lowcamarasu Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 Pacjent - 1.2 8v mpi. Objawy - rzucił palenie. Diagnoza wstępna - nie pali,no bo i jak bez włączonych wtrysków,cewek,pompy Zachowanie - po przekręceniu kluczyka przekaźnik podwójny cyka,nie łapie pozycji "włączony",tylko robi rytmicznie "cyk,cyk,cyk,cyk".W takt tykania zapala się "marchewa"(żeby dyskoteka była kompletna ).Bezpieczniki sprawdzone - na tyle miałem czasu.Przekaźnik....no właśnie nie wiem czy próbować go podmieniać...ktoś miał takie dziwne objawy w swoim kropku?Stało się to po odpięciu aku.Działał,po zapięciu już nie prosim Was o jakieś naprowadzenie co jeszcze można we własnym zakresie zrobić,nim zostanie sholowany do mechanika,który pewnie stwierdzi,że całe auto jest do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 cyk cyk cyk najczesciej oznacza mase Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 właśnie , sprawdz masy i zasilanie kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.