Skocz do zawartości

problemy


maciejfiorino

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko. Mam chevroleta nubirę z silnikiem 1.6 16v 109Km LPG od czasu so czasu auto na zimnym poszarpuje i zaraz miga kontrolka check engine i pozniej swieci się po przejechaniu paru km gaszę silnik i zapalam i kontrolka znika. Kable nowe świece też filtry itd. Czy w tym silniku reguluje się zawory? Mam przebieg 220000km. Druga sprawa to cos mi wali w zawieszeniu przednim, mechanik mowi że to mocowanie amortyzatora bo się rusza amorek. Czy on ma się tak rusza trochę czy na sztywno ma byc? Co trzeba tam ew wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanko. Mam chevroleta nubirę z silnikiem 1.6 16v 109Km LPG od czasu so czasu auto na zimnym

> poszarpuje i zaraz miga kontrolka check engine i pozniej swieci się po przejechaniu paru km

> gaszę silnik i zapalam i kontrolka znika. Kable nowe świece też filtry itd. Czy w tym silniku

> reguluje się zawory? Mam przebieg 220000km. Druga sprawa to cos mi wali w zawieszeniu

> przednim, mechanik mowi że to mocowanie amortyzatora bo się rusza amorek. Czy on ma się tak

> rusza trochę czy na sztywno ma byc? Co trzeba tam ew wymienic?

1. Podpiąć do kompa. Bez tego to zgadywać można do rana. Zaworów sie nie reguluje. Możliwe że cewka lub jakiś czujnik.

2. Być może chodziło mu o łożysko mcPhersona. Dopytaj go dokładnie o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanko. Mam chevroleta nubirę z silnikiem 1.6 16v 109Km LPG od czasu so czasu auto na zimnym

> poszarpuje i zaraz miga kontrolka check engine i pozniej swieci się po przejechaniu paru km

> gaszę silnik i zapalam i kontrolka znika. Kable nowe świece też filtry itd. Czy w tym silniku

> reguluje się zawory? Mam przebieg 220000km. Druga sprawa to cos mi wali w zawieszeniu

> przednim, mechanik mowi że to mocowanie amortyzatora bo się rusza amorek. Czy on ma się tak

> rusza trochę czy na sztywno ma byc? Co trzeba tam ew wymienic?

Jak zimny i nie przełączy się na gaz to stawiam na lambde ale wpisz kod błędy to łatwiej bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak zimny i nie przełączy się na gaz to stawiam na lambde ale wpisz kod błędy to łatwiej bedzie.

Podpięli w aso w Bydgoszczy i wyszło im układ zapłonowy:) JUż chcieli mi świece wymienia itd ale powiedziałem że sam to potrafię zrobic. Świece nowe denso i kable ngk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie daj sie zbyc tylko niech podadza numery bledów jakie znalezli

ale to byłem dawno u nich i tylko byłem tam przejazdem. Czyli będę musiał podjecha do kolesia co ma kompa mam nadzieję że z mojego auta tez odczyta błąd. Co do amortyzatora to mocowanie górne chyba chodzi ołożźysko jak jadę to wali na dziurach. Czy da radę samemu to wymieni i nie trzeba na zbieżnośc jechac? confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to byłem dawno u nich i tylko byłem tam przejazdem. Czyli będę musiał podjecha do kolesia co ma

> kompa mam nadzieję że z mojego auta tez odczyta błąd. Co do amortyzatora to mocowanie górne

> chyba chodzi ołożźysko jak jadę to wali na dziurach. Czy da radę samemu to wymieni i nie

> trzeba na zbieżnośc jechac?

Co do łozysk i geometrii. Powiem ze jest zalecana ale nie wymagana, ale jak nie robiłeś geometrii od 20-30kkm to warto wymienic oba mocowania, a przy przebiegu 220kkm jak piszesz moze warto wymienic tez amory. Aczkolwiek nie podniesie to juz wartosci samochodu, a bedzie tylko duzym wydatkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to byłem dawno u nich i tylko byłem tam przejazdem. Czyli będę musiał podjecha do kolesia co ma

> kompa mam nadzieję że z mojego auta tez odczyta błąd. Co do amortyzatora to mocowanie górne

> chyba chodzi ołożźysko jak jadę to wali na dziurach. Czy da radę samemu to wymieni i nie

> trzeba na zbieżnośc jechac?

Osobiście nie pochlebiem jeźdzenia do ASO na kompa dlaczego??

bo na alldrogo ELM kupisz za 30-40 PLN i jak masz laptop to sam sobie odczytasz błędy a nawet je skasujesz a jest to za cenę połowy kopa w ASO gdzie niekiedy nawet wydruku nie dostaniesz jakie błędy były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do łozysk i geometrii. Powiem ze jest zalecana ale nie wymagana, ale jak nie robiłeś geometrii

> od 20-30kkm to warto wymienic oba mocowania, a przy przebiegu 220kkm jak piszesz moze warto

> wymienic tez amory. Aczkolwiek nie podniesie to juz wartosci samochodu, a bedzie tylko duzym

> wydatkiem

Duży wydatek? http://allegro.pl/amortyzatory-chevrolet-lacetti-nubira-3-03-przod-i3482935902.html

czhyba faktycznie za jednym razem lepiej wymienic bo nie wiem czy wogole ktos je wymienial ja tył sam wymieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.