wujek Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 W przyszlym roku kumpel z garazu obok bedzie lakierowal poloneza ze zmiana koloru. Tak sie zastanawiam ja w swoim fiacie mam do wymiany blotnik, przedni pas i do poprawki ranty drzwi. Na koniec chalem zmatowic i prysnac podobnym kolorem nadwozie tylko na zewnatrz. Od srodka nie ruszac. I teraz pytanie:D Jakbym chcial zmienic kolor z czerwonego na kosc sloniowa to co? Glupi pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > W przyszlym roku kumpel z garazu obok bedzie lakierowal poloneza ze zmiana koloru. Tak sie > zastanawiam ja w swoim fiacie mam do wymiany blotnik, przedni pas i do poprawki ranty drzwi. > Na koniec chalem zmatowic i prysnac podobnym kolorem nadwozie tylko na zewnatrz. Od srodka nie > ruszac. I teraz pytanie:D > Jakbym chcial zmienic kolor z czerwonego na kosc sloniowa to co? Glupi pomysl? Kość słoniowa to wyjątkowo popularny kolor na Fiacie (lata 86-89) - ja bym się w to nie pakował. Który masz rocznik tego bandziora ? Jeśli bym miał Fiata to lakierowałbym go na jakiś atrakcyjny i nietypowy kolor, ale z palety 125p http://fiat125p.pl/kolo.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > Kość słoniowa to wyjątkowo popularny kolor na Fiacie (lata 86-89) - ja bym się w to nie pakował. > Który masz rocznik tego bandziora ? > Jeśli bym miał Fiata to lakierowałbym go na jakiś atrakcyjny i nietypowy kolor, ale z palety 125p > http://fiat125p.pl/kolo.html Jedyny sluszny Ostatni miesiac produkcji 1991 Kolor L80 w tym roku jeszcze L47 byl. Ojciec mial L87 i bardzo mi sie ten kolor podobal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > Jedyny sluszny Ostatni miesiac produkcji 1991 Kolor L80 w tym roku jeszcze L47 byl. Ojciec mial > L87 i bardzo mi sie ten kolor podobal. To już jak kolega uważa Jak dla mnie L87 to najbardziej pospolity kolor 125p - przez to mniej atrakcyjny. L80 pamiętam i po nabłyszczeniu był to super kolor. Kiedyś widziałem stary model 125p w kolorze L53 i super to wyglądało ! Myślę, że najprościej będzie poprzegladać fora, podjechać na spota Youngtimer Warsaw i wybrać kolor dla Fiaciora. Gdzie ten twój kumpel lakieruje auto i ile będzie to kosztowało ? Sam lakier czy też blacharka z wstawianiem/łataniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > To już jak kolega uważa > Jak dla mnie L87 to najbardziej pospolity kolor 125p - przez to mniej atrakcyjny. > L80 pamiętam i po nabłyszczeniu był to super kolor. > Kiedyś widziałem stary model 125p w kolorze L53 i super to wyglądało ! > Myślę, że najprościej będzie poprzegladać fora, podjechać na spota Youngtimer Warsaw i wybrać kolor > dla Fiaciora. > Gdzie ten twój kumpel lakieruje auto i ile będzie to kosztowało ? Sam lakier czy też blacharka z > wstawianiem/łataniem ? Tam jak kiedys opisywalem w Lodzi bedzie lakierowal. Sporo roboty sam wykona, lacznie ze zmatowieniem. Jak go spotkam to poprosze o namiary. PRzy zmianie oloru bedzie trzeba wszystko lakierowac. Ja wolalbym prysnac tylko z zewnatrz. Jakims nowym lakiererm zeby szybko nie wyplowaial o zblizonym albo takim samym kolorze do obecnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > Tam jak kiedys opisywalem w Lodzi bedzie lakierowal. Sporo roboty sam wykona, lacznie ze > zmatowieniem. Jak go spotkam to poprosze o namiary. > PRzy zmianie oloru bedzie trzeba wszystko lakierowac. Ja wolalbym prysnac tylko z zewnatrz. Jakims > nowym lakiererm zeby szybko nie wyplowaial o zblizonym albo takim samym kolorze do obecnego. A może po prostu najpierw zrób porządną polerkę (samodzielnie Farecla maszyną). Widziałem efekty - można powiedzieć, że rzucają na kolana Lakier jak nowy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > A może po prostu najpierw zrób porządną polerkę (samodzielnie Farecla maszyną). > Widziałem efekty - można powiedzieć, że rzucają na kolana > Lakier jak nowy ! Polerka polerka ale i tak bedzie trzeba lakierowac nowe elementy, generalnie lakier nie jest zly ale jest zmeczony. Nawet pasta tempo wydobyla niezla glebie koloru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > Polerka polerka ale i tak bedzie trzeba lakierowac nowe elementy, Jeśli masz do lakierowania >3-4 elementy to już można się zastanawiać nad lakierowaniem całości. > generalnie lakier nie jest zly > ale jest zmeczony. Nawet pasta tempo wydobyla niezla glebie koloru. No ja widziałem i po Tempie i po Farecli. Ta druga wymiata, ale już trzeba to robić maszyną (no i umieć żeby nie spalić lakieru). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Głupi pomysł IMO. Jeśli zmieniać kolor, to rozebrać budę do zera i zrobić to po całości. Z zewnątrz machniesz na zielono, otworzysz drzwi a tam czerwień? Zmiana koloru tylko zgodnie z paletą i rocznikiem w których owy kolor występował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.