Skocz do zawartości

klocki i szczęki


rkolasinski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam pytanie, chcę wymienić klocki i szczęki ponieważ hamulce są jakieś "płytkie" trzeba je "przepompować do podłogi" to wtedy jakoś biorą, dodam że klocki mają już 80k. Czy to może być przyczyna słabych hamlców ? i co sądzicie o klockach STAINHOFF ? które lepsze VALEO czy FERRODO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich, mam pytanie, chcę wymienić klocki i szczęki

> ponieważ hamulce są jakieś "płytkie" trzeba je "przepompować do

> podłogi" to wtedy jakoś biorą, dodam że klocki mają już 80k. Czy

> to może być przyczyna słabych hamlców ? i co sądzicie o klockach

> STAINHOFF ? które lepsze VALEO czy FERRODO ?

a nie paliła Ci się wcześniej kontrolka zużytych klocków ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich, mam pytanie, chcę wymienić klocki i szczęki

> ponieważ hamulce są jakieś "płytkie" trzeba je "przepompować do

> podłogi" to wtedy jakoś biorą, dodam że klocki mają już 80k. Czy

> to może być przyczyna słabych hamlców ?

Tak, a przy tym przebiegu jest wielce prawdopodobne, ze klockow tam praktycznie juz nie ma. zlosnik.gif Jesli po wymianie bedzie to samo (gleboki pedal hamulca), to trzeba wyczyscic samoregulatory z tylu i recznie wyregulowac luz.

> i co sądzicie o klockach

> STAINHOFF ?

Pierwsze slysze... niewiem.gif

> które lepsze VALEO czy FERRODO ?

Moim zdaniem, raczej Ferodo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zgodze sie z tym

> to ze hamulce zrobiły sie płytkie to wina grubości klocków i tarcz

> zmien na nowe zobaczysz hamulce bedą brzytwa i wcisnięcie pedału

> na 3cmm bedzie juz skutecznie zatrzymywac auto

Zgadza sie, ale jezeli ta operacja niewiele pomoze, to trzeba sie zabrac za tylne hamulce. Ja to przeprowadzalem juz w nie jednym aucie i zawsze dawalo rezultaty. Kazdy sie zawsze dziwil, no jak to? Przeciez samoregulator automatycznie kasuje luz, a zreszta tyl nie jest taki wazny... cfaniaczek.gif Ale taki samoregulatorek lubi sie zabrudzic i zablokowac, i nie wiadomo co tam jeszcze. A po raz pierwszy przekonalem sie na wlasnej Sienie, jakie to ma znaczenie. zlosnik.gif Nadszedl moment, ze musialem wciskac hamulec w podloge, zeby cos tam hamowalo, nawet po wymianie klockow. Wyczyszczenie samoregulatorow i reczna regulacja - to bylo to. waytogo.gif Teraz wystarczy dotknac pedal hamulca i juz autko ma ochote do hamowania. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie paliła Ci się wcześniej kontrolka zużytych klocków ??

A czy komus bez przerabiania kabelkow palila sie kiedys kontrolka zuzytych klockow? Ja sobie raz zwarcie celowo zrobilem zeby looknac jak to sie swieci wogole ale po fabrycznych klockach zakladalem juz takie bez czujnikow a na fabrycznych jeden skret kolami do oporu i kabelki sie skutecznie zrywaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy komus bez przerabiania kabelkow palila sie kiedys kontrolka

> zuzytych klockow? Ja sobie raz zwarcie celowo zrobilem zeby

> looknac jak to sie swieci wogole ale po fabrycznych klockach

> zakladalem juz takie bez czujnikow a na fabrycznych jeden skret

> kolami do oporu i kabelki sie skutecznie zrywaly.

np mnie smile.gif

wszystko dziala bez przerabiania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.