1. Wskaźnik temperatury dziwnie się zachowuje, w czasie jazdy zazwyczaj ląduje w okolicy końca skali na czerwonym, silnik nie wykazuje symptomów przegrzewania się, pracuje poprawnie, wentylator nie włącza się tak jakby wskazywała wskazówka na to, tylko normalnie, czyli na ciepłym jak postoi, włączy się na chwilę, potem wyłączy-działa wg mnie dobrze. Gdzie szukać przyczyny?Czujnik temperatury do wywalenia?Gdzie on się znajduje? 2.Wspomaganie-na wolnych obr jego brak, przy 2 tyś działa lekko, rozumiem, że pompa kończy żywot?Czy wystarczy płyn zmienić?Samochód od nowości był w 1 rękach, starszy Pan, zmarł i rodzina sprzedała samochód, więc przez ost rok bardzo mało jeździł. 3. Wspominali, że wskaźnik paliwa źle działa, póki co nie zauważyłem tego, ale gdyby coś się działo gdzie szukać przyczyny?Przy zbiorniku pływak czy bardziej usterka elektroniczna w zegarach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANT Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 > Jak w temacie pacjent bravka 99 1.2 16V, parę problemów po zakupie: > 1. Wskaźnik temperatury dziwnie się zachowuje, w czasie jazdy zazwyczaj ląduje w okolicy końca > skali na czerwonym, silnik nie wykazuje symptomów przegrzewania się, pracuje poprawnie, > wentylator nie włącza się tak jakby wskazywała wskazówka na to, tylko normalnie, czyli na > ciepłym jak postoi, włączy się na chwilę, potem wyłączy-działa wg mnie dobrze. Gdzie szukać > przyczyny?Czujnik temperatury do wywalenia?Gdzie on się znajduje? > 2.Wspomaganie-na wolnych obr jego brak, przy 2 tyś działa lekko, rozumiem, że pompa kończy > żywot?Czy wystarczy płyn zmienić?Samochód od nowości był w 1 rękach, starszy Pan, zmarł i > rodzina sprzedała samochód, więc przez ost rok bardzo mało jeździł. > 3. Wspominali, że wskaźnik paliwa źle działa, póki co nie zauważyłem tego, ale gdyby coś się działo > gdzie szukać przyczyny?Przy zbiorniku pływak czy bardziej usterka elektroniczna w zegarach? odpowietrzyć ukł chłodzenia, a olej wspomagania można wymienić, ale nie sądzę aby pomogło, popatrz jaki ma kolor i czy jest go dość. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AkuQ Posted August 31, 2013 Author Share Posted August 31, 2013 > odpowietrzyć ukł chłodzenia, a olej wspomagania można wymienić, ale nie sądzę aby pomogło, popatrz Ale z ukł chłodzenia wydaje się być wsio ok, wentylator załącza się tak jak trzeba, na chwilę popompuje jak ciepły, potem się wyłącza, a temp dalej praktycznie na max w czerwonym, płyn chłodzący wydaje się mieć normalną temperaturę, nic się nie piętrzy, nie przegrzewa, dlatego stawiam bardziej na usterkę elektryczną... > jaki ma kolor i czy jest go dość. Ciemne bordo więc nie najnowszy, ale jest stan, więc ok. Też mi się wydaje że pompa nie trzyma ciśnienia tak jak powinna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cumel Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 > Ale z ukł chłodzenia wydaje się być wsio ok, wentylator załącza się tak jak trzeba, na chwilę > popompuje jak ciepły, potem się wyłącza, a temp dalej praktycznie na max w czerwonym, płyn > chłodzący wydaje się mieć normalną temperaturę, nic się nie piętrzy, nie przegrzewa, dlatego > stawiam bardziej na usterkę elektryczną... TTTM Dość powszechna usterka w bbm Zimne luty w liczniku Przyłóż solidnie w daszek licznika to spadnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norbert123 Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Jak bo wyłączeniu świateł wskazówka od temp. opada to moze byc też masa w silniku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AkuQ Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 > TTTM > Dość powszechna usterka w bbm Zimne luty w liczniku > Przyłóż solidnie w daszek licznika to spadnie A jakieś inne rozwiązanie oprócz przykładania po desce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cumel Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 > A jakieś inne rozwiązanie oprócz przykładania po desce? Rozebrać licznik i poprawić luty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AkuQ Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 > Rozebrać licznik i poprawić luty To wstawię do elektryka, bo ja to więcej popsuję niż naprawię w tej materii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norbert123 Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 > To wstawię do elektryka, bo ja to więcej popsuję niż naprawię w tej materii Po co. Elektryk tylko napsuje:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarecki88 Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 > A jakieś inne rozwiązanie oprócz przykładania po desce? Kupi licznik za 50zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AkuQ Posted September 7, 2013 Author Share Posted September 7, 2013 > Kupi licznik za 50zł. Trzeba by stówaśkę potem za nastawę przebiegu zapłacić, a szanse na to, że za chwilę będzie tak samo również są Wczoraj bravolot zrobił 200km i wsio gra, oczywiście trzeba co raz go pacnąć w dechę. Chyba trzeba będzie to rozbabrać i pooglądać... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.