cieyo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Witam. Otòz borykam sie z problemem w mojej A F x16xel. Samochod podczas jazdy wyczuwalnie tracil moc i ja odzyskiwal. Po podlaczeniu kompa wyswietlilo problem z egr. Egr zostal zdemontowany, oczyszczony i w sumie zamieniony na inny i kod zniknal. Ale auto dalej nie ma sily. Z trudem wkreca sie na obroty. Max wykreci 3 tys obr. Sily nie ma wcale. Trdno nim ruszyc. Sprawdzone ipodmienione jest doslownie wszystko. Cewka, przewody, czujniki, rozrzad sprawdzany pare razy. No i zmierzylem mu cisnienie sprezania i jest PO 20 na kazdym cylindrze!!! Aby wykluczyc usterke czujnika zmierzylem na innym aucie i pokazalo dobrze. Czy tu jest przyczyna czyli problem? Ale z kad? Auto mam juz dlugo iglowicy nie planowalem. Z kad ta mega kompresja z diesla? Ktos wie jak to ugryzc i co z tym zrobic? Bo ja nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Witam. To co opisujesz to jest jakiś apsurd. W jaki sposób mierzyłeś ? Pytam, bo kiedyś przyjechał do mnie facet z takim samym ciśnieniem jak twoje, tylko że w Lanosie 1,6. Okazało się że mierzył wten sposób, że wykręcał świecę, odpalał silnik na 3 cylindrach i mierzył. Wyniki miał między 18 a 20, czyli podobnie jak u ciebie. Przy prawidłowym pomiarze wyszło mu ok 11,5. Jeżeli silnik jest słaby to raczej ma za niskie na którymś , a na pewno bardzo nierówne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cieyo Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Mierzylem jak trzeba czyli wszystkie swiece wykrecone, przepustnica otwarta na max i kazdy cylinder tak po kolei. Napisalem ze sprawdzilem tak samo w innym aucie i pokazal dobrze wiec jest sprawny. Uszczelka pod glowica tez wykluczona z usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Mierzylem jak trzeba czyli wszystkie swiece wykrecone, przepustnica otwarta na max i kazdy cylinder Przestawiony rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Pisał że sprawdzał parę razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Pisał że sprawdzał parę razy cudów nie ma. Skoku tłoka nie zwiekszył. A wcześniej zamkniete zawory, mogą dać efekt nadspręzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Nie wiem po co sprawy elektryczne poruszał, skoro ewidentnie z mechaniką jest coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Sprawdzałeś na zimno, czy na ciepło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.