gn11wasyl Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 Witam, Planuję sobie zamontować do wozu elektryczną pompę wspomagania kierowniczy z Astry II, potrzebuję informację czy prawidłowo mam opisane jej kable wiązki: Cienki czarny kabel - plus po zapłonie na bezpieczniku 10A Cienki niebiesko/biały - do alternatora by pompa działała tylko gdy samochód jest na chodzie Gruby czerwony - stały plus na bezpieczniku 80A Gruby czarny (brązowy) - masa ponadto czy te pompy są bardzo awaryjne, zakup takiej za 250-300 PLN z allegro to wtopa czy szansa że z rok to podziała ? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 Kable się zgadzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 1 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Kable się zgadzają. dziękuję pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Kable się zgadzają. Dodatkowo możesz kupić wersję z brązowym z białym paskiem - to jest do diagnostyki. Różnią się producentem i kształtem (co z tego wynika). Ogólnie pompy mało awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2013 > Kable się zgadzają. Dodatkowo możesz kupić wersję z brązowym z białym paskiem - to jest do > diagnostyki. Różnią się producentem i kształtem (co z tego wynika). Ogólnie pompy mało > awaryjne Miszcz odpowiedź Dziękuję bardzo za pomoc pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Możemy też wykorzystać pompę z Astry G. Występują 3 rodzaje pomp - z długą - z krótką - oraz pompa żebrowana (nazwa żebrowana pochodzi od tego, że ten metalowy element na dole ma żeberka) - jak na poniższym zdjęciu: Obrazek podaję ilość kabli: - z długą szyjką : czerwony gruby +12V brązowy gruby - masa niebiesko-biały cienki - podłączamy do alternatora czarny cienki - +12V po stacyjce wysokość pompy 33,5 cm - z krótką szyjką : czerwony gruby j/w brązowy gruby j/w niebiesko-brązowy cienki - do alternatora czarny cienki +12 po stacyjce brązowo-żółty cienki - złącze diagnostyczne wysokość pompy 26,5 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > Możemy też wykorzystać pompę z Astry G. Występują 3 rodzaje pomp > - z długą > - z krótką > - oraz pompa żebrowana (nazwa żebrowana pochodzi od tego, że ten metalowy element na dole ma > żeberka) - jak na poniższym zdjęciu: > Obrazek > podaję ilość kabli: > - z długą szyjką : czerwony gruby +12V > brązowy gruby - masa > niebiesko-biały cienki - podłączamy do alternatora > czarny cienki - +12V po stacyjce > wysokość pompy 33,5 cm > - z krótką szyjką : czerwony gruby j/w > brązowy gruby j/w > niebiesko-brązowy cienki - do alternatora > czarny cienki +12 po stacyjce > brązowo-żółty cienki - złącze diagnostyczne > wysokość pompy 26,5 cm Jesteś moim mistrzem pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.