zbigou Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Instalka w uno: II gen, sterownik Tartarini Junior Lambda Control, reduktor jak w temacie - wytrzymal 180 kkm. Probowalem go reanimowac zestawem naprawczym z allegro, ale po reanimacji odmawia wspolpracy, pewnie cos zle poskrecalem. Po przelaczeniu na lpg slychac 'psss' i silnik gasnie. Pytanie o zamiennik do reduktora, podobno pasuje Tomassetto AT 07? Jesli tak to: - Metalowy wezyk od fazy cieklej (1) - bedzie to mozna samemu wygiac o 90st, bo w starym jest podejscie od gory. - wyjscie lpg z parownika, w tartarini jest kolanko, na to waz 19mm i opaska. W tomasetto jest krotki metalowy kolnierz (2) - jakies przejsciowki potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigou Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 odpowiedz brzmi tak, ten tomasetto mozna zakladac zamiast tartarini. Kupilem uzywke na alledrogo, zalozylem, dziala. O dziwo, dzialaja nawet wolne obroty bez zadnych regulacji. Najwiekszy problem byl z podpieciem miedzianego wezyka, ktory trzeba bylo odpowiednio wygiac. Czy bez znaczenia jest jak podepniemy weze wodne do reduktora, tzn kierunek przeplywu cieczy w reduktorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itor Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 bez znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 ziom lovato rge 92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigou Napisano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2013 jeszcze pytanie o wyregulowanie instalacji po wymianie parownika. Spodziewalem sie troszke mniejszego spalania. Mogloby byc tez lepiej z przelaczaniem pb->lpg jak jest zimny, jak cieply jest ok. Podpialem sie z laptopem i jest tak: * silnik rozgrzany, praca na lpg, jalowy: lambda = 0.74V brak oscylacji <- czyli jest za bogato, przed wymiana parownika tez tak bylo pozycja krokowego = 22 tps = 0.45V * jw, 3000 rpm (obroty na oko) lambda 0..0.74V oscyluje krokowy = 45..55 tps=0.7V * silnik rozgrzany, praca na Pb, jalowy: lambda = 0.14..0.6V oscyluje tps = 0.55V * 3000 rpm: lambda = 0.14..0.74V oscyluje tps=0.8V _____ Max otwarcie krokowego zmienilem z 240 na 150 Min otwarcie z 20 na 10 srubka mosiezna od bypasu wolnych obrotow zakrecona na max, wtedy jest najlepiej na jalowym Krokowy czyscilem tzn. zanurzenie w benzynie i wd40, moze jego wymiana by pomogla? spalanie wyszlo prawie 7.5l/100km, troche duzo. Zrobie wiekszy dystans i jeszcze raz sprawdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Nie wiem ile potrafią uniaki spalić, ale 7,5 l LPG na 100 to bardzo dobry wynik. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.